§ 4. - Określenie zakresu dostępu osób niepełnosprawnych do świadczonych usług pocztowych lub telekomunikacyjnych o charakterze powszechnym.
Dziennik Ustaw
Dz.U.1996.127.598
Akt utracił moc
Wersja od: 29 października 1996 r.
§ 4.
Niezależnie od wymogów, o których mowa w § 2 i 3, podmioty zapewnią:
1)
dostosowanie placówek świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych o charakterze powszechnym do obsługi osób niepełnosprawnych oraz wydzielenie w tych placówkach stanowisk przystosowanych do obsługi tych osób,
2)
oznaczenie stanowisk, o których mowa w pkt 1, odpowiednimi piktogramami,
3)
utworzenie służb pośredniczących w świadczeniu usług pocztowych lub telekomunikacyjnych o charakterze powszechnym dla osób niepełnosprawnych, a w szczególności dla tych, o których mowa w § 2 ust. 2 pkt 1 oraz w § 3 ust. 2,
4)
publikowanie informacji o:
a)
stosowanych przez podmiot ulgach i udogodnieniach dla osób niepełnosprawnych,
b)
aktualnie świadczonych przez podmiot usługach dla osób niepełnosprawnych,
c)
organizacjach, instytucjach i służbach, pośredniczących w świadczeniu usług pocztowych lub telekomunikacyjnych osobom niepełnosprawnym.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .