Określenie wzorów formularzy sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych stosowanych w badaniach statystycznych ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011.
Dz.U.2011.83.453
Akt utracił mocROZPORZĄDZENIE
PREZESA RADY MINISTRÓW
z dnia 1 kwietnia 2011 r.
w sprawie określenia wzorów formularzy sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych stosowanych w badaniach statystycznych ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011
1) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 1996 r. Nr 156, poz. 775, z 1997 r. Nr 88, poz. 554 i Nr 121, poz. 769, z 1998 r. Nr 99, poz. 632 i Nr 106, poz. 668, z 2001 r. Nr 100, poz. 1080, z 2003 r. Nr 217, poz. 2125, z 2004 r. Nr 273, poz. 2703, z 2005 r. Nr 163, poz. 1362, z 2006 r. Nr 170, poz. 1217, z 2007 r. Nr 166, poz. 1172, z 2008 r. Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 18, poz. 97 oraz z 2010 r. Nr 47, poz. 278 i Nr 76, poz. 489.
(Załączniki do rozporządzenia stanowią oddzielny załącznik do niniejszego numeru.)
ZAŁĄCZNIK
WZORY FORMULARZY
SPRAWOZDAWCZYCH,
WZORY FORMULARZY
SPRAWOZDAWCZYCH,
STATYSTYCZNYCH STOSOWANYCH
W BADANIACH STATYSTYCZNYCH
NA 2011 R.
Załącznik do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 1 kwietnia 2011 r.
w sprawie określenia wzorów formularzy
sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu
ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet
statystycznych stosowanych w badaniach statystycznych
ustalonych w programie badań statystycznych
statystyki publicznej na rok 2011
TOM I
KANCELARIA PREZESA RADY MINISTRÓW
Załącznik nr 1tom I
Załącznik nr 2tom I
Załącznik nr 3 - część I (wzory od GUGiK-1.00 do MS-85)tom II
Załącznik nr 3 - część II (wzory od MS-86 do Stp5)tom III
Załącznik nr 4tom III
TOM I
SPIS TREŚCI
Załącznik Nr 1 7
AK-B/m- ankieta koniunktury gospodarczej - budownictwo
AK-B/m- ankieta koniunktury gospodarczej - budownictwo
AK-H/m - ankieta koniunktury gospodarczej - handel
AK-I/p - ankieta koniunktury gospodarczej - inwestycje
AK-P/k - ankieta koniunktury gospodarczej - przemysł
AK-P/m - ankieta koniunktury gospodarczej - przemysł
AK-U/m - ankieta koniunktury gospodarczej - usługi
B-01 - sprawozdanie o sprzedaży produkcji budowlano-montażowej
przedsiębiorstw budowlanych
B-02 - sprawozdanie o produkcji budowlano-montażowej
przedsiębiorstw niebudowlanych
B-05 - sprawozdanie o wydanych pozwoleniach na budowę obiektów
budowlanych
B-06 - meldunek o budownictwie mieszkaniowym
B-07 - sprawozdanie o budynkach mieszkalnych i mieszkaniach
w budynkach niemieszkalnych oddanych do użytkowania
B-08 - sprawozdanie o budynkach niemieszkalnych, zbiorowego
zamieszkania oraz domach letnich oddanych do użytkowania
B-09 - sprawozdanie o nakładach na budowę nowych budynków
mieszkalnych oddanych do użytkowania
BS - sprawozdanie ze sprzedaży usług związanych z obsługą
działalności gospodarczej
C-01 - sprawozdanie o cenach producentów wyrobów i usług
C-01b - sprawozdanie o cenach producentów robót
budowlano-montażowych
C-02-10 - notowania cen detalicznych artykułów żywnościowych
(z wyłączeniem grupy "owoce" i "warzywa"), napojów bezalkoholowych i alkoholowych oraz wyrobów tytoniowych
C-02-11 - notowania cen detalicznych owoców i warzyw
C-02-13 - notowania cen detalicznych artykułów żywnościowych,
napojów bezalkoholowych i alkoholowych oraz wyrobów tytoniowych w zakładach gastronomicznych
C-02-30 - notowania cen detalicznych towarów nieżywnościowych
konsumpcyjnych
C-02-40 - notowania cen detalicznych usług konsumpcyjnych
C-02-50 - notowania cen detalicznych towarów i usług
niekonsumpcyjnych
C-02-91 - notowania cen detalicznych jednolitych w kraju
C-02-92 - notowania cen detalicznych towarów konsumpcyjnych
zakupywanych przez Internet
C-03 - sprawozdanie o cenach producentów wyrobów spożywczych
C-04 - sprawozdanie o cenach robót budowlano-montażowych
realizowanych na drogach, ulicach i mostach
C-05 - sprawozdanie o cenach towarów w handlu zagranicznym
C-06 - sprawozdanie o cenach producentów usług
C-06/RU - sprawozdanie o cenach producentów usług związanych
z zatrudnieniem
DG-1 - meldunek o działalności gospodarczej
- załącznik do meldunku DG-1 dla przedsiębiorstw
budowlanych
DNU-K - sprawozdanie o międzynarodowej wymianie usług za
... kwartał 2011 r.
DNU-R - sprawozdanie o międzynarodowej wymianie usług za rok
2010
DS-01 - sprawozdanie z przyjętych zamówień na towary o znaczeniu
strategicznym i zrealizowanych dostaw
DS-01a - załącznik do sprawozdania DS-01
DS-01b - zestawienie z zawartych umów i zrealizowanych transakcji
w handlu zagranicznym towarami o znaczeniu strategicznym
F-01/I-01 - sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym
oraz o nakładach na środki trwałe
F-01/s - sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym
szkół wyższych
F-02 - statystyczne sprawozdanie finansowe
F-02/dk - sprawozdanie o finansach instytucji kultury
F-03 - sprawozdanie o stanie i ruchu środków trwałych
- załącznik do sprawozdań F-03, SP, SG-01 - środki trwałe,
dotyczący nakładów na środki trwałe służących ochronie środowiska i gospodarce wodnej oraz uzyskanych efektów rzeczowych
F-03dp - sprawozdanie o drogach publicznych i obiektach mostowych
nieobejmowanych wartościową ewidencją księgową - dane zagregowane
F-03m - sprawozdanie o urządzeniach i budowlach melioracji
podstawowych i szczegółowych nieobejmowanych wartościową ewidencją księgową - dane zagregowane
FKT - sprawozdanie dotyczące działalności faktoringowej
G-01 - sprawozdanie o zużyciu i zapasach wybranych materiałów
G-02a - sprawozdanie bilansowe nośników energii
G-02b - sprawozdanie bilansowe nośników energii i infrastruktury
ciepłowniczej
G-02g - sprawozdanie o infrastrukturze, odbiorcach i sprzedaży gazu
ziemnego
G-02o - sprawozdanie o cieple ze źródeł odnawialnych
G-03 - sprawozdanie o zużyciu paliw i energii
G-04 - sprawozdanie o obrocie środkami ochrony roślin
G-05 - sprawozdanie o wartości zużytych materiałów, energii i usług
obcych oraz zapasów materiałów
G-06 - sprawozdanie o obrocie surowcami wtórnymi
GP - sprawozdanie statystyczne dla grup przedsiębiorstw
H-01a - sprawozdanie o działalności sklepów detalicznych i stacji
paliw
H-01g - sprawozdanie o sieci placówek gastronomicznych
H-01/k - kwartalne badanie przychodów w przedsiębiorstwach
handlowych
H-01s - sprawozdanie o sprzedaży detalicznej i hurtowej
H-01w - sprawozdanie o sieci handlowej
H-02n - sprawozdanie o dostawach nawozów dla rolnictwa przez
jednostki produkcyjne oraz importerów
H-02p - sprawozdanie o dostawach pasz dla zwierząt przez jednostki
produkcyjne oraz importerów
I-01 - sprawozdanie o nakładach na środki trwałe
K-01 - sprawozdanie z działalności artystycznej i rozrywkowej
K-02 - sprawozdanie z działalności muzeum i instytucji
paramuzealnej
K-03 - sprawozdanie biblioteki publicznej
K-05 - sprawozdanie z działalności wystawienniczej
K-06 - sprawozdanie z produkcji i usług filmowych
K-08 - sprawozdanie kina
KT-1 - sprawozdanie o wykorzystaniu turystycznego obiektu
noclegowego
KT-2 - wykorzystanie turystycznego obiektu noclegowego
KFT-1 - sprawozdanie z działalności klubu sportowego
KFT-OB/a - sprawozdanie o gminnych obiektach sportowych
KFT-OB/b - sprawozdanie o obiektach sportowych
KZ - sprawozdanie podmiotów z kapitałem zagranicznym
KZZ - sprawozdanie podmiotów posiadających za granicą udziały,
oddziały lub zakłady
L-01 - sprawozdanie o lasach Skarbu Państwa
- załącznik do działów 1 i 2 sprawozdania L-01 o lasach
Skarbu Państwa
L-01/a - sprawozdanie o lasach wchodzących w skład Zasobu
Własności Rolnej Skarbu Państwa
- załącznik do działów 1 i 2 sprawozdania L-01/a o lasach
wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej
Skarbu Państwa
L-02 - sprawozdanie o zadrzewieniach
L-03 - sprawozdanie o lasach stanowiących własność osób fizycznych
i prawnych (bez Skarbu Państwa)
- załącznik do działów 1 i 2 sprawozdania L-03 o lasach
stanowiących własność osób fizycznych i prawnych (bez Skarbu Państwa)
M-03 - sprawozdanie o kosztach utrzymania zasobów lokalowych oraz
stawkach opłat w budynkach z lokalami mieszkalnymi
M-06 - sprawozdanie o wodociągach, kanalizacji i wywozie
nieczystości ciekłych gromadzonych w zbiornikach bezodpływowych
M-09 - sprawozdanie o wywozie i unieszkodliwianiu odpadów
komunalnych
OB-01 - sprawozdanie z gromadzenia państwowych rezerw
mobilizacyjnych
OS-1 - sprawozdanie o emisji zanieczyszczeń powietrza oraz o stanie
urządzeń oczyszczających
OS-3 - sprawozdanie o gospodarowaniu wodą, ściekach i ładunkach
zanieczyszczeń
OS-4 - sprawozdanie o poborze wody do nawodnień w rolnictwie i
