Art. 90. - Ordynacja wyborcza do Sejmu Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej.
Dziennik Ustaw
Dz.U.1985.26.112
Akt utracił moc
Wersja od: 8 czerwca 1985 r.
Art. 90.
1.
Po dokonaniu czynności wymienionych w art. 89 ust. 1 przewodniczący obwodowej komisji wyborczej przesyła niezwłocznie odpowiedniemu terenowemu organowi administracji państwowej o właściwości ogólnej stopnia podstawowego dokumenty z głosowania: oddane karty do głosowania (osobno ważne i nieważne), spisy wyborców i drugie egzemplarze protokołów głosowania.
2.
Dokumenty z przeprowadzonego głosowania w obwodach, o których mowa w art. 22, kapitanowie polskich statków morskich przesyłają ministrowi - kierownikowi Urzędu Gospodarki Morskiej.
3.
Dokumenty z przeprowadzonego głosowania w obwodach, o których mowa w art. 23, przechowują kierownicy polskich przedstawicielstw dyplomatycznych i urzędów konsularnych.
4.
Organy wymienione w ust. 1-3 przechowują przekazaną im dokumentację wyborczą do czasu otrzymania zarządzeń Rady Państwa. Dokumentacja ta może być udostępniona za zgodą Rady Państwa.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .