§ 5. - Opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne oraz rozliczanie zasiłków wypłacanych przez zakłady pracy.
Dziennik Ustaw
Dz.U.1959.9.46
Akt utracił moc
Wersja od: 1 stycznia 1959 r.
§ 5.
1.
Zakłady pracy obowiązane są przesyłać co miesiąc do właściwego zarządu ubezpieczeń społecznych deklarację rozliczeniową według wzoru ustalonego przez Centralny Zarząd Ubezpieczeń Społecznych.
2.
Deklaracja rozliczeniowa powinna zawierać:
1)
obliczenie składek na ubezpieczenia społeczne,
2)
liczbę pracowników,
3)
zestawienie wypłaconych przez zakład pracy zasiłków z ubezpieczeń społecznych,
4)
liczbę pracowników uprawnionych do pobierania wynagrodzenia w czasie niezdolności do pracy,
5)
liczbę dni niezdolności do pracy pracowników wymienionych w pkt 4 oraz kwotę wynagrodzeń wypłaconych im za te dni.
3.
Nie uspołecznione zakłady pracy dołączają do deklaracji rozliczeniowej imienną listę wypłaconych zasiłków.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .