Rozdział 2 - Raporty bieżące i sprawozdania okresowe towarzystwa - Okresowe sprawozdania oraz bieżące informacje dotyczące działalności i sytuacji finansowej towarzystw funduszy inwestycyjnych i funduszy inwestycyjnych dostarczane przez te podmioty Komisji Papierów Wartościowych i Giełd.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2005.114.962

Akt utracił moc
Wersja od: 1 sierpnia 2006 r.

Rozdział  2

Raporty bieżące i sprawozdania okresowe towarzystwa

§  5. 
1. 
Towarzystwo jest obowiązane do przekazywania, w formie raportu bieżącego, informacji dotyczących działalności towarzystwa, jego sytuacji finansowej lub zarządzania zbiorczym portfelem papierów wartościowych, o:
1) 10
 zmniejszeniu wysokości kapitału własnego towarzystwa poniżej poziomu określonego zgodnie z art. 50 ust. 1-4 ustawy;
2) 11
 uzupełnieniu kapitału własnego do poziomu określonego zgodnie z art. 50 ust. 1-4 ustawy;
3)
nabyciu, objęciu lub zbyciu przez towarzystwo akcji lub udziałów w innych podmiotach, z wyłączeniem akcji wchodzących w skład zbiorczego portfela papierów wartościowych;
4)
dokonaniu przez towarzystwo wpłat do zbiorczego portfela papierów wartościowych;
5)
zawarciu przez towarzystwo we własnym imieniu i na własny rachunek umowy pożyczki lub kredytu albo o emisji obligacji, jeżeli łączna wartość pożyczek, kredytów i zobowiązań wynikających z emisji obligacji przekroczy 5 % wartości kapitałów własnych, a w przypadku umów, z których zobowiązanie może powstać w terminie późniejszym niż dzień zawarcia umowy - o każdorazowym powstaniu zobowiązania wynikającego z tych umów, przekraczającego 5 % wartości kapitałów własnych, oraz o każdym przekroczeniu wielokrotności tego progu;
6)
nabyciu puli wierzytelności lub praw do świadczeń z tytułu puli wierzytelności w celu ich wniesienia do funduszu sekurytyzacyjnego lub o wniesieniu tej puli lub praw do funduszu sekurytyzacyjnego;
7)
zawarciu umowy zobowiązującej do nabycia praw, o których mowa w art. 147 ust. 1 ustawy, w celu wniesienia do funduszu zamkniętego lub o wniesieniu tych praw do funduszu zamkniętego;
8)
nabyciu certyfikatów podporządkowanych;
9)
udzieleniu poręczenia za zobowiązania funduszu sekurytyzacyjnego;
10)
zatwierdzeniu albo niezatwierdzeniu rocznego sprawozdania finansowego towarzystwa;
11)
zamiarze połączenia z innym towarzystwem albo inną spółką akcyjną;
12)
połączeniu z innym towarzystwem albo inną spółką akcyjną;
13)
zamiarze podziału towarzystwa;
14)
podziale towarzystwa;
15)
akcjonariuszach towarzystwa;
16)
aktualnej strukturze grupy kapitałowej, w skład której wchodzi towarzystwo;
17)
otwarciu likwidacji lub ogłoszeniu upadłości;
18) 12
 zmianach w składzie zarządu oraz o zawieszeniu w czynnościach członków zarządu;
19)
doradcach inwestycyjnych zatrudnionych w towarzystwie;
20)
zleceniu zarządzania portfelem inwestycyjnym funduszu inwestycyjnego lub jego częścią podmiotom, o których mowa w art. 46 ust. 1-3 ustawy, oraz o rozwiązaniu umowy o zarządzanie portfelem inwestycyjnym lub jego częścią;
21)
wszczęciu przez towarzystwo postępowania sądowego przeciwko podmiotom, o których mowa w art. 46 ust. 1-3 ustawy, z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonywania umowy o zarządzanie portfelem inwestycyjnym funduszu lub jego częścią;
22)
wszczęciu przez inwestorów postępowania sądowego przeciwko towarzystwu;
23)
wysokości wpłat na jednostki uczestnictwa lub certyfikaty inwestycyjne dokonanych przez towarzystwo w ramach zapisów na jednostki uczestnictwa lub certyfikaty inwestycyjne funduszu, którym towarzystwo zarządza, oraz liczbie nabytych jednostek uczestnictwa lub certyfikatów inwestycyjnych;
24)
