Rozdział 4 - Raporty bieżące funduszy inwestycyjnych zamkniętych - Okresowe sprawozdania oraz bieżące informacje dotyczące działalności i sytuacji finansowej towarzystw funduszy inwestycyjnych i funduszy inwestycyjnych dostarczane przez te podmioty Komisji Papierów Wartościowych i Giełd.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2005.114.962
Akt utracił moc Wersja od: 1 sierpnia 2006 r.
Rozdział 4
Raporty bieżące funduszy inwestycyjnych zamkniętych
Raporty bieżące funduszy inwestycyjnych zamkniętych
§ 10.
1.
Fundusz inwestycyjny zamknięty jest obowiązany, z zastrzeżeniem § 11, do przekazywania w formie raportu bieżącego informacji o:1)
wartości aktywów netto przypadającej na certyfikat inwestycyjny w dniu wyceny;2)
błędnej wycenie wartości aktywów netto funduszu przypadającej na certyfikat inwestycyjny;2a) 39
niedokonaniu wyceny wartości aktywów funduszu w terminach określonych w statucie funduszu;3)
jednostkach zależnych od funduszu;4)
utracie przez fundusz lub jednostkę od niego zależną, w wyniku zdarzeń losowych, aktywów o wartości przekraczającej 10 % wartości aktywów funduszu;5) 40
stanie przekroczenia ograniczeń inwestycyjnych wynikających z ustawy lub statutu funduszu lub o zwiększeniu tego przekroczenia, spowodowanych przez zdarzenia inne niż zmiana kursów papierów wartościowych posiadanych przez fundusz lub wzrost albo spadek wartości aktywów funduszu związany z nową emisją lub wykupieniem certyfikatów inwestycyjnych funduszu, oraz o stanie dostosowania swoich aktywów do wymagań określonych w ustawie lub statucie;6-8) 41
(uchylone);9)
nabyciu lub zbyciu przez fundusz aktywów o znacznej wartości, a także ustanowieniu hipoteki, zastawu lub innego ograniczonego prawa rzeczowego na aktywach o znacznej wartości;10)
zawarciu, zmianie, wypowiedzeniu lub rozwiązaniu przez fundusz znaczącej umowy;11)
udzieleniu przez fundusz poręczenia kredytu, pożyczki lub innego zobowiązania albo udzieleniu gwarancji, jeżeli wartość poręczenia lub gwarancji stanowi równowartość co najmniej 10 % wartości aktywów netto funduszu;12)
wszczęciu przed sądem, organem właściwym dla postępowania arbitrażowego lub organem administracji publicznej postępowania dotyczącego zobowiązań lub wierzytelności funduszu, których wartość stanowi co najmniej 10 % wartości aktywów netto funduszu;13)
zamiarze podziału albo połączenia certyfikatów inwestycyjnych;14)
dokonaniu podziału albo połączenia certyfikatów inwestycyjnych;15)
wykupieniu certyfikatów inwestycyjnych;16)
wypłacie dochodów lub przychodów ze zbycia lokat;17)
niedokonaniu w terminie wpłaty do funduszu przez uczestnika, któremu certyfikaty inwestycyjne zostały wydane bez opłacenia całości ceny emisyjnej;18) 42
(uchylony);19)
wyznaczeniu daty zgromadzenia inwestorów funduszu inwestycyjnego zamkniętego, wraz z przytoczeniem treści uchwały towarzystwa funduszy inwestycyjnych w tej sprawie;20)
podjęciu przez radę inwestorów albo zgromadzenie inwestorów uchwały o rozwiązaniu funduszu;21)
zatwierdzeniu albo niezatwierdzeniu przez zgromadzenie inwestorów funduszu albo walne zgromadzenie akcjonariuszy towarzystwa rocznego sprawozdania finansowego;22)
utworzeniu nowego subfunduszu;23)
zamiarze likwidacji subfunduszu;24)
likwidacji subfunduszu;25)
wypowiedzeniu umowy o prowadzenie rejestru aktywów funduszu przez depozytariusza lub fundusz;26)
zmianie składu portfela funduszu portfelowego;27)
zawarciu umowy, o której mowa w art. 185 ust. 6 ustawy, albo jej wypowiedzeniu, albo rozwiązaniu;28)
zawarciu umowy, o której mowa w art. 191 pkt 3 ustawy, albo jej wypowiedzeniu, albo rozwiązaniu;29) 43
(uchylony);30)
zarządzającym funduszem oraz zmianie zarządzającego funduszem;31)
zakończeniu zapisów na certyfikaty inwestycyjne i przydziale certyfikatów;32)
niedojściu emisji do skutku;33)
odstąpieniu od przeprowadzenia emisji;34)
wniesieniu do funduszu papierów wartościowych lub udziałów w spółkach z ograniczoną odpowiedzialnością;35)
zamiarze połączenia ksiąg rachunkowych i sprawozdania finansowego utworzonego funduszu za bieżący okres sprawozdawczy z księgami rachunkowymi i sprawozdaniem finansowym za następny okres sprawozdawczy;36)
sporządzeniu warunków emisji;37)
emisji obligacji;38) 44
zmianach statutu funduszu, które nie wymagają zezwolenia Komisji.2.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, raport bieżący powinien zawierać:1)
datę wyceny aktywów funduszu;2)
wartość aktywów netto przypadającą na certyfikat inwestycyjny.3.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, raport bieżący powinien zawierać:1)
datę błędnej wyceny wartości aktywów netto funduszu przypadających na certyfikat inwestycyjny;2)
wartość błędnie wycenionych aktywów netto funduszu przypadającą na certyfikat inwestycyjny;3)
wartość prawidłowo wycenionych aktywów netto funduszu przypadającą na certyfikat inwestycyjny;4)
przyczyny powstania błędu w wycenie wartości aktywów netto przypadającej na certyfikat inwestycyjny, a w przypadku, gdy:a)
błąd został popełniony wskutek niezastosowania się pracowników do obowiązujących procedur - do raportu należy dołączyć kopie części procedury, z której niezastosowaniem związane było powstanie błędnej wyceny, oraz zwięzły opis przyczyn niezastosowania się pracownika do tej procedury,b)
błąd został popełniony w wyniku nieprawidłowego funkcjonowania systemu informatycznego służącego do prowadzenia rachunkowości funduszu inwestycyjnego - należy do raportu dołączyć dokładny opis zaistniałej nieprawidłowości, a w przypadku gdy z okoliczności wynika, iż błąd został spowodowany umyślnie przez pracownika wraz ze wskazaniem osób odpowiedzialnych za jego zaistnienie,c)
błąd został popełniony w wyniku pomyłki pracownika, przy czym nie zostały przekroczone postanowienia procedur wewnętrznych - w raporcie należy wskazać charakter pomyłki;5)
wskazanie, czy tego rodzaju błąd miał miejsce w przeszłości, z opisem podjętych wówczas działań;6)
sposób rozliczenia skutków błędu z uczestnikami funduszu zamkniętego, od których fundusz wykupił certyfikaty inwestycyjne po niewłaściwie wyliczonej wartości aktywów netto przypadającej na certyfikat inwestycyjny.3a. 45
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2a, raport bieżący powinien zawierać:1)
datę, w której upłynął termin dokonania obowiązkowej wyceny wartości aktywów funduszu;2)
wskazanie przyczyny niedokonania wyceny wartości aktywów funduszu;3)
wskazanie, czy tego rodzaju niedokonanie miało miejsce w przeszłości, z opisem podjętych wówczas działań;4)
informację o działaniach, jakie towarzystwo podjęło lub zamierza podjąć w celu zapobieżenia powstaniu podobnych sytuacji w dalszej działalności funduszu.4.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 3, raport bieżący powinien zawierać:1)
listę jednostek zależnych ze wskazaniem firmy, siedziby i kraju siedziby oraz adresu jednostki zależnej;2)
wskazanie charakteru zależności.5.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 4, raport bieżący powinien zawierać:1)
nazwę podmiotu, którego zdarzenie dotyczy;2)
datę wystąpienia zdarzenia;3)
charakter zdarzenia;4)
charakterystykę utraconych aktywów;5)
wartość ewidencyjną i szacunkową wartość rynkową utraconych aktywów;6)
opis przewidywanych skutków utraty aktywów dla dalszej działalności funduszu lub jednostki od niego zależnej.6. 46
