Rozdział 4 - Raporty bieżące funduszy inwestycyjnych zamkniętych - Okresowe sprawozdania oraz bieżące informacje dotyczące działalności i sytuacji finansowej towarzystw funduszy inwestycyjnych i funduszy inwestycyjnych dostarczane przez te podmioty Komisji Papierów Wartościowych i Giełd.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2005.114.962

Akt utracił moc
Wersja od: 1 sierpnia 2006 r.

Rozdział  4

Raporty bieżące funduszy inwestycyjnych zamkniętych

§  10. 
1. 
Fundusz inwestycyjny zamknięty jest obowiązany, z zastrzeżeniem § 11, do przekazywania w formie raportu bieżącego informacji o:
1)
wartości aktywów netto przypadającej na certyfikat inwestycyjny w dniu wyceny;
2)
błędnej wycenie wartości aktywów netto funduszu przypadającej na certyfikat inwestycyjny;
2a) 39
 niedokonaniu wyceny wartości aktywów funduszu w terminach określonych w statucie funduszu;
3)
jednostkach zależnych od funduszu;
4)
utracie przez fundusz lub jednostkę od niego zależną, w wyniku zdarzeń losowych, aktywów o wartości przekraczającej 10 % wartości aktywów funduszu;
5) 40
 stanie przekroczenia ograniczeń inwestycyjnych wynikających z ustawy lub statutu funduszu lub o zwiększeniu tego przekroczenia, spowodowanych przez zdarzenia inne niż zmiana kursów papierów wartościowych posiadanych przez fundusz lub wzrost albo spadek wartości aktywów funduszu związany z nową emisją lub wykupieniem certyfikatów inwestycyjnych funduszu, oraz o stanie dostosowania swoich aktywów do wymagań określonych w ustawie lub statucie;
6-8) 41
 (uchylone);
9)
nabyciu lub zbyciu przez fundusz aktywów o znacznej wartości, a także ustanowieniu hipoteki, zastawu lub innego ograniczonego prawa rzeczowego na aktywach o znacznej wartości;
10)
zawarciu, zmianie, wypowiedzeniu lub rozwiązaniu przez fundusz znaczącej umowy;
11)
udzieleniu przez fundusz poręczenia kredytu, pożyczki lub innego zobowiązania albo udzieleniu gwarancji, jeżeli wartość poręczenia lub gwarancji stanowi równowartość co najmniej 10 % wartości aktywów netto funduszu;
12)
wszczęciu przed sądem, organem właściwym dla postępowania arbitrażowego lub organem administracji publicznej postępowania dotyczącego zobowiązań lub wierzytelności funduszu, których wartość stanowi co najmniej 10 % wartości aktywów netto funduszu;
13)
zamiarze podziału albo połączenia certyfikatów inwestycyjnych;
14)
dokonaniu podziału albo połączenia certyfikatów inwestycyjnych;
15)
wykupieniu certyfikatów inwestycyjnych;
16)
wypłacie dochodów lub przychodów ze zbycia lokat;
17)
niedokonaniu w terminie wpłaty do funduszu przez uczestnika, któremu certyfikaty inwestycyjne zostały wydane bez opłacenia całości ceny emisyjnej;
18) 42
 (uchylony);
19)
wyznaczeniu daty zgromadzenia inwestorów funduszu inwestycyjnego zamkniętego, wraz z przytoczeniem treści uchwały towarzystwa funduszy inwestycyjnych w tej sprawie;
20)
podjęciu przez radę inwestorów albo zgromadzenie inwestorów uchwały o rozwiązaniu funduszu;
21)
zatwierdzeniu albo niezatwierdzeniu przez zgromadzenie inwestorów funduszu albo walne zgromadzenie akcjonariuszy towarzystwa rocznego sprawozdania finansowego;
22)
utworzeniu nowego subfunduszu;
23)
zamiarze likwidacji subfunduszu;
24)
likwidacji subfunduszu;
25)
wypowiedzeniu umowy o prowadzenie rejestru aktywów funduszu przez depozytariusza lub fundusz;
26)
zmianie składu portfela funduszu portfelowego;
27)
zawarciu umowy, o której mowa w art. 185 ust. 6 ustawy, albo jej wypowiedzeniu, albo rozwiązaniu;
28)
zawarciu umowy, o której mowa w art. 191 pkt 3 ustawy, albo jej wypowiedzeniu, albo rozwiązaniu;
29) 43
 (uchylony);
30)
zarządzającym funduszem oraz zmianie zarządzającego funduszem;
31)
zakończeniu zapisów na certyfikaty inwestycyjne i przydziale certyfikatów;
32)
niedojściu emisji do skutku;
33)
odstąpieniu od przeprowadzenia emisji;
34)
wniesieniu do funduszu papierów wartościowych lub udziałów w spółkach z ograniczoną odpowiedzialnością;
35)
zamiarze połączenia ksiąg rachunkowych i sprawozdania finansowego utworzonego funduszu za bieżący okres sprawozdawczy z księgami rachunkowymi i sprawozdaniem finansowym za następny okres sprawozdawczy;
36)
sporządzeniu warunków emisji;
37)
emisji obligacji;
38) 44
 zmianach statutu funduszu, które nie wymagają zezwolenia Komisji.
2. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę wyceny aktywów funduszu;
2)
wartość aktywów netto przypadającą na certyfikat inwestycyjny.
3. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę błędnej wyceny wartości aktywów netto funduszu przypadających na certyfikat inwestycyjny;
2)
wartość błędnie wycenionych aktywów netto funduszu przypadającą na certyfikat inwestycyjny;
3)
wartość prawidłowo wycenionych aktywów netto funduszu przypadającą na certyfikat inwestycyjny;
4)
przyczyny powstania błędu w wycenie wartości aktywów netto przypadającej na certyfikat inwestycyjny, a w przypadku, gdy:
a)
błąd został popełniony wskutek niezastosowania się pracowników do obowiązujących procedur - do raportu należy dołączyć kopie części procedury, z której niezastosowaniem związane było powstanie błędnej wyceny, oraz zwięzły opis przyczyn niezastosowania się pracownika do tej procedury,
b)
błąd został popełniony w wyniku nieprawidłowego funkcjonowania systemu informatycznego służącego do prowadzenia rachunkowości funduszu inwestycyjnego - należy do raportu dołączyć dokładny opis zaistniałej nieprawidłowości, a w przypadku gdy z okoliczności wynika, iż błąd został spowodowany umyślnie przez pracownika wraz ze wskazaniem osób odpowiedzialnych za jego zaistnienie,
c)
błąd został popełniony w wyniku pomyłki pracownika, przy czym nie zostały przekroczone postanowienia procedur wewnętrznych - w raporcie należy wskazać charakter pomyłki;
5)
wskazanie, czy tego rodzaju błąd miał miejsce w przeszłości, z opisem podjętych wówczas działań;
6)
sposób rozliczenia skutków błędu z uczestnikami funduszu zamkniętego, od których fundusz wykupił certyfikaty inwestycyjne po niewłaściwie wyliczonej wartości aktywów netto przypadającej na certyfikat inwestycyjny.
3a.  45
 W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2a, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę, w której upłynął termin dokonania obowiązkowej wyceny wartości aktywów funduszu;
2)
wskazanie przyczyny niedokonania wyceny wartości aktywów funduszu;
3)
wskazanie, czy tego rodzaju niedokonanie miało miejsce w przeszłości, z opisem podjętych wówczas działań;
4)
informację o działaniach, jakie towarzystwo podjęło lub zamierza podjąć w celu zapobieżenia powstaniu podobnych sytuacji w dalszej działalności funduszu.
4. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 3, raport bieżący powinien zawierać:
1)
listę jednostek zależnych ze wskazaniem firmy, siedziby i kraju siedziby oraz adresu jednostki zależnej;
2)
wskazanie charakteru zależności.
5. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 4, raport bieżący powinien zawierać:
1)
nazwę podmiotu, którego zdarzenie dotyczy;
2)
datę wystąpienia zdarzenia;
3)
charakter zdarzenia;
4)
charakterystykę utraconych aktywów;
5)
wartość ewidencyjną i szacunkową wartość rynkową utraconych aktywów;
6)
opis przewidywanych skutków utraty aktywów dla dalszej działalności funduszu lub jednostki od niego zależnej.
6.  46
 W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 5, raport bieżący sporządza się w formie zestawienia obejmującego przedstawione w porządku chronologicznym informacje o przekroczeniach ograniczeń inwestycyjnych, zwiększeniach tych przekroczeń oraz o dostosowaniu stanu aktywów do wymagań określonych w ustawie lub statucie, które wystąpiły w danym dniu, a także informacje o wszystkich przekroczeniach oraz o zwiększeniach tych przekroczeń, które wystąpiły w dniach poprzedzających ten dzień, a nie zostały dostosowane do wymagań określonych w ustawie lub statucie, na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do rozporządzenia. Obowiązek przekazania raportu powstaje z chwilą wystąpienia jednego ze zdarzeń: przekroczenia ograniczeń inwestycyjnych, zwiększenia przekroczenia lub dostosowania stanu aktywów do wymagań określonych w ustawie lub statucie.
7-9.  47
 (uchylone).
10. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 9, raport bieżący powinien zawierać:
1)
firmę (nazwę) podmiotu nabywającego lub zbywającego aktywa albo podmiotu, na którego aktywach ustanowiono hipotekę, zastaw lub inne ograniczone prawo rzeczowe;
2)
podstawowe dane o nabywającym - podmiocie, na rzecz którego dokonano zbycia, lub o zbywającym - podmiocie, od którego nabyto aktywa, albo podmiocie, na rzecz którego ustanowiono hipotekę, zastaw lub inne ograniczone prawo rzeczowe;
3)
datę i sposób nabycia lub zbycia aktywów albo datę i sposób ustanowienia hipoteki, zastawu lub innego ograniczonego prawa rzeczowego;
4)
podstawową charakterystykę nabytych lub zbytych aktywów albo aktywów, na których ustanowiono hipotekę, zastaw lub inne ograniczone prawo rzeczowe;
5)
cenę, po jakiej zostały nabyte lub zbyte aktywa, albo wartość zobowiązania zabezpieczonego ograniczonym prawem rzeczowym na aktywach oraz wartość ewidencyjną tych aktywów w księgach rachunkowych funduszu;
6)
charakter powiązań pomiędzy funduszem i osobami zarządzającymi lub nadzorującymi ten fundusz a nabywającym lub zbywającym aktywa lub podmiotem, na rzecz którego ustanowiono hipotekę, zastawnikiem oraz podmiotem, na rzecz którego ustanowiono inne ograniczone prawo rzeczowe, i osobami nimi zarządzającymi;
7)
w przypadku nabycia aktywów - źródło finansowania nabytych aktywów;
8)
w przypadku gdy umowa nabycia, zbycia lub obciążenia ograniczonym prawem rzeczowym aktywów o znacznej wartości jest umową z podmiotem powiązanym - dodatkowo opis powiązań funduszu z podmiotem zbywającym, nabywającym lub podmiotem, na rzecz którego ustanowiono ograniczone prawo rzeczowe, oraz szczegółowy opis warunków tej umowy.
11. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 10, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę zawarcia lub zmiany znaczącej umowy;
2)
oznaczenie stron znaczącej umowy;
3)
oznaczenie przedmiotu znaczącej umowy;
4)
istotne warunki znaczącej umowy, ze szczególnym uwzględnieniem warunków finansowych, oraz wskazanie określonych przez strony specyficznych warunków, charakterystycznych dla tej umowy, w szczególności tych, które odbiegają od warunków powszechnie stosowanych dla danego typu umów;
5)
w przypadku zawarcia w znaczącej umowie postanowień dotyczących kar umownych, których maksymalna wysokość może przekroczyć równowartość co najmniej 10 % wartości tej umowy lub co najmniej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 200.000 euro według średniego kursu ustalonego dla danej waluty przez Narodowy Bank Polski na dzień zawarcia tej umowy - określenie tej maksymalnej wysokości, a w przypadku gdy nie jest to możliwe, wskazanie podstawy przekroczenia określonego limitu, jak również wskazanie, czy zapłata kar umownych wyłącza uprawnienia do dochodzenia roszczeń odszkodowawczych przekraczających wysokość tych kar;
6)
w przypadku zawarcia znaczącej umowy z zastrzeżeniem warunku lub terminu - zastrzeżony w tej umowie warunek lub termin, ze wskazaniem, czy jest on rozwiązujący czy zawieszający;
7)
w przypadku zawarcia przez fundusz z jednym podmiotem lub jednostką zależną od tego podmiotu, w okresie ostatnich 12 miesięcy, dwu lub więcej umów, które łącznie spełniają kryterium znaczącej umowy - informacje o łącznej wartości wszystkich tych umów oraz informacje określone w pkt 1-6 w odniesieniu do ostatniej umowy;
8)
w przypadku zmiany znaczącej umowy albo ostatniej umowy, o której mowa w pkt 7 - określenie istotnych zmian dokonanych w treści znaczącej umowy albo w treści ostatniej umowy, o której mowa w pkt 7;
9)
datę wypowiedzenia lub datę rozwiązania znaczącej umowy.
12. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 11, raport bieżący powinien zawierać:
1)
firmę (nazwę) podmiotu, któremu zostało udzielone poręczenie lub gwarancja;
2)
łączną kwotę kredytu, pożyczki lub innego zobowiązania, które w całości lub w części zostało odpowiednio poręczone lub zabezpieczone gwarancją, wraz ze wskazaniem wysokości poręczenia lub gwarancji udzielonej przez fundusz;
3)
okres, na jaki zostały udzielone poręczenie lub gwarancja;
4)
warunki finansowe, na jakich poręczenie lub gwarancja zostały udzielone, z określeniem wynagrodzenia funduszu za udzielenie poręczenia lub gwarancji;
5)
charakter powiązań pomiędzy funduszem a podmiotem, który zaciągnął kredyt lub pożyczkę.
13. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 12, raport bieżący powinien zawierać:
1)
przedmiot postępowania;
2)
wartość przedmiotu sporu;
3)
datę wszczęcia postępowania;
4)
oznaczenie stron wszczętego postępowania;
5)
stanowisko funduszu.
14. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 13, raport bieżący powinien określać planowaną datę oraz sposób dokonania podziału albo połączenia certyfikatów inwestycyjnych.
15. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 14, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę podziału albo połączenia certyfikatów inwestycyjnych;
2)
liczbę certyfikatów inwestycyjnych przed podziałem albo połączeniem i po podziale albo połączeniu;
3)
wartość aktywów netto funduszu przypadającą na certyfikat inwestycyjny przed i po podziale albo połączeniu.
16. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 15, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę zakończenia wykupywania certyfikatów inwestycyjnych;
2)
liczbę certyfikatów inwestycyjnych przedstawionych do wykupienia w okresie wykupywania;
3)
liczbę certyfikatów inwestycyjnych funduszu pozostałą po zakończeniu wykupywania certyfikatów inwestycyjnych;
4)
wartość aktywów netto przypadającą na certyfikat inwestycyjny w dniu następnym po dniu zakończenia wykupywania certyfikatów inwestycyjnych.
17. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 16, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę dokonania wypłaty dochodów lub przychodów ze zbycia lokat;
2)
określenie kwoty podlegającej wypłacie;
3)
określenie procentowego udziału wypłaconej kwoty w wartości aktywów funduszu;
4)
opis wpływu dokonania wypłaty na wartość aktywów, wartość aktywów netto oraz wartość aktywów netto na certyfikat inwestycyjny;
5)
wskazanie składników lokat, z których zbyciem związana była wypłata przychodów.
18. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 17, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę, w której upłynął termin do dokonania wpłaty na certyfikaty;
2)
wskazanie uczestnika, który nie dokonał wpłaty na certyfikaty w terminie;
3)
liczbę certyfikatów nieopłaconych, które są w posiadaniu tego uczestnika;
4)
wysokość wpłaty, która powinna być dokonana.
19.  48
 (uchylony).
20. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 19, raport bieżący powinien zawierać datę podjęcia uchwały, wraz z przytoczeniem jej treści oraz uzasadnienia.
21. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 20, raport bieżący powinien zawierać datę podjęcia uchwały, wraz z przytoczeniem jej treści oraz uzasadnienia.
22. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 21, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę podjęcia uchwały;
2)
wskazanie podmiotu, który podjął uchwałę, wraz z uzasadnieniem;
3)
przytoczenie treści uchwały oraz uzasadnienia.
23. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 22, raport bieżący powinien zawierać:
1)
oznaczenie subfunduszu oraz datę jego utworzenia;
2)
datę wpisania subfunduszu do rejestru funduszy inwestycyjnych.
24. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 23, raport bieżący powinien zawierać:
1)
wskazanie planowanej daty rozpoczęcia likwidacji subfunduszu;
2)
wskazanie przesłanek likwidacji subfunduszu;
3)
planowany harmonogram likwidacji subfunduszu.
25. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 24, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę rozpoczęcia likwidacji subfunduszu;
2)
zmiany w harmonogramie likwidacji subfunduszu;
3)
datę zakończenia likwidacji subfunduszu;
4)
datę wykreślenia subfunduszu z rejestru funduszy inwestycyjnych.
26. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 25, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę wypowiedzenia umowy o prowadzenie rejestru aktywów funduszu;
2)
przewidywany termin rozwiązania umowy o prowadzenie rejestru aktywów funduszu;
3)
wskazanie strony wypowiadającej umowę o prowadzenie rejestru aktywów funduszu;
4)
przyczyny wypowiedzenia umowy.
27. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 26, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę zmiany składu portfela;
2)
przyczyny zmiany składu portfela;
3)
wskazanie składników portfela, których dotyczyły zmiany, oraz zakresu zmian.
28. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 27, raport bieżący powinien zawierać:
1)
firmę (nazwę) podmiotu, z którym zawarto, wypowiedziano albo rozwiązano umowę;
2)
datę zawarcia, wypowiedzenia albo rozwiązania umowy;
3)
przyczyny wypowiedzenia albo rozwiązania umowy;
4)
przedmiot umowy;
5)
charakter powiązań istniejących pomiędzy funduszem a podmiotem, z którym zawarto, wypowiedziano albo rozwiązano umowę.
29. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 28, raport bieżący powinien zawierać:
1)
firmę (nazwę) podmiotu, z którym zawarto, wypowiedziano albo rozwiązano umowę;
2)
datę zawarcia, wypowiedzenia albo rozwiązania umowy;
3)
przyczyny wypowiedzenia albo rozwiązania umowy;
4)
przedmiot umowy;
5)
charakter powiązań istniejących pomiędzy funduszem a podmiotem, z którym zawarto, wypowiedziano albo rozwiązano umowę.
30.  49
 (uchylony).
31. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 30, raport bieżący powinien zawierać:
1)
imię i nazwisko zarządzającego funduszem;
2)
datę rozpoczęcia oraz datę zakończenia zarządzania funduszem;
3)
wskazanie, jaką częścią portfela funduszu zarządza.
32. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 31, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę rozpoczęcia i zakończenia przyjmowania zapisów na certyfikaty inwestycyjne;
2)
datę przydziału certyfikatów inwestycyjnych;
3)
liczbę certyfikatów inwestycyjnych będących przedmiotem zapisów;
4)
stopy redukcji w poszczególnych transzach, w przypadku gdy liczba certyfikatów inwestycyjnych, na które zostały złożone zapisy, jest większa niż liczba certyfikatów inwestycyjnych, będących przedmiotem zapisów;
5)
liczbę certyfikatów inwestycyjnych, na które złożono zapisy;
6)
liczbę certyfikatów inwestycyjnych, które zostały przydzielone;
7)
ceny, po jakiej certyfikaty inwestycyjne były obejmowane;
8)
liczbę osób, które złożyły zapisy na certyfikaty inwestycyjne w poszczególnych transzach;
9)
liczbę osób, którym przydzielono certyfikaty inwestycyjne w poszczególnych transzach;
10)
nazwy subemitentów albo podmiotów, które zobowiązały się w umowie z towarzystwem lub funduszem do objęcia na własny rachunek całości lub części certyfikatów będących przedmiotem emisji, wraz z określeniem liczby certyfikatów inwestycyjnych, które objęli w wykonaniu umowy, oraz określeniem faktycznej ceny jednostki certyfikatu inwestycyjnego (cena emisyjna po odliczeniu wynagrodzenia za objęcie jednostki certyfikatu w wykonaniu umowy);
11)
wartość zebranych wpłat do funduszu;
12)
łączne określenie wysokości kosztów, które zostały zaliczone do kosztów emisji, ze wskazaniem wysokości kosztów według ich tytułów, w podziale co najmniej na:
a)
koszty przygotowania i przeprowadzenia zapisów na certyfikaty inwestycyjne,
b)
koszty wynagrodzenia subemitentów albo podmiotów, o których mowa w pkt 10, oddzielnie dla każdego subemitenta albo podmiotu,
c)
koszty sporządzenia prospektu emisyjnego albo warunków emisji, z uwzględnieniem kosztów doradztwa, oraz metody rozliczenia tych kosztów w księgach rachunkowych i sposób ich ujęcia w sprawozdaniu finansowym funduszu;
13)
średni koszt przeprowadzenia zapisów na jednostkę certyfikatu inwestycyjnego objętego zapisami.
33. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 32, raport bieżący powinien zawierać:
1)
oznaczenie emisji;
2)
łączną wartość wpłat do funduszu na certyfikaty danej emisji;
3)
przyczynę niedojścia emisji do skutku;
4)
datę rozpoczęcia i zakończenia zwrotu wpłat.
34. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 33, raport bieżący powinien zawierać:
1)
oznaczenie emisji;
2)
informację o przyczynach odstąpienia od przeprowadzenia emisji.
35. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 34, raport bieżący powinien zawierać:
1) 50
 łączną wartość wniesionych do funduszu papierów wartościowych (z wyszczególnieniem papierów wartościowych dopuszczonych do obrotu na rynku regulowanym albo wprowadzonych do alternatywnego systemu obrotu);
2)
łączną wartość wniesionych do funduszu udziałów w spółkach z ograniczoną odpowiedzialnością;
3)
określenie skutków wpłat do funduszu w papierach wartościowych i udziałach w spółkach z ograniczoną odpowiedzialnością na politykę inwestycyjną funduszu.
36. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 36, raport bieżący powinien zawierać:
1)
warunki emisji;
2)
przytoczenie treści zmian w warunkach emisji;
3)
datę dokonania zmian w warunkach emisji.
37. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 37, raport bieżący powinien zawierać:
1)
cel emisji obligacji, jeżeli został określony;
2)
określenie rodzaju emitowanych obligacji;
3)
wielkość emisji;
4)
wartość nominalną i cenę emisyjną obligacji lub sposób jej ustalenia;
5)
warunki wykupu i warunki wypłaty oprocentowania obligacji;
6)
formę i wysokość zabezpieczenia obligacji z oznaczeniem podmiotu udzielającego zabezpieczenia;
7)
informację o niedojściu emisji do skutku z powodu nieosiągnięcia progu emisji;
8)
informację o zmianie banku-reprezentanta;
9)
informację o znaczącej zmianie przedmiotu zabezpieczenia ustanowionego w związku z emisją, z określeniem przyczyn tej zmiany;
10)
informację o nabyciu przez fundusz obligacji w celu ich umorzenia;
11)
informację o zastosowaniu przez bank-reprezentanta środków mających na celu ochronę praw obligatariuszy, wraz z ich wskazaniem.
38.  51
 W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 38, raport bieżący powinien zawierać wypis aktu notarialnego zawierającego uchwalone zmiany statutu.
§  11.  52
1. 
Fundusz zamknięty, który podlega obowiązkom informacyjnym wynikającym z rozporządzenia o obowiązkach informacyjnych emitentów, przesyła, w formie raportu bieżącego, wyłącznie informacje, o których mowa w § 10 ust. 1 pkt 3, 5, 22, 30, 35 i 38.
2. 
Fundusz zamknięty, który podlega obowiązkom informacyjnym wynikającym z regulaminów, o których mowa w art. 28 ust. 1 i art. 37 ust. 1 ustawy o obrocie, przesyła, w formie raportu bieżącego, informacje, o których mowa w:
1)
§ 10 ust. 1 pkt 3, 5, 22, 30, 35 i 38;
2)
§ 10 ust. 1 pkt 1, 2, 2a, 4, 9-17, 19-21, 23-28, 31-34 i 37 - o ile z regulaminów tych nie wynika obowiązek dostarczenia ich Komisji.
§  12.  53
 Fundusz inwestycyjny zamknięty, będący funduszem z wydzielonymi subfunduszami, jest obowiązany przesyłać informacje, o których mowa w § 10 ust. 1 pkt 1, 2, 5, 9, 10, 13-17, 22-24 i 30-34, oddzielnie dla każdego subfunduszu, którego informacja dotyczy, a informacje, o których mowa w § 10 ust. 1 pkt 4, oddzielnie dla funduszu i każdego z subfunduszy.
39 § 10 ust. 1 pkt 2a dodany przez § 1 pkt 5 lit. a) tiret pierwsze rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
40 § 10 ust. 1 pkt 5 zmieniony przez § 1 pkt 5 lit. a) tiret drugie rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
41 § 10 ust. 1 pkt 6-8 uchylone przez § 1 pkt 5 lit. a) tiret trzecie rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
42 § 10 ust. 1 pkt 18 uchylony przez § 1 pkt 5 lit. a) tiret czwarte rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
43 § 10 ust. 1 pkt 29 uchylony przez § 1 pkt 5 lit. a) tiret piąte rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
44 § 10 ust. 1 pkt 38 dodany przez § 1 pkt 5 lit. a) tiret szóste rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
45 § 10 ust. 3a dodany przez § 1 pkt 5 lit. b) rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
46 § 10 ust. 6 zmieniony przez § 1 pkt 5 lit. c) rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
47 § 10 ust. 7-9 uchylone przez § 1 pkt 5 lit. d) rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
48 § 10 ust. 19 uchylony przez § 1 pkt 5 lit. e) rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
49 § 10 ust. 30 uchylony przez § 1 pkt 5 lit. f) rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
50 § 10 ust. 35 pkt 1 zmieniony przez § 1 pkt 5 lit. g) rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
51 § 10 ust. 38 dodany przez § 1 pkt 5 lit. h) rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
52 § 11 zmieniony przez § 1 pkt 6 rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
53 § 12 zmieniony przez § 1 pkt 6 rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.