§ 2. - Określenie zakresu obowiązków informacyjnych będących podstawą sporządzania sprawozdań dotyczących udzielonej pomocy i informacji o zaległościach w regulowaniu należności i zobowiązań przedsiębiorców wobec Skarbu Państwa.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2001.28.302

Akt utracił moc
Wersja od: 4 kwietnia 2001 r.
§  2.
1.
Informacje dotyczące zaległości w regulowaniu należności i zobowiązań przedsiębiorców wobec Skarbu Państwa, o których mowa w art. 35 ust. 5 ustawy, obejmują:
1)
nazwę i siedzibę organu udzielającego pomocy,
2)
nazwę województwa właściwego dla siedziby przedsiębiorcy, którego dotyczą informacje,
3)
wskazanie kwartału lub roku kalendarzowego, za który przekazuje się informacje,
4)
rodzaje i wartość zaległych należności i zobowiązań przedsiębiorców wobec Skarbu Państwa wraz z odsetkami za zwłokę, z wyłączeniem zaległych należności i zobowiązań, w stosunku do których organ uprawniony podjął decyzję o odroczeniu lub rozłożeniu na raty.
2.
Informacje, o których mowa w ust. 1, sporządza się w sposób określony w załączniku nr 3 do rozporządzenia.