§ 5. - Określenie zadań samorządu województwa, które mogą być finansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2003.100.928

Akt utracił moc
Wersja od: 5 czerwca 2003 r.
§  5.
1.
Wniosek o dofinansowanie składa się w urzędzie marszałkowskim właściwym dla miejsca realizacji zadania.
2.
Wniosek zawiera:
1)
nazwę podmiotu ubiegającego się o dofinansowanie, siedzibę i adres;
2)
numer NIP i numer REGON;
3)
status prawny i podstawę działania;
4)
dane osoby upoważnionej do reprezentowania wnioskodawcy w sprawie;
5)
przewidywane efekty realizacji zadania dla osób niepełnosprawnych;
6)
nazwę banku i numer rachunku bankowego wnioskodawcy;
7)
miejsce realizacji zadania i cel dofinansowania;
8)
przewidywany koszt realizacji zadania;
9)
termin rozpoczęcia i przewidywany czas realizacji zadania;
10)
ogólną wartość nakładów dotychczas poniesionych przez wnioskodawcę na realizację zadania do końca miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym składany jest wniosek;
11)
udokumentowaną informację o posiadaniu środków własnych lub pozyskanych z innych źródeł na sfinansowanie przedsięwzięcia w wysokości nieobjętej dofinansowaniem;
12)
informację o przyznanych środkach Funduszu, z określeniem numeru zawartej umowy, celu i terminu przyznania środków oraz stanu rozliczania;
13)
udokumentowaną przez wnioskodawcę informację o prowadzeniu działalności na rzecz osób niepełnosprawnych;
14)
wysokość kwoty wnioskowanego dofinansowania;
15)
oświadczenie o nieposiadaniu wymagalnych zobowiązań wobec Funduszu.
3.
Jeżeli wnioskodawca jest:
1)
przedsiębiorcą - do wniosku dołącza się informację o pomocy publicznej udzielonej wnioskodawcy w okresie 3 kolejnych lat poprzedzających dzień złożenia wniosku, zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o warunkach dopuszczalności i nadzorowaniu pomocy publicznej dla przedsiębiorców (Dz. U. Nr 141, poz. 1177);
2)
pracodawcą prowadzącym zakład pracy chronionej

- do wniosku dołącza się:

a)
potwierdzoną kopię aktualnej decyzji w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej,
b)
informację o wysokości oraz sposobie wykorzystania środków zakładowego funduszu rehabilitacji osób niepełnosprawnych za okres dwunastu miesięcy przed dniem złożenia wniosku,
c)
informację, o której mowa w pkt 1.
4.
Wniosek składa się w terminie do dnia 30 listopada roku poprzedzającego realizację zadania.
5.
W terminie 10 dni od dnia złożenia wniosku właściwy organ jednostki samorządu województwa informuje wnioskodawcę o występujących we wniosku uchybieniach. Nieusunięcie uchybień w terminie 30 dni powoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia.
6.
Organ, o którym mowa w ust. 5, rozpatruje wniosek w terminie 30 dni od dnia, w którym sejmik województwa w formie uchwały określi zadania, na które przeznacza środki określone w art. 48 ust. 1 pkt 1 ustawy. W przypadku negatywnego rozpatrzenia wniosku organ ten sporządza uzasadnienie.