leśnictwie oraz o napełnianiu stawów rybnych
OS-5 - sprawozdanie z oczyszczalni ścieków miejskich i wiejskich
OS-6 - sprawozdanie o odpadach (z wyłączeniem odpadów
komunalnych)
OS-7 - sprawozdanie o ochronie przyrody i krajobrazu
- załącznik nr 1 do działu 1 sprawozdania OS-7 o ochronie
przyrody i krajobrazu
- załącznik nr 2a do działu 2 sprawozdania OS-7 o ochronie
przyrody i krajobrazu
- załącznik nr 2b do działów 3 i 4 sprawozdania OS-7
o ochronie przyrody i krajobrazu
P-01 - sprawozdanie o produkcji
P-02 - meldunek o produkcji wyrobów i zapasach
PK - sprawozdanie dotyczące działalności przedsiębiorstw
finansowych prowadzących działalność pośrednictwa kredytowego oraz przedsiębiorstw udzielających pożyczek ze środków własnych
PL 1 - panelowe badanie przedsiębiorstw
PL 2 - panelowe badanie przedsiębiorstw
P-LS - sprawozdanie dotyczące działalności leasingowej
PNT-01 - sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B+R)
PNT-01/s - sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B+R)
w szkołach wyższych
PNT-02 - sprawozdanie o innowacjach w przemyśle
PNT-02/u - sprawozdanie o innowacjach w sektorze usług
PS-01 - sprawozdanie placówki opiekuńczo-wychowawczej
PS-02 - sprawozdanie rodzin zastępczych - dane zagregowane
PS-03 - sprawozdanie zakładu stacjonarnego pomocy społecznej
PU - sprawozdanie o zakupie usług
R-03 - sprawozdanie o zużyciu nawozów mineralnych, wapniowych
i naturalnych
R-04 - sprawozdanie o stanie upraw rolnych według oceny wiosennej
R-05 - sprawozdanie o użytkowaniu gruntów, powierzchni zasiewów
i zbiorach
R-06 - sprawozdanie o powierzchni i zbiorach roślin pastewnych
i pozostałych według użytkowania
R-08 - sprawozdanie o wynikach produkcji ogrodniczej
- załącznik nr 1 do R-08 - sprawozdanie o powierzchni upraw
ogrodniczych pod osłonami
R-09A - sprawozdanie o stanie pogłowia bydła, owiec, kóz, koni
i drobiu oraz produkcji zwierzęcej w okresie sprawozdawczym
R-09B - sprawozdanie o stanie pogłowia trzody chlewnej oraz
produkcji żywca wieprzowego w okresie sprawozdawczym
R-09U - sprawozdanie o wielkości ubojów zwierząt gospodarskich
R-09W - sprawozdanie o wylęgach drobiu
R-10 - meldunek o skupie ważniejszych produktów rolnych
R-10 - sprawozdanie o skupie produktów rolnych i leśnych
R-CT - notowania cen targowiskowych ważniejszych produktów
rolnych - tablice wynikowe
R-CzSR - użytkowanie gruntów, powierzchnia zasiewów, pogłowie
zwierząt gospodarskich
RF-01 - kwartalne statystyczne sprawozdanie o aktywach i pasywach
finansowych
R-KSRA - badanie pogłowia bydła, owiec i drobiu (1 czerwca, 1 grudnia)
oraz produkcji zwierzęcej
R-KSRB - badanie pogłowia trzody chlewnej (31 marca, 31 lipca, 30
listopada) oraz produkcji żywca wieprzowego
R-r-oz - badanie plonów zbóż ozimych
R-r-pw - badanie plonów niektórych ziemiopłodów rolnych
R-r-z - badanie plonów ziemniaków
R-r-zb - badanie plonów zbóż oraz rzepaku i rzepiku
S-10 - sprawozdanie o studiach wyższych
S-11 - sprawozdanie o pomocy materialnej i socjalnej dla studentów
i doktorantów
S-12 - sprawozdanie o stypendiach naukowych, studiach
podyplomowych i doktoranckich oraz zatrudnieniu w szkołach wyższych
SG-01 - statystyka gminy: samorząd/transport
SG-01 - statystyka gminy: leśnictwo i ochrona środowiska
SG-01 - statystyka gminy: gospodarka mieszkaniowa i komunalna
- załącznik do sprawozdania SG-01 - statystyka gminy część - 3 - Gospodarka mieszkaniowa i komunalna
SG-01 - statystyka gminy: środki trwałe
- załącznik do sprawozdania SG-01 statystyka gminy: środki
trwałe
SOF-1 - sprawozdanie z działalności fundacji, stowarzyszeń i innych
organizacji społecznych
SP - roczna ankieta przedsiębiorstwa
SP-3 - sprawozdanie o działalności gospodarczej przedsiębiorstw
ST-P - statystyka powiatu: samorząd/transport
ST-W - statystyka województwa: samorząd
SU-2 - sprawozdanie o ustawicznym szkoleniu zawodowym
w przedsiębiorstwach
T-02 - sprawozdanie o usługach w transporcie i łączności
T-04 - sprawozdanie o towarowym transporcie drogowym
zarobkowym
T-06 - sprawozdanie o pasażerskim transporcie drogowym
T-08 - sprawozdanie o przewozach morską i przybrzeżną flotą
transportową
T-09 - sprawozdanie o morskiej i przybrzeżnej flocie transportowej
T-10 - sprawozdanie o obrotach ładunkowych oraz długości nabrzeży
w portach morskich
T-11/k - sprawozdanie o taborze i przewozach w żegludze śródlądowej
T-11/u - sprawozdanie o taborze żeglugi śródlądowej
TD-E - kwestionariusz tygodniowy o przewozach ładunków pojazdem
samochodowym
TFI - sprawozdanie o wyniku finansowym towarzystwa funduszy
inwestycyjnych
TWS-1 - sprawozdanie o długości dróg wodnych śródlądowych i
liczbie śluzowań - dane zagregowane
Z-03 - sprawozdanie o zatrudnieniu i wynagrodzeniach
Z-05 - badanie popytu na pracę
Z-06 - sprawozdanie o pracujących, wynagrodzeniach i czasie pracy
załącznik do Z-06 - sprawozdanie o zatrudnieniu i wynagrodzeniach nauczycieli
akademickich
Z-10 - sprawozdanie o warunkach pracy
Z-12 - sprawozdanie o strukturze wynagrodzeń według zawodów
ZD-2 - sprawozdanie z lecznictwa uzdrowiskowego, stacjonarnych
zakładów rehabilitacji leczniczej
ZD-3 - sprawozdanie z ambulatoryjnej opieki zdrowotnej
ZD-4 - sprawozdanie z pomocy doraźnej i ratownictwa medycznego
ZD-5 - sprawozdanie apteki i punktu aptecznego
ZD-6 - sprawozdanie żłobka
Z-KS - karta statystyczna strajku
Z.1.MRiRW - dopłaty dla rolników z tytułu Jednolitej Płatności Obszarowej,
Uzupełniającej Płatności Obszarowej - dane krajowe i wojewódzkie
Załącznik Nr 1a 8
Załącznik Nr 2
Ankieta C 2011- badanie obrotu towarów i usług w ruchu granicznym
Ankieta C 2011- badanie obrotu towarów i usług w ruchu granicznym
Ankieta PL 2011 - badanie obrotu towarów i usług w ruchu granicznym
AW-01 - statystyczna ankieta wyznaniowa
BR-01 - książeczka budżetu gospodarstwa domowego
BR-01a - badanie budżetów gospodarstw domowych. Karta statystyczna
gospodarstwa domowego
BR-01b - badanie budżetów gospodarstw domowych. Informacja
o udziale w badaniu
BR-04 - badanie budżetów gospodarstw domowych. Informacje
uzupełniające o gospodarstwie domowym
BR-05 - badanie budżetów gospodarstw domowych. Dochody
w naturze z pracy najemnej
BSS-1G - Badanie Spójności Społecznej - kwestionariusz gospodarstwa
domowego
BSS-1G-RB - Badanie Spójności Społecznej - kwestionariusz gospodarstwa
domowego. Ocena realizacji badania
BSS-1l - Badanie Spójności Społecznej - kwestionariusz indywidualny
CBSG/01 - Ankieta - reprezentacyjne badanie podmiotów małych
i średnich
DS-50G - ochrona zdrowia w gospodarstwach domowych,
kwestionariusz gospodarstwa domowego
DS-50l - ochrona zdrowia w gospodarstwach domowych,
kwestionariusz indywidualny
EU-SILC-G - europejskie badanie warunków życia ludności - kwestionariusz
gospodarstwa domowego
EU-SILC-I - europejskie badanie warunków życia ludności - kwestionariusz
indywidualny
KGD-1 - kondycja gospodarstw domowych (postawy konsumentów)
- kwestionariusz respondenta
KGD-1a - kondycja gospodarstw domowych (postawy konsumentów)
- wykaz osób zamieszkałych w mieszkaniu
PNZ - praca niezarobkowa poza gospodarstwem domowym
SN-01 - statystyczna ankieta stowarzyszeń narodowościowych
SSI-01 - sprawozdanie o wykorzystaniu technologii informacyjno-
telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach
SSI-02 - sprawozdanie o wykorzystaniu technologii informacyjno-
telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach sektora finansowego
SSI-10G - Wykorzystanie technologii informacyjno-telekomunikacyjnych
w gospodarstwach domowych. Kwestionariusz dla gospodarstwa domowego
SSI-10l - Wykorzystanie technologii informacyjno-telekomunikacyjnych
w gospodarstwach domowych. Kwestionariusz indywidualny
ZD - Ankieta ZD. Badanie aktywności ekonomicznej ludności
w 2011 roku
ZD-K - Ankieta ZD-K - osoby niepełnosprawne na rynku pracy
- ankieta modułowa BAEL
ZG - Kartoteka gospodarstwa domowego. Badanie aktywności
ekonomicznej ludności
TOM II
Załącznik Nr 2a 9
Załącznik Nr 3
GUGiK-1.00- sprawozdanie o mapie zasadniczej i jej aktualizacji
GUGiK-1.00- sprawozdanie o mapie zasadniczej i jej aktualizacji
GUGiK-2.00 - sprawozdanie o geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu
(GESUT)
GUGiK-3.00 - sprawozdanie o katastrze nieruchomości oraz jego
modernizacji
GUGiK-3.0 - wojewódzkie zestawienie zbiorcze o katastrze nieruchomości
oraz jego modernizacji z danych powiatowych GUGiK-3.00
GUGiK-4.00 - sprawozdanie o szczegółowej osnowie geodezyjnej
GUNB-1 - obiekty budowlane oddane do użytkowania
GUNB-2 - nakazy rozbiórki obiektów budowlanych
PP-1 - planowanie przestrzenne w gminie
GAZ-1 - sprawozdanie o obrocie gazem koksowniczym
GAZ-2 - sprawozdanie o obrocie gazem ziemnym z odmetanowania
kopalń
GAZ-3 - sprawozdanie o działalności przedsiębiorstw gazowniczych
G-09.1 - sprawozdanie o obrocie węglem kamiennym
G-09.2 - sprawozdanie o mechanicznej przeróbce węgla
G-09.3 - sprawozdanie o wydobyciu i obrocie węglem brunatnym
G-09.4 - sprawozdanie o imporcie oraz o kosztach transportu węgla
kamiennego od granicy do odbiorców krajowych
G-09.5 - sprawozdanie o przychodach, kosztach i wynikach
z działalności w górnictwie węgla kamiennego
G-09.6 - sprawozdanie o zatrudnieniu, wydajności, płacach, czasie
przepracowanym i nieprzepracowanym w górnictwie węgla kamiennego
G-09.7 - sprawozdanie o inwestycjach w górnictwie węgla kamiennego
G-09.8 - sprawozdanie o płatnościach publiczno- i cywilnoprawnych
realizowanych przez górnictwo węgla kamiennego oraz o strukturze zobowiązań i należności górnictwa węgla kamiennego
G-10.m - miesięczne dane o energii elektrycznej
G-10.1k - sprawozdanie o działalności podstawowej elektrowni cieplnej
zawodowej
G-10.1(w)k - sprawozdanie o działalności podstawowej elektrowni
wodnej/elektrowni wiatrowej
G-10.2 - sprawozdanie o działalności podstawowej elektrowni cieplnej
zawodowej
G-10.3 - sprawozdanie o mocy i produkcji energii elektrycznej i ciepła
elektrowni (elektrociepłowni) przemysłowej
G-10.4(D)k - sprawozdanie o działalności przedsiębiorstwa energetycznego
zajmującego się dystrybucją energii elektrycznej
G-10.4(Ob)k - sprawozdanie przedsiębiorstwa energetycznego prowadzącego
obrót energią elektryczną
G-10.4(P)k - sprawozdanie o działalności operatora systemu przesyłowego
elektroenergetycznego
G-10.5 - sprawozdanie o stanie urządzeń elektrycznych
G-10.6 - sprawozdanie o mocy i produkcji elektrowni wodnych,
wiatrowych i innych źródeł odnawialnych
G-10.7 - sprawozdanie o przepływie energii elektrycznej (według
napięć) w sieci przedsiębiorstw energetycznych zajmujących się dystrybucją energii elektrycznej
G-10.7(P) - sprawozdanie o przepływie energii elektrycznej (według
napięć) w sieci najwyższych napięć
G-10.8 - sprawozdanie o sprzedaży/dostawie oraz zużyciu energii
elektrycznej według jednostek podziału administracyjnego
G-11e - sprawozdanie o cenach energii elektrycznej według kategorii
standardowych odbiorców końcowych
G-11g - sprawozdanie o cenach gazu ziemnego według kategorii
standardowych odbiorców końcowych
G-11n - sprawozdanie o cenach produktów naftowych i biopaliw
MG-01 - produkcja wyrobów hutniczych
MG-02r - roczna produkcja wyrobów hutniczych
MG-04 - nakłady inwestycyjne w sektorze hutniczym
MG-05 - maksymalna możliwa produkcja
MG-06 - bilans złomu stalowego i żeliwnego w sektorze hutniczym
MG-08 - zużycie surowców do produkcji wyrobów hutniczych
MG-09 - zużycie paliw i energii w sektorze hutniczym
MG-10 - zatrudnienie i czas pracy w sektorze hutniczym
MG-12 - postęp techniczny i technologiczny oraz ochrona środowiska
MG-14 - sprawozdanie z produkcji odlewów ze stopów żelaza i metali
nieżelaznych
MG-14f - sytuacja finansowa przemysłu odlewniczego. Sprawozdanie
z odlewni samodzielnych
MG-14n - nakłady inwestycyjne w branży odlewniczej. Sprawozdanie
z wszystkich odlewni
MG-15 - produkcja i sprzedaż w koksownictwie
MG-16 - zużycie węgla koksowego
MG-17 - bilans koksu
MG-18 - zatrudnienie według wieku w koksownictwie
MG-19 - zatrudnienie i czas pracy w koksownictwie
MG-20 - nakłady inwestycyjne w koksownictwie na lata 2008-2012
MG-21 - import węgla koksowego do produkcji koksu
MG-f - sytuacja finansowa jednostek przemysłu stalowego
MG/NZ - sprawozdanie o nowych zamówieniach
MG/NZ/D - sprawozdanie o nowych zamówieniach
MG/PZ - sprawozdanie o portfelu zamówień
MG/PZ/D - sprawozdanie o portfelu zamówień
MG/SZ - sprawozdanie z budowy statków
MG/PZR - sprawozdanie o portfelu zamówień na remonty statków
MG/RS - sprawozdanie z remontu statków
RAF-1 - sprawozdanie z rozliczenia procesu przemiany
w przedsiębiorstwach wytwarzających i przerabiających produkty rafinacji ropy naftowej
RAF-2 - sprawozdanie o produkcji, obrocie, zapasach oraz
o infrastrukturze magazynowej i przesyłowej ropy naftowej i produktów naftowych
KK-1 - roczne sprawozdanie o filmach długometrażowych
wprowadzonych do rozpowszechniania w kinach
KN-1 - działalność archiwalna
KFT-2 - sprawozdanie z działalności polskiego związku sportowego
MN-01 - sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej
w dziedzinie biotechnologii w jednostkach naukowych
MN-02 - sprawozdanie o działalności w dziedzinie biotechnologii
w przedsiębiorstwach
PM-1 - roczne sprawozdanie o pojazdach i maszynach
MPiPS-01 - sprawozdanie o rynku pracy
- załącznik 1 do sprawozdania MPiPS-01. Bezrobotni oraz poszukujący pracy według czasu pozostawania bez pracy, wieku, poziomu wykształcenia i stażu pracy
- załącznik 2 do sprawozdania MPiPS-01. Bezrobotni według rodzaju działalności ostatniego miejsca pracy, poszukujący pracy oraz wolne miejsca pracy i miejsca aktywizacji zawodowej
- załącznik 3 do sprawozdania MPiPS-01. Bezrobotni oraz wolne miejsca pracy i miejsca aktywizacji zawodowej według zawodów i specjalności
- załącznik 4 do sprawozdania MPiPS-01. Poradnictwo zawodowe i informacja zawodowa, pomoc w aktywnym poszukiwaniu pracy, szkolenie bezrobotnych i poszukujących pracy, staż i przygotowanie zawodowe dorosłych
- załącznik 5 do sprawozdania MPiPS-01. Bezrobotni oraz poszukujący pracy zamieszkali na wsi według czasu pozostawania bez pracy, wieku, poziomu wykształcenia i stażu pracy
- załącznik 6 do sprawozdania MPiPS-01. Aktywne programy rynku pracy
- załącznik 7 do sprawozdania MPiPS-01. Bezrobotni według gmin
- załącznik 7 do sprawozdania MPiPS-01. Bezrobotni według gmin
- załącznik 8 do sprawozdania MPiPS-01. Umowy z agencjami zatrudnienia i programy specjalne
MPiPS-02 - sprawozdanie o przychodach i wydatkach Funduszu Pracy
MPiPS-03 - sprawozdanie półroczne i roczne z udzielonych świadczeń
pomocy społecznej - pieniężnych, w naturze i usługach
MPiPS-04 - sprawozdanie o wydawanych zezwoleniach na pracę
cudzoziemców w RP
MPiPS-05 - sprawozdanie o placówkach zapewniających całodobową
opiekę i wsparcie
MPiPS-06 - sprawozdanie o instytucjonalnej obsłudze rynku pracy
MPiPS-06 - sprawozdanie o instytucjonalnej obsłudze rynku pracy
MPiPS-07 - sprawozdanie o osobach niepełnosprawnych bezrobotnych i
poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu
- Ankieta na temat zużycia środków ochrony roślin
RRW-1 - zestawienie zbiorcze danych z ankiet, na temat zużycia
środków
RRW-1 - zestawienie zbiorcze danych z ankiet, na temat zużycia
środków
RRW-3 - sprawozdanie z realizacji zadań w zakresie nadzoru
weterynaryjnego oraz stan zatrudnienia w Inspekcji Weterynaryjnej
RRW-5 - sprawozdanie z działalności i stanu sanitarnego obiektów
w zakresie higieny produktów pochodzenia zwierzęcego
RRW-6 - sprawozdanie z wyników urzędowego badania zwierząt
rzeźnych i mięsa, drobiu, dziczyzny, zajęczaków i zwierząt akwakultury
RRW-7 - sprawozdanie o chorobach zakaźnych zwierząt
RRW-17 - sprawozdanie z inseminacji krów i jałowic
RRW-18 - sprawozdanie o liczbie porcji nasienia knurów
wprowadzonych do obrotu
RRW-2 - sprawozdanie z realizacji inwestycji w zakresie wodociągów i
sanitacji wsi
RRW-8 - sprawozdanie z wykonania prac geodezyjno-urządzeniowych
na potrzeby rolnictwa
RRW-9 - sprawozdanie z wykonania prac scaleniowych
RRW-10 - sprawozdanie ze stanu ilościowego oraz utrzymania wód i
urządzeń melioracji wodnych
RRW-11 - sprawozdanie z realizacji przepisów o ochronie gruntów
rolnych i leśnych w zakresie wyłączenia gruntów z produkcji rolniczej, rekultywacji i zagospodarowania gruntów oraz zasobów i eksploatacji złóż torfów
RRW-12 - sprawozdanie z przebiegu realizacji przepisów o ochronie
gruntów rolnych i leśnych w zakresie gromadzenia i wykorzystywania środków Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych
RRW-13 - sprawozdanie z wykonania obiektów małej retencji wodnej
RRW-19 - sprawozdanie o wynikach ekonomicznych statku rybackiego
RRW-20 - sprawozdanie o wynikach ekonomicznych zakładu
przetwórstwa rybnego
RRW-22 - zestawienie dotyczące powierzchni stawów rybnych oraz ilości
ryb wyprodukowanych w stawach rybnych i innych urządzeniach służących do chowu lub hodowli
RRW-23 - zestawienie dotyczące gospodarki rybackiej prowadzonej w
publicznych śródlądowych wodach powierzchniowych płynących
RRW-16 - sprawozdanie z produkcji i sprzedaży suszu paszowego
RRW-26 - sprawozdanie miesięczne ze skupu mleka oraz produkcji
przetworów mlecznych
RRW-27 - sprawozdanie ze skupu surowców oraz produkcji przetworów
mlecznych
RRW-28 - sprawozdanie kwartalne o produkcji, zapasach i
rozdysponowaniu alkoholu etylowego
MSP-01 - informacja dotycząca przekształceń i prywatyzacji mienia
komunalnego
MS-DB1 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń
w jednostkach sądownictwa powszechnego
MS-DB2 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń
w rodzinnych ośrodkach diagnostyczno-konsultacyjnych
MS-DB3 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń
w instytutach naukowych resortu sprawiedliwości
MS-DB5 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń
w zakładach dla nieletnich
MS-DB6 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń
Ministerstwa Sprawiedliwości
MS-DB7 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń
w Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury
MS-Kom23 - sprawozdanie z czynności komornika
MS-Not 24 - sprawozdanie notariusza z czynności notarialnych
MS-RODK-25 - sprawozdanie z działalności Rodzinnego Ośrodka
Diagnostyczno-Konsultacyjnego
MS-S1 - sprawozdanie w sprawach cywilnych - w zakresie dotyczącym
sądów rejonowych
MS-S1 - sprawozdanie w sprawach cywilnych - w zakresie dotyczącym
sądów okręgowych
MS-S1 - sprawozdanie w sprawach cywilnych - w zakresie dotyczącym
sądów apelacyjnych
MS-S5 - sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych
- w zakresie dotyczącym sądów rejonowych
MS-S5 - sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych
- w zakresie dotyczącym sądów okręgowych
MS-S5 - sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych
- w zakresie dotyczącym sądów apelacyjnych
TOM III
Załącznik Nr 3 10
(część II)
(część II)
instancji według właściwości rzeczowej - w zakresie dotyczącym sądów rejonowych
MS-S6 - sprawozdanie w sprawie osób osądzonych w pierwszej
instancji według właściwości rzeczowej - w zakresie dotyczącym sądów okręgowych
MS-S6 wojsk. - sprawozdanie w sprawie osób prawomocnie osądzonych
(według właściwości rzeczowej)
MS-S7 - sprawozdanie z orzecznictwa w sprawach o wykroczenia
MS-S7 wojsk. - sprawozdanie z orzecznictwa w sprawach o wykroczenia
MS-S8 wojsk. - sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych
w postępowaniu odwoławczym
MS-S9 wojsk. - sprawozdanie w sprawach o ułaskawienie - w zakresie
dotyczącym wojskowych sądów okręgowych
MS-S9 wojsk. - sprawozdanie w sprawach o ułaskawienie - w zakresie
dotyczącym wojskowych sądów garnizonowych
MS-S10 - sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według
właściwości rzeczowej - w zakresie dotyczącym sądów rejonowych
MS-S10 - sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według
właściwości rzeczowej - w zakresie dotyczącym sądów okręgowych
MS-S10 wojsk. - sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według
właściwości rzeczowej - w zakresie dotyczącym wojskowych sądów okręgowych
MS-S10 wojsk. - sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według
właściwości rzeczowej - w zakresie dotyczącym wojskowych sądów garnizonowych
MS-S11 - sprawozdanie z zakresu ubezpieczeń społecznych - w zakresie
dotyczącym sądów rejonowych
MS-S11 - sprawozdanie z zakresu ubezpieczeń społecznych - w zakresie
dotyczącym sądów okręgowych.
MS-S11 - sprawozdanie z zakresu ubezpieczeń społecznych - w zakresie
dotyczącym sądów apelacyjnych
MS-S12 - sprawozdanie z zakresu prawa pracy według rodzajów spraw i
właściwości rzeczowej - w zakresie dotyczącym sądów rejonowych
MS-S12 - sprawozdanie z zakresu prawa pracy według rodzajów spraw i
właściwości rzeczowej - w zakresie dotyczącym sądów okręgowych
MS-S16 - sprawozdanie w sprawach rodzinnych z zakresu spraw
cywilnych z wyłączeniem spraw nieletnich
MS-S18 - sprawozdanie w sprawach rodzinnych nieletnich
MS-S19 - sprawozdanie w sprawach gospodarczych - w zakresie
dotyczącym sądów rejonowych
MS-S19 - sprawozdanie w sprawach gospodarczych - w zakresie
dotyczącym sądów okręgowych
MS-S19k - sprawozdanie w sprawach z zakresu ochrony konkurencji,
regulacji energetyki, telekomunikacji i transportu kolejowego
MS-S19z - sprawozdanie w sprawach z zakresu ochrony wspólnotowych
znaków towarowych i wspólnotowych wzorów
przemysłowych
MS-S20KRS - sprawozdanie w sprawach rejestrowych (według właściwości
rzeczowej)
MS-S20KW - sprawozdanie w sprawach dotyczących ksiąg wieczystych
MS-S20UN - sprawozdanie w sprawach upadłościowych i naprawczych
(według właściwości rzeczowej)
MS-S20z - sprawozdanie w sprawach rejestrowych w zakresie Rejestru
Zastawów (według właściwości rzeczowych)
MS-S28 - karta statystyczna w sprawie karnej z oskarżenia publicznego
z orzeczenia prawomocnego
MS-S40 - sprawozdanie z działalności kuratorskiej służby sądowej
MS-Stp1 - zgłoszenie o wszczęciu postępowania
MS-Stp2 - zgłoszenie o zakończeniu postępowania
MS-ZK-1 - miesięczne sprawozdanie o tymczasowo aresztowanych,
skazanych i ukaranych. Ewidencja osadzonych
MS-ZK-2 - miesięczne sprawozdanie o zatrudnieniu tymczasowo
aresztowanych, skazanych i ukaranych
MS-ZK-3 - kwartalne sprawozdanie o tymczasowo aresztowanych,
skazanych i ukaranych poddanych terapii w związku z uzależnieniami, poddanych badaniom psychiatrycznym i psychologicznym według przyczyn samoagresji, wnioski o warunkowe zwolnienie
MS-ZK-4 - sprawozdanie z zatrudnienia i wynagrodzeń
MS-ZK-5 - roczne sprawozdanie o tymczasowo aresztowanych
i skazanych według odbywania kary zasadniczej, zastępczej, rodzajów przestępstw, powrotności do przestępstw i wieku
MS-ZK-6 - sprawozdanie o nauczaniu skazanych
MS-ZK-7 - sprawozdanie z działania więziennej służby zdrowia
MS-ZK-8 - sprawozdanie o zatrudnieniu funkcjonariuszy i pracowników
w jednostkach budżetowych więziennictwa
MS-ZN26p - sprawozdanie z ewidencji wychowanków w zakładzie
poprawczym
MS-ZN26s - sprawozdanie z ewidencji wychowanków w schronisku dla
nieletnich
MS-ZN27p - sprawozdanie z zakresu nauki wychowanków w zakładzie
poprawczym
MS-ZN27s - sprawozdanie z zakresu nauki wychowanków w schronisku dla
nieletnich
EN-1 - sprawozdanie o liczbie kandydatów i przyjętych na studia
stacjonarne i niestacjonarne
Ankieta IT-OJ - charakterystyka pobytu w Polsce i wydatki poniesione przez
odwiedzających jednodniowych na terenie Polski
Ankieta IT-POL - wydatki poniesione przez odwiedzających jednodniowych
za granicą
Ankieta ITTKR - krajowe i zagraniczne wyjazdy turystyczne Polaków w ciągu
3 miesięcy poprzedzających badanie
Ankieta TTKR 1 - uczestnictwo Polaków w wyjazdach turystycznych
Ankieta IT-TZ - charakterystyka turystów zagranicznych odwiedzających
Polskę, charakterystyka ich pobytu w Polsce, w tym wielkość wydatków
POL - zestawienie zbiorcze z przejść granicznych - liczba
dokonanych obserwacji pomiarowych według czasu i miejsca pomiaru
ZAG - zestawienie zbiorcze z przejść granicznych - liczba
dokonanych obserwacji pomiarowych według czasu i miejsca pomiaru
OŚ-2a - sprawozdanie z działalności Inspekcji Ochrony Środowiska
w zakresie badań powietrza, wód i gleb oraz gospodarki odpadami
OŚ-2b - sprawozdanie z działalności kontrolnej wojewódzkich
inspektorów ochrony środowiska
OŚ-2c - sprawozdanie z działalności Inspekcji Ochrony Środowiska
w zakresie pomiarów hałasu i pól elektromagnetycznych
OŚ-3 - sprawozdanie z działalności Inspekcji Ochrony Środowiska
w zakresie ochrony przed hałasem oraz dane z systemu informatycznego OPH - tablice wynikowe
OŚ-4g - sprawozdanie z gospodarowania dochodami budżetu gminy
pochodzącymi z opłat i kar środowiskowych przeznaczonymi na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej
- załącznik nr 1 do sprawozdania OŚ-4g - obliczanie nadwyżki
dochodów budżetu gminy pochodzących z opłat i kar środowiskowych, podlegającej przekazaniu na rzecz wojewódzkiego funduszu ochrony środowiska i gospodarki wodnej
OŚ-4p - sprawozdanie z gospodarowania dochodami budżetu powiatu
pochodzącymi z opłat i kar środowiskowych przeznaczonymi na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej
- załącznik nr 1 do sprawozdania OŚ-4p - obliczanie nadwyżki
dochodów budżetu powiatu pochodzących z opłat i kar środowiskowych, podlegającej przekazaniu na rzecz wojewódzkiego funduszu ochrony środowiska i gospodarki wodnej
OŚ-4/p - sprawozdanie z wpływów z tytułu opłat za korzystanie ze
środowiska oraz z redystrybucji tych wpływów
OŚ-4/r - roczne sprawozdanie z wpływów z tytułu opłat za korzystanie
ze środowiska oraz z redystrybucji tych wpływów
OŚ-4w/n - sprawozdanie z gospodarowania wojewódzkim funduszem
ochrony środowiska i gospodarki wodnej/Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
OŚ-21 - zestawienie zasobów i danych o złożu
OŚ-22 - zestawienie zmian zasobów złoża
OŚ-23 - roczne uproszczone zestawienie zmian zasobów złoża
OŚ-24 - zestawienie zasobów i danych udokumentowanych złóż ropy
naftowej i gazu ziemnego
OŚ-25 - zestawienie zