§ 4. - Określenie zakresu dostępu osób niepełnosprawnych do świadczonych usług pocztowych lub telekomunikacyjnych o charakterze powszechnym.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1996.127.598

Akt utracił moc
Wersja od: 29 października 1996 r.
§  4.
Niezależnie od wymogów, o których mowa w § 2 i 3, podmioty zapewnią:
1)
dostosowanie placówek świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych o charakterze powszechnym do obsługi osób niepełnosprawnych oraz wydzielenie w tych placówkach stanowisk przystosowanych do obsługi tych osób,
2)
oznaczenie stanowisk, o których mowa w pkt 1, odpowiednimi piktogramami,
3)
utworzenie służb pośredniczących w świadczeniu usług pocztowych lub telekomunikacyjnych o charakterze powszechnym dla osób niepełnosprawnych, a w szczególności dla tych, o których mowa w § 2 ust. 2 pkt 1 oraz w § 3 ust. 2,
4)
publikowanie informacji o:
a)
stosowanych przez podmiot ulgach i udogodnieniach dla osób niepełnosprawnych,
b)
aktualnie świadczonych przez podmiot usługach dla osób niepełnosprawnych,
c)
organizacjach, instytucjach i służbach, pośredniczących w świadczeniu usług pocztowych lub telekomunikacyjnych osobom niepełnosprawnym.