§ 3. - Określenie wzoru rejestru transakcji, sposobu jego prowadzenia oraz trybu dostarczania danych z rejestru Generalnemu Inspektorowi Informacji Finansowej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2001.113.1210

Akt utracił moc
Wersja od: 1 stycznia 2004 r.
§  3.
1.
Rejestr w formie papierowej jest prowadzony w postaci zbroszurowanych i kolejno ponumerowanych kart transakcji, sporządzanych i wypełnianych oddzielnie dla każdej rejestrowanej transakcji.
2.
Wzór karty transakcji określa załącznik nr 1 do rozporządzenia.
3.
Karty transakcji, o których mowa w ust. 1, powinny być wypełniane ręcznie lub maszynowo, w sposób staranny, czytelny i trwały, a stwierdzone błędy poprawia się przez:
  1)
skreślenie dotychczasowej treści i wpisanie nowej, z zachowaniem czytelności błędnego zapisu,
  2)
umieszczenie daty oraz czytelnego podpisu osoby dokonującej poprawki.