niezebraniu wpłat na jednostki uczestnictwa albo na pierwszą emisję certyfikatów inwestycyjnych w wysokości określonej w statucie funduszu inwestycyjnego;
25)
wpisie lub odmowie wpisu funduszu do rejestru funduszy inwestycyjnych;
26)
wysokości wpłat na jednostki uczestnictwa, w przypadku, o którym mowa w art. 65 ust. 2 pkt 3 ustawy, oraz liczbie jednostek uczestnictwa nabytych przez towarzystwo;
27)
zapisach na tytuły uczestnictwa zbiorczego portfela papierów wartościowych;
28)
zdarzeniach powodujących zmianę procentowego składu zbiorczego portfela papierów wartościowych;
29)
likwidacji zbiorczego portfela papierów wartościowych;
30)
zmianie regulaminu zbiorczego portfela papierów wartościowych;
31)
dacie rozpoczęcia lub zakończenia działalności w zakresie zarządzania cudzym pakietem papierów wartościowych na zlecenie;
32)
dacie rozpoczęcia lub zakończenia działalności w zakresie doradztwa w zakresie obrotu papierami wartościowymi na zlecenie;
33)
zmianach w regulaminie zarządzania cudzym pakietem papierów wartościowych na zlecenie lub regulaminie usług doradztwa inwestycyjnego;
34)
dacie rozpoczęcia i zakończenia pełnienia funkcji przedstawiciela dla funduszy z siedzibą za granicą, wraz z podaniem ich nazw;
35)
rozpoczęciu, zmianie zakresu albo zakończeniu działalności przez oddział towarzystwa utworzony na terytorium państwa członkowskiego;
36)
rozpoczęciu, zmianie zakresu albo zakończeniu wykonywania działalności towarzystwa na terytorium państwa członkowskiego bez tworzenia oddziału;
37)
zgłoszonych towarzystwu przez właściwe organy nadzoru państwa członkowskiego nieprawidłowościach w jego działalności;
38)
odwołaniu inspektora nadzoru lub osoby zatrudnionej w komórce kontroli wewnętrznej z pełnionej funkcji;
39) 13
 stanie wykonania założeń przedstawionych w analizie ekonomiczno-finansowej, o której mowa w art. 58 ust. 1 pkt 3 ustawy.
2.  14
 W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, raport bieżący powinien zawierać:
1)
wysokość wymaganego kapitału własnego towarzystwa, ustalonego zgodnie z:
a)
art. 50 ust. 1 ustawy albo
b)
art. 50 ust. 2 ustawy z uwzględnieniem art. 50 ust. 3 oraz ust. 4 ustawy;
2)
bieżącą wysokość kapitału własnego towarzystwa;
3)
różnicę między wysokością wymaganego kapitału własnego a bieżącą wysokością kapitału własnego;
4)
opis działań, jakie towarzystwo podjęło lub zamierza podjąć w celu dostosowania kapitału własnego do wymagań określonych w art. 50 ust. 1-4 ustawy.
3.  15
 W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę uzupełnienia kapitału własnego do wymaganego poziomu;
2)
sposób uzupełnienia kapitału własnego;
3)
wysokość kapitału własnego towarzystwa po jego uzupełnieniu;
4)
różnicę między bieżącą wysokością kapitału własnego a wymaganą wysokością kapitału własnego, zgodnie z art. 50 ust. 1-4 ustawy.
4. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 3, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę i sposób nabycia, objęcia albo zbycia akcji lub udziałów;
2)
rodzaj nabytych, objętych lub zbytych aktywów;
3)
firmę, siedzibę oraz adres:
a)
emitenta nabytych, objętych albo zbytych akcji,
b)
podmiotu, którego udziały nabywa, obejmuje albo zbywa towarzystwo;
4)
wartość akcji lub udziałów będących przedmiotem transakcji, procentowy udział w kapitale zakładowym danego podmiotu po zawarciu transakcji oraz procentowy udział głosów w organach danego podmiotu na dzień zawarcia transakcji.
5. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 4, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę dokonania wpłaty;
2)
wysokość wpłaconej kwoty;
3)
wartość aktywów zbiorczego portfela po dokonanej wpłacie.
6. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 5, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę zawarcia umowy pożyczki lub kredytu albo datę rozpoczęcia emisji obligacji;
2)
firmę lub imię i nazwisko, siedzibę i adres podmiotu udzielającego pożyczki lub kredytu;
3)
wysokość pożyczki lub kredytu;
4)
obciążenie majątku związane z pożyczką lub kredytem;
5)
termin zwrotu pożyczki lub kredytu;
6)
przewidywaną łączną wartość wpływów z emisji oraz koszty emisji;
7)
procentowy udział zaciągniętych pożyczek, kredytów i zobowiązań z tytułu emisji obligacji przez towarzystwo w stosunku do kapitału własnego towarzystwa, po zaciągnięciu pożyczki lub kredytu albo emisji obligacji;
8) 16
 cel zawarcia umowy.
7. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 6, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę nabycia puli wierzytelności albo praw do świadczeń z tytułu puli wierzytelności albo wniesienia tej puli albo praw do funduszu sekurytyzacyjnego;
2)
wskazanie strony umowy albo funduszu sekurytyzacyjnego;
3)
wartość puli wierzytelności lub praw do świadczeń z tytułu puli wierzytelności;
4)
wskazanie uiszczonej przez towarzystwo ceny nabycia puli wierzytelności lub praw do świadczeń z określonej puli wierzytelności.
8. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 7, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę nabycia praw, o których mowa w art. 147 ust. 1 ustawy, albo wniesienia tych praw do funduszu zamkniętego;
2)
przedmiot umowy;
3)
wskazanie strony umowy albo funduszu zamkniętego;
4)
wartość przedmiotu umowy;
5)
wskazanie uiszczonej przez towarzystwo ceny nabycia przedmiotu umowy.
9. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 8, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę i cenę nabycia certyfikatów podporządkowanych;
2)
źródło pochodzenia środków na nabycie certyfikatów podporządkowanych.
10. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 9, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę udzielenia poręczenia;
2)
wartość poręczenia;
3)
tytuł poręczenia.
11. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 10, raport bieżący powinien zawierać kopię uchwały walnego zgromadzenia akcjonariuszy towarzystwa.
12. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 11, raport bieżący powinien zawierać:
1)
plan połączenia wraz z dokumentami, o których mowa w art. 499 § 2 Kodeksu spółek handlowych;
1a) 17
 informację o dacie ogłoszenia planu połączenia;
2)
informację o spółce, na którą przejdą zezwolenia udzielone towarzystwu, zawierającą:
a)
opis organizacji spółki, wraz ze schematem organizacyjnym,
b)
wskazanie przewidywanego składu zarządu i rady nadzorczej,
c)
wskazanie doradców inwestycyjnych, których spółka będzie zatrudniać;
3)
wskazanie akcjonariuszy, którzy będą posiadać ponad 5 % głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy spółki, na którą przejdą zezwolenia udzielone towarzystwu;
4)
projekt tekstu jednolitego statutu spółki, na którą przejdą zezwolenia udzielone towarzystwu;
5)
pisemne sprawozdania zarządów łączących się spółek, o których mowa w art. 501 Kodeksu spółek handlowych, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdań jest wymagane;
6)
sprawozdanie finansowe oraz sprawozdanie zarządu z działalności spółki (niebędącej innym towarzystwem) łączącej się z towarzystwem, za trzy ostatnie lata obrotowe, wraz z raportem i opinią biegłego rewidenta, a jeżeli spółka prowadziła działalność krócej - za cały okres działalności;
7)
kopię opinii biegłego rewidenta o poprawności i rzetelności planu połączenia, w przypadku gdy sporządzenie takiej opinii jest wymagane.
13. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 12, raport bieżący powinien zawierać:
1) 18
 (uchylony);
2)
kopię uchwały walnego zgromadzenia akcjonariuszy każdej z łączących się spółek o łączeniu się spółek;
3)
datę wpisania połączenia do właściwego rejestru oraz odpis z tego rejestru.
14. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 13, raport bieżący powinien zawierać:
1)
plan podziału wraz z dokumentami, o których mowa w art. 534 § 2 Kodeksu spółek handlowych;
1a) 19
 informację o dacie ogłoszenia planu podziału;
2)
informację o spółce, na którą przejdą zezwolenia udzielone towarzystwu, zawierającą:
a)
opis organizacji spółki, wraz ze schematem organizacyjnym,
b)
wskazanie przewidywanego składu zarządu i rady nadzorczej,
c)
wskazanie doradców inwestycyjnych, których spółka będzie zatrudniać;
3)
wskazanie akcjonariuszy, którzy będą posiadać ponad 5 % głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy spółki, na którą przejdą zezwolenia udzielone towarzystwu;
4)
projekt tekstu jednolitego statutu spółki, na którą przejdą zezwolenia udzielone towarzystwu;
5)
pisemne sprawozdanie zarządu spółki dzielonej (towarzystwa) i zarządów każdej ze spółek przejmujących, o którym mowa w art. 536 § 1 Kodeksu spółek handlowych;
6)
sprawozdanie finansowe oraz sprawozdanie zarządu spółki, na którą przejdą zezwolenia udzielone towarzystwu, za trzy ostatnie lata obrotowe, wraz z raportem i opinią biegłego rewidenta, a jeżeli spółka prowadziła działalność krócej - za cały okres działalności;
7)
kopię opinii biegłego rewidenta o poprawności i rzetelności planu podziału.
15. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 14, raport bieżący powinien zawierać:
1) 20
 (uchylony);
2)
kopię uchwał walnego zgromadzenia spółki dzielonej (towarzystwa) oraz każdej ze spółek przejmujących lub spółki nowo zawiązanej w organizacji o podziale, zawierających zgodę spółki przejmującej lub spółki nowo zawiązanej na plan podziału, a także na proponowane zmiany statutu spółki przejmującej;
3)
informację o wykreśleniu towarzystwa z rejestru przedsiębiorców oraz odpis z rejestru dotyczący spółki, na którą przeszły zezwolenia udzielone towarzystwu w związku z dokonanym podziałem.
16. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 15, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę dokonania wpisu w księdze akcyjnej;
2)
firmę lub imię i nazwisko, siedzibę, adres oraz kraj siedziby akcjonariusza, którego dotyczy wpis w księdze akcyjnej;
3)
liczbę akcji nabytych lub objętych przez akcjonariusza, którego dotyczy wpis w księdze akcyjnej;
4)
skład akcjonariuszy towarzystwa po dokonaniu nowego wpisu w księdze akcyjnej według wzoru określonego w załączniku nr 1 do rozporządzenia.
17.  21
 W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 16, raport bieżący powinien zawierać opis struktury grupy kapitałowej, w skład której wchodzi towarzystwo, według stanu obowiązującego na dzień 31 grudnia, ze wskazaniem firmy (nazwy), adresu i siedziby podmiotów wchodzących w skład grupy, procentowego udziału tych podmiotów w kapitale innych podmiotów należących do grupy oraz procentu ogólnej liczby posiadanych głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy lub zgromadzeniu wspólników tych podmiotów.
18. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 17, raport bieżący powinien zawierać odpowiednio:
1)
kopię uchwały walnego zgromadzenia akcjonariuszy towarzystwa:
a)
o rozwiązaniu towarzystwa albo
b)
o przeniesieniu jego siedziby za granicę;
2)
kopię orzeczenia sądu o rozwiązaniu towarzystwa;
3)
kopię postanowienia sądu o ogłoszeniu upadłości towarzystwa;
4)
wskazanie innej, przewidzianej prawem lub postanowieniami statutu, przyczyny, która powoduje rozwiązanie towarzystwa.
19. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 18, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę i przyczynę odwołania, powołania albo zawieszenia członka zarządu;
2)
imię i nazwisko członka zarządu, który został odwołany, powołany albo zawieszony;
3)
aktualną listę członków zarządu.
20. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 19, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę zawarcia, rozwiązania lub wygaśnięcia umowy z doradcą inwestycyjnym;
2)
liczbę doradców inwestycyjnych zatrudnionych w towarzystwie;
3)
imiona i nazwiska doradców inwestycyjnych.
21. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 20, raport bieżący powinien zawierać:
1)
wskazanie firmy, siedziby, kraju siedziby i adresu podmiotu, któremu zlecono zarządzanie portfelem inwestycyjnym funduszu lub jego częścią, oraz datę rozpoczęcia zarządzania przez ten podmiot portfelem inwestycyjnym funduszu lub jego częścią;
2)
wskazanie funduszu, którego umowa dotyczy, oraz zakresu tej umowy (całość lub część portfela inwestycyjnego funduszu);
3)
datę rozwiązania umowy oraz przyczynę jej rozwiązania.
22. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 21, raport bieżący powinien zawierać kopię pozwu wraz z informacją o dacie wniesienia pozwu.
23. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 22, raport bieżący powinien zawierać kopię pozwu wraz z informacją o dacie doręczenia pozwu.
24. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 23, raport bieżący powinien zawierać:
1)
wskazanie funduszu, na którego jednostki uczestnictwa lub certyfikaty inwestycyjne towarzystwo złożyło zapis;
2)
liczbę nabytych jednostek uczestnictwa lub certyfikatów inwestycyjnych oraz procentowy udział tych jednostek lub certyfikatów inwestycyjnych w ogólnej liczbie jednostek uczestnictwa lub certyfikatów inwestycyjnych funduszu;
3)
wysokość wpłat dokonanych na nabycie jednostek uczestnictwa lub certyfikatów inwestycyjnych.
25. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 24, raport bieżący powinien zawierać informację o wielkości zebranych wpłat na jednostki uczestnictwa albo na pierwszą emisję certyfikatów inwestycyjnych oraz wielkość wpłat określoną w statucie funduszu.
26. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 25, raport bieżący powinien zawierać kopię postanowienia o wpisie lub o odmowie wpisu funduszu do rejestru funduszy inwestycyjnych.
27. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 26, raport bieżący powinien zawierać:
1)
wartość aktywów netto funduszu w dniu podjęcia przez towarzystwo decyzji o nabyciu jednostek uczestnictwa;
2)
datę złożenia zlecenia nabycia jednostek uczestnictwa i datę jego realizacji;
3)
liczbę jednostek uczestnictwa nabytych przez towarzystwo w wyniku realizacji zlecenia;
4)
wartość jednostek uczestnictwa nabytych przez towarzystwo w wyniku realizacji zlecenia;
5)
wartość aktywów netto funduszu po ujęciu w księgach rachunkowych funduszu nabycia jednostek uczestnictwa przez towarzystwo;
6)
informację o wartości zrealizowanych zleceń nabycia lub odkupienia jednostek uczestnictwa przez pozostałych uczestników funduszu w dniu realizacji zlecenia nabycia jednostek uczestnictwa przez towarzystwo;
7)
łączną liczbę jednostek uczestnictwa funduszu posiadaną przez towarzystwo po realizacji zlecenia.
28. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 27, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę rozpoczęcia albo zakończenia przyjmowania zapisów na tytuły uczestnictwa zbiorczego portfela papierów wartościowych;
2)
liczbę tytułów uczestnictwa przydzielonych uczestnikom zbiorczego portfela papierów wartościowych;
3)
liczbę uczestników zbiorczego portfela papierów wartościowych;
4)
liczbę tytułów uczestnictwa nieprzydzielonych uczestnikom zbiorczego portfela papierów wartościowych, które przysługują towarzystwu.
29. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 28, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę zdarzenia powodującego zmianę procentowego składu zbiorczego portfela papierów wartościowych oraz szczegółowe omówienie tego zdarzenia;
2)
datę oraz sposób zmiany składu procentowego zbiorczego portfela papierów wartościowych, procentowy skład zbiorczego portfela papierów wartościowych po dokonaniu zmiany;
3)
wartość aktywów netto zbiorczego portfela papierów wartościowych i wartość aktywów netto na tytuł uczestnictwa według ostatniej wyceny przed dniem wystąpienia zdarzenia powodującego zmianę procentowego składu portfela papierów wartościowych oraz według wyceny aktywów po dokonaniu zmiany, o której mowa w pkt 2;
4)
wskazanie zakresu niedostosowania struktury portfela do procentowego udziału poszczególnych kategorii lokat, określonego w regulaminie portfela.
30. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 29, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę rozpoczęcia likwidacji zbiorczego portfela papierów wartościowych;
2)
liczbę tytułów uczestnictwa zbiorczego portfela papierów wartościowych, istniejących w dniu rozpoczęcia likwidacji;
3)
harmonogram likwidacji - jeżeli nie został opisany w regulaminie zbiorczego portfela papierów wartościowych;
4)
datę zakończenia likwidacji zbiorczego portfela papierów wartościowych.
31. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 30, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę dokonania zmian w regulaminie;
2)
wskazanie zmian w regulaminie wraz z uzasadnieniem każdej zmiany;
3)
tekst jednolity regulaminu.
32. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 33, raport bieżący powinien zawierać:
1)
datę dokonania zmian w regulaminie;
2)
wskazanie zmian w regulaminie wraz z uzasadnieniem każdej zmiany;
3)
tekst jednolity regulaminu.
33. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 35, raport bieżący powinien zawierać:
1)
wskazanie państwa członkowskiego;
2)
datę rozpoczęcia, zmiany zakresu lub zakończenia wykonywania działalności;
3)
nowy zakres wykonywanej działalności.
34. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 36, raport bieżący powinien zawierać:
1)
wskazanie państwa członkowskiego;
2)
datę rozpoczęcia, zmiany zakresu lub zakończenia wykonywania działalności;
3)
nowy zakres wykonywanej działalności.
35. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 37, raport bieżący powinien zawierać:
1)
wskazanie nieprawidłowości;
2)
szczegółowy opis przyczyn nieprawidłowości;
3)
datę wystąpienia nieprawidłowości;
4)
datę zgłoszenia towarzystwu nieprawidłowości przez właściwy organ nadzoru państwa członkowskiego;
5)
szczegółowy opis działań podjętych w celu usunięcia nieprawidłowości.
36. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 38, raport bieżący powinien zawierać odpowiednio:
1)
imię i nazwisko inspektora nadzoru, kopię uchwały zarządu towarzystwa oraz uzasadnienie odwołania inspektora nadzoru z pełnionej funkcji;
2)
imię i nazwisko osoby zatrudnionej w komórce kontroli wewnętrznej oraz uzasadnienie odwołania tej osoby z pełnionej funkcji.
37.  22
 W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 39, raport bieżący powinien zawierać:
1)
zwięzłą informację o różnicach między założeniami przedstawionymi w analizie ekonomiczno-finansowej a stanem faktycznym, w szczególności w zakresie poniesionych przez towarzystwo kosztów;
2)
wyjaśnienie przyczyn zaistnienia odchyleń od wartości prognozowanych w analizie ekonomiczno-finansowej, w tym określenie, czy odchylenie wystąpiło z przyczyn niezależnych od towarzystwa.
§  6. 
1. 
Towarzystwo sporządza i dostarcza Komisji sprawozdanie miesięczne dotyczące sytuacji finansowej oraz wyniku finansowego towarzystwa na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do rozporządzenia.
2. 
Towarzystwo dostarcza Komisji roczne sprawozdanie finansowe towarzystwa, sporządzone zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości, wraz z raportem z badania oraz opinią biegłego rewidenta wskazującą, czy sprawozdanie finansowe jest prawidłowe, rzetelne i jasno przedstawia sytuację majątkową, finansową oraz wynik finansowy towarzystwa.
§  7. 
1. 
Towarzystwo dostarcza Komisji półroczne sprawozdanie finansowe zbiorczego portfela papierów wartościowych, sporządzone zgodnie z przepisami rozporządzenia o sprawozdaniach finansowych portfela, wraz z raportem z przeglądu.
2. 
Towarzystwo dostarcza Komisji roczne sprawozdanie finansowe zbiorczego portfela papierów wartościowych, sporządzone zgodnie z przepisami rozporządzenia o sprawozdaniach finansowych portfela, wraz z opinią biegłego rewidenta, oraz raport z badania tego sprawozdania.
10 § 5 ust. 1 pkt 1 zmieniony przez § 1 pkt 2 lit. a) tiret pierwsze rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
11 § 5 ust. 1 pkt 2 zmieniony przez § 1 pkt 2 lit. a) tiret pierwsze rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
12 § 5 ust. 1 pkt 18 zmieniony przez § 1 pkt 2 lit. a) tiret drugie rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
13 § 5 ust. 1 pkt 39 dodany przez § 1 pkt 2 lit. a) tiret trzecie rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
14 § 5 ust. 2 zmieniony przez § 1 pkt 2 lit. b) rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
15 § 5 ust. 3 zmieniony przez § 1 pkt 2 lit. b) rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
16 § 5 ust. 6 pkt 8 dodany przez § 1 pkt 2 lit. c) rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
17 § 5 ust. 12 pkt 1a dodany przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
18 § 5 ust. 13 pkt 1 uchylony przez § 1 pkt 2 lit. e) rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
19 § 5 ust. 14 pkt 1a dodany przez § 1 pkt 2 lit. f) rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
20 § 5 ust. 15 pkt 1 uchylony przez § 1 pkt 2 lit. g) rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
21 § 5 ust. 17 zmieniony przez § 1 pkt 2 lit. h) rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.
22 § 5 ust. 37 dodany przez § 1 pkt 2 lit. i) rozporządzenia z dnia 3 lipca 2006 r. (Dz.U.06.122.845) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 25 lipca 2006 r.