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 5, raport bieżący sporządza się w formie zestawienia obejmującego przedstawione w porządku chronologicznym informacje o przekroczeniach ograniczeń inwestycyjnych, zwiększeniach tych przekroczeń oraz o dostosowaniu stanu aktywów do wymagań określonych w ustawie lub statucie, które wystąpiły w danym dniu, a także informacje o wszystkich przekroczeniach oraz o zwiększeniach tych przekroczeń, które wystąpiły w dniach poprzedzających ten dzień, a nie zostały dostosowane do wymagań określonych w ustawie lub statucie, na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do rozporządzenia. Obowiązek przekazania raportu powstaje z chwilą wystąpienia jednego ze zdarzeń: przekroczenia ograniczeń inwestycyjnych, zwiększenia przekroczenia lub dostosowania stanu aktywów do wymagań określonych w ustawie lub statucie.7-9. 47
(uchylone).10.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 9, raport bieżący powinien zawierać:1)
firmę (nazwę) podmiotu nabywającego lub zbywającego aktywa albo podmiotu, na którego aktywach ustanowiono hipotekę, zastaw lub inne ograniczone prawo rzeczowe;2)
podstawowe dane o nabywającym - podmiocie, na rzecz którego dokonano zbycia, lub o zbywającym - podmiocie, od którego nabyto aktywa, albo podmiocie, na rzecz którego ustanowiono hipotekę, zastaw lub inne ograniczone prawo rzeczowe;3)
datę i sposób nabycia lub zbycia aktywów albo datę i sposób ustanowienia hipoteki, zastawu lub innego ograniczonego prawa rzeczowego;4)
podstawową charakterystykę nabytych lub zbytych aktywów albo aktywów, na których ustanowiono hipotekę, zastaw lub inne ograniczone prawo rzeczowe;5)
cenę, po jakiej zostały nabyte lub zbyte aktywa, albo wartość zobowiązania zabezpieczonego ograniczonym prawem rzeczowym na aktywach oraz wartość ewidencyjną tych aktywów w księgach rachunkowych funduszu;6)
charakter powiązań pomiędzy funduszem i osobami zarządzającymi lub nadzorującymi ten fundusz a nabywającym lub zbywającym aktywa lub podmiotem, na rzecz którego ustanowiono hipotekę, zastawnikiem oraz podmiotem, na rzecz którego ustanowiono inne ograniczone prawo rzeczowe, i osobami nimi zarządzającymi;7)
w przypadku nabycia aktywów - źródło finansowania nabytych aktywów;8)
w przypadku gdy umowa nabycia, zbycia lub obciążenia ograniczonym prawem rzeczowym aktywów o znacznej wartości jest umową z podmiotem powiązanym - dodatkowo opis powiązań funduszu z podmiotem zbywającym, nabywającym lub podmiotem, na rzecz którego ustanowiono ograniczone prawo rzeczowe, oraz szczegółowy opis warunków tej umowy.11.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 10, raport bieżący powinien zawierać:1)
datę zawarcia lub zmiany znaczącej umowy;2)
oznaczenie stron znaczącej umowy;3)
oznaczenie przedmiotu znaczącej umowy;4)
istotne warunki znaczącej umowy, ze szczególnym uwzględnieniem warunków finansowych, oraz wskazanie określonych przez strony specyficznych warunków, charakterystycznych dla tej umowy, w szczególności tych, które odbiegają od warunków powszechnie stosowanych dla danego typu umów;5)
w przypadku zawarcia w znaczącej umowie postanowień dotyczących kar umownych, których maksymalna wysokość może przekroczyć równowartość co najmniej 10 % wartości tej umowy lub co najmniej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 200.000 euro według średniego kursu ustalonego dla danej waluty przez Narodowy Bank Polski na dzień zawarcia tej umowy - określenie tej maksymalnej wysokości, a w przypadku gdy nie jest to możliwe, wskazanie podstawy przekroczenia określonego limitu, jak również wskazanie, czy zapłata kar umownych wyłącza uprawnienia do dochodzenia roszczeń odszkodowawczych przekraczających wysokość tych kar;6)
w przypadku zawarcia znaczącej umowy z zastrzeżeniem warunku lub terminu - zastrzeżony w tej umowie warunek lub termin, ze wskazaniem, czy jest on rozwiązujący czy zawieszający;7)
w przypadku zawarcia przez fundusz z jednym podmiotem lub jednostką zależną od tego podmiotu, w okresie ostatnich 12 miesięcy, dwu lub więcej umów, które łącznie spełniają kryterium znaczącej umowy - informacje o łącznej wartości wszystkich tych umów oraz informacje określone w pkt 1-6 w odniesieniu do ostatniej umowy;8)
w przypadku zmiany znaczącej umowy albo ostatniej umowy, o której mowa w pkt 7 - określenie istotnych zmian dokonanych w treści znaczącej umowy albo w treści ostatniej umowy, o której mowa w pkt 7;9)
datę wypowiedzenia lub datę rozwiązania znaczącej umowy.12.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 11, raport bieżący powinien zawierać:1)
firmę (nazwę) podmiotu, któremu zostało udzielone poręczenie lub gwarancja;2)
łączną kwotę kredytu, pożyczki lub innego zobowiązania, które w całości lub w części zostało odpowiednio poręczone lub zabezpieczone gwarancją, wraz ze wskazaniem wysokości poręczenia lub gwarancji udzielonej przez fundusz;3)
okres, na jaki zostały udzielone poręczenie lub gwarancja;4)
warunki finansowe, na jakich poręczenie lub gwarancja zostały udzielone, z określeniem wynagrodzenia funduszu za udzielenie poręczenia lub gwarancji;5)
charakter powiązań pomiędzy funduszem a podmiotem, który zaciągnął kredyt lub pożyczkę.13.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 12, raport bieżący powinien zawierać:1)
przedmiot postępowania;2)
wartość przedmiotu sporu;3)
datę wszczęcia postępowania;4)
oznaczenie stron wszczętego postępowania;5)
stanowisko funduszu.14.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 13, raport bieżący powinien określać planowaną datę oraz sposób dokonania podziału albo połączenia certyfikatów inwestycyjnych.15.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 14, raport bieżący powinien zawierać:1)
datę podziału albo połączenia certyfikatów inwestycyjnych;2)
liczbę certyfikatów inwestycyjnych przed podziałem albo połączeniem i po podziale albo połączeniu;3)
wartość aktywów netto funduszu przypadającą na certyfikat inwestycyjny przed i po podziale albo połączeniu.16.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 15, raport bieżący powinien zawierać:1)
datę zakończenia wykupywania certyfikatów inwestycyjnych;2)
liczbę certyfikatów inwestycyjnych przedstawionych do wykupienia w okresie wykupywania;3)
liczbę certyfikatów inwestycyjnych funduszu pozostałą po zakończeniu wykupywania certyfikatów inwestycyjnych;4)
wartość aktywów netto przypadającą na certyfikat inwestycyjny w dniu następnym po dniu zakończenia wykupywania certyfikatów inwestycyjnych.17.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 16, raport bieżący powinien zawierać:1)
datę dokonania wypłaty dochodów lub przychodów ze zbycia lokat;2)
określenie kwoty podlegającej wypłacie;3)
określenie procentowego udziału wypłaconej kwoty w wartości aktywów funduszu;4)
opis wpływu dokonania wypłaty na wartość aktywów, wartość aktywów netto oraz wartość aktywów netto na certyfikat inwestycyjny;5)
wskazanie składników lokat, z których zbyciem związana była wypłata przychodów.18.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 17, raport bieżący powinien zawierać:1)
datę, w której upłynął termin do dokonania wpłaty na certyfikaty;2)
wskazanie uczestnika, który nie dokonał wpłaty na certyfikaty w terminie;3)
liczbę certyfikatów nieopłaconych, które są w posiadaniu tego uczestnika;4)
wysokość wpłaty, która powinna być dokonana.19. 48
(uchylony).20.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 19, raport bieżący powinien zawierać datę podjęcia uchwały, wraz z przytoczeniem jej treści oraz uzasadnienia.21.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 20, raport bieżący powinien zawierać datę podjęcia uchwały, wraz z przytoczeniem jej treści oraz uzasadnienia.22.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 21, raport bieżący powinien zawierać:1)
datę podjęcia uchwały;2)
wskazanie podmiotu, który podjął uchwałę, wraz z uzasadnieniem;3)
przytoczenie treści uchwały oraz uzasadnienia.23.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 22, raport bieżący powinien zawierać:1)
oznaczenie subfunduszu oraz datę jego utworzenia;2)
datę wpisania subfunduszu do rejestru funduszy inwestycyjnych.24.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 23, raport bieżący powinien zawierać:1)
wskazanie planowanej daty rozpoczęcia likwidacji subfunduszu;2)
wskazanie przesłanek likwidacji subfunduszu;3)
planowany harmonogram likwidacji subfunduszu.25.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 24, raport bieżący powinien zawierać:1)
datę rozpoczęcia likwidacji subfunduszu;2)
zmiany w harmonogramie likwidacji subfunduszu;3)
datę zakończenia likwidacji subfunduszu;4)
datę wykreślenia subfunduszu z rejestru funduszy inwestycyjnych.26.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 25, raport bieżący powinien zawierać:1)
datę wypowiedzenia umowy o prowadzenie rejestru aktywów funduszu;2)
przewidywany termin rozwiązania umowy o prowadzenie rejestru aktywów funduszu;3)
wskazanie strony wypowiadającej umowę o prowadzenie rejestru aktywów funduszu;4)
przyczyny wypowiedzenia umowy.27.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 26, raport bieżący powinien zawierać:1)
datę zmiany składu portfela;2)
przyczyny zmiany składu portfela;3)
wskazanie składników portfela, których dotyczyły zmiany, oraz zakresu zmian.28.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 27, raport bieżący powinien zawierać:1)
firmę (nazwę) podmiotu, z którym zawarto, wypowiedziano albo rozwiązano umowę;2)
datę zawarcia, wypowiedzenia albo rozwiązania umowy;3)
przyczyny wypowiedzenia albo rozwiązania umowy;4)
przedmiot umowy;5)
charakter powiązań istniejących pomiędzy funduszem a podmiotem, z którym zawarto, wypowiedziano albo rozwiązano umowę.29.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 28, raport bieżący powinien zawierać:1)
firmę (nazwę) podmiotu, z którym zawarto, wypowiedziano albo rozwiązano umowę;2)
datę zawarcia, wypowiedzenia albo rozwiązania umowy;3)
przyczyny wypowiedzenia albo rozwiązania umowy;4)
przedmiot umowy;5)
charakter powiązań istniejących pomiędzy funduszem a podmiotem, z którym zawarto, wypowiedziano albo rozwiązano umowę.30. 49
(uchylony).31.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 30, raport bieżący powinien zawierać:1)
imię i nazwisko zarządzającego funduszem;2)
datę rozpoczęcia oraz datę zakończenia zarządzania funduszem;3)
wskazanie, jaką częścią portfela funduszu zarządza.32.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 31, raport bieżący powinien zawierać:1)
datę rozpoczęcia i zakończenia przyjmowania zapisów na certyfikaty inwestycyjne;2)
datę przydziału certyfikatów inwestycyjnych;3)
liczbę certyfikatów inwestycyjnych będących przedmiotem zapisów;4)
stopy redukcji w poszczególnych transzach, w przypadku gdy liczba certyfikatów inwestycyjnych, na które zostały złożone zapisy, jest większa niż liczba certyfikatów inwestycyjnych, będących przedmiotem zapisów;5)
liczbę certyfikatów inwestycyjnych, na które złożono zapisy;6)
liczbę certyfikatów inwestycyjnych, które zostały przydzielone;7)
ceny, po jakiej certyfikaty inwestycyjne były obejmowane;8)
liczbę osób, które złożyły zapisy na certyfikaty inwestycyjne w poszczególnych transzach;9)
liczbę osób, którym przydzielono certyfikaty inwestycyjne w poszczególnych transzach;10)
nazwy subemitentów albo podmiotów, które zobowiązały się w umowie z towarzystwem lub funduszem do objęcia na własny rachunek całości lub części certyfikatów będących przedmiotem emisji, wraz z określeniem liczby certyfikatów inwestycyjnych, które objęli w wykonaniu umowy, oraz określeniem faktycznej ceny jednostki certyfikatu inwestycyjnego (cena emisyjna po odliczeniu wynagrodzenia za objęcie jednostki certyfikatu w wykonaniu umowy);11)
wartość zebranych wpłat do funduszu;12)
łączne określenie wysokości kosztów, które zostały zaliczone do kosztów emisji, ze wskazaniem wysokości kosztów według ich tytułów, w podziale co najmniej na:a)
koszty przygotowania i przeprowadzenia zapisów na certyfikaty inwestycyjne,b)
koszty wynagrodzenia subemitentów albo podmiotów, o których mowa w pkt 10, oddzielnie dla każdego subemitenta albo podmiotu,c)
koszty sporządzenia prospektu emisyjnego albo warunków emisji, z uwzględnieniem kosztów doradztwa, oraz metody rozliczenia tych kosztów w księgach rachunkowych i sposób ich ujęcia w sprawozdaniu finansowym funduszu;13)
średni koszt przeprowadzenia zapisów na jednostkę certyfikatu inwestycyjnego objętego zapisami.33.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 32, raport bieżący powinien zawierać:1)
oznaczenie emisji;2)
łączną wartość wpłat do funduszu na certyfikaty danej emisji;3)
przyczynę niedojścia emisji do skutku;4)
datę rozpoczęcia i zakończenia zwrotu wpłat.34.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 33, raport bieżący powinien zawierać:1)
oznaczenie emisji;2)
informację o przyczynach odstąpienia od przeprowadzenia emisji.35.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 34, raport bieżący powinien zawierać:1) 50
łączną wartość wniesionych do funduszu papierów wartościowych (z wyszczególnieniem papierów wartościowych dopuszczonych do obrotu na rynku regulowanym albo wprowadzonych do alternatywnego systemu obrotu);2)
łączną wartość wniesionych do funduszu udziałów w spółkach z ograniczoną odpowiedzialnością;3)
określenie skutków wpłat do funduszu w papierach wartościowych i udziałach w spółkach z ograniczoną odpowiedzialnością na politykę inwestycyjną funduszu.36.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 36, raport bieżący powinien zawierać:1)
warunki emisji;2)
przytoczenie treści zmian w warunkach emisji;3)
datę dokonania zmian w warunkach emisji.37.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 37, raport bieżący powinien zawierać:1)
cel emisji obligacji, jeżeli został określony;2)
określenie rodzaju emitowanych obligacji;3)
wielkość emisji;4)
wartość nominalną i cenę emisyjną obligacji lub sposób jej ustalenia;5)
warunki wykupu i warunki wypłaty oprocentowania obligacji;6)
formę i wysokość zabezpieczenia obligacji z oznaczeniem podmiotu udzielającego zabezpieczenia;7)
informację o niedojściu emisji do skutku z powodu nieosiągnięcia progu emisji;8)
informację o zmianie banku-reprezentanta;9)
informację o znaczącej zmianie przedmiotu zabezpieczenia ustanowionego w związku z emisją, z określeniem przyczyn tej zmiany;10)
informację o nabyciu przez fundusz obligacji w celu ich umorzenia;11)
informację o zastosowaniu przez bank-reprezentanta środków mających na celu ochronę praw obligatariuszy, wraz z ich wskazaniem.38. 51
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 38, raport bieżący powinien zawierać wypis aktu notarialnego zawierającego uchwalone zmiany statutu.§ 11. 52
1.
Fundusz zamknięty, który podlega obowiązkom informacyjnym wynikającym z rozporządzenia o obowiązkach informacyjnych emitentów, przesyła, w formie raportu bieżącego, wyłącznie informacje, o których mowa w § 10 ust. 1 pkt 3, 5, 22, 30, 35 i 38.2.
Fundusz zamknięty, który podlega obowiązkom informacyjnym wynikającym z regulaminów, o których mowa w art. 28 ust. 1 i art. 37 ust. 1 ustawy o obrocie, przesyła, w formie raportu bieżącego, informacje, o których mowa w:1)
§ 10 ust. 1 pkt 3, 5, 22, 30, 35 i 38;2)
§ 10 ust. 1 pkt 1, 2, 2a, 4, 9-17, 19-21, 23-28, 31-34 i 37 - o ile z regulaminów tych nie wynika obowiązek dostarczenia ich Komisji.§ 12. 53
Fundusz inwestycyjny zamknięty, będący funduszem z wydzielonymi subfunduszami, jest obowiązany przesyłać informacje, o których mowa w § 10 ust. 1 pkt 1, 2, 5, 9, 10, 13-17, 22-24 i 30-34, oddzielnie dla każdego subfunduszu, którego informacja dotyczy, a informacje, o których mowa w § 10 ust. 1 pkt 4, oddzielnie dla funduszu i każdego z subfunduszy.39 § 10 ust. 1 pkt 2a dodany przez § 1 pkt 5 lit. a) tiret pierwsze rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
40 § 10 ust. 1 pkt 5 zmieniony przez § 1 pkt 5 lit. a) tiret drugie rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
41 § 10 ust. 1 pkt 6-8 uchylone przez § 1 pkt 5 lit. a) tiret trzecie rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
42 § 10 ust. 1 pkt 18 uchylony przez § 1 pkt 5 lit. a) tiret czwarte rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
43 § 10 ust. 1 pkt 29 uchylony przez § 1 pkt 5 lit. a) tiret piąte rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
44 § 10 ust. 1 pkt 38 dodany przez § 1 pkt 5 lit. a) tiret szóste rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
45 § 10 ust. 3a dodany przez § 1 pkt 5 lit. b) rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
46 § 10 ust. 6 zmieniony przez § 1 pkt 5 lit. c) rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
47 § 10 ust. 7-9 uchylone przez § 1 pkt 5 lit. d) rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
48 § 10 ust. 19 uchylony przez § 1 pkt 5 lit. e) rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
49 § 10 ust. 30 uchylony przez § 1 pkt 5 lit. f) rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
50 § 10 ust. 35 pkt 1 zmieniony przez § 1 pkt 5 lit. g) rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
51 § 10 ust. 38 dodany przez § 1 pkt 5 lit. h) rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
52 § 11 zmieniony przez § 1 pkt 6 rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
53 § 12 zmieniony przez § 1 pkt 6 rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.