Order "Sztandar Pracy".
Dz.U.1949.41.301
Akt utracił mocUSTAWA
z dnia 2 lipca 1949 r.
o orderze "Sztandar Pracy".
Ustanawia się order "Sztandar Pracy" w celu nagrodzenia wyjątkowych zasług, położonych dla Narodu i Państwa w dziedzinie:
Order "Sztandar Pracy" dzieli się na dwie klasy i może być nadawany w każdej klasie wielokrotnie.
Order "Sztandar Pracy" nadaje Prezydent Rzeczypospolitej w drodze zarządzeń, ogłaszanych w Monitorze Polskim.
Pozbawienie orderu "Sztandar Pracy" następuje:
Szczegółowe przepisy, określające zasady nadawania poszczególnych klas orderu "Sztandar Pracy", przywileje i uprawnienia, wynikające z nadania orderu, wzory rysunkowe odznak orderu i wymiary według klas, sposób i porządek przedstawiania wniosków o nadanie orderu, tryb wręczania i sposób jego noszenia - ustali statut orderu "Sztandar Pracy", nadany rozporządzeniem Rady Ministrów.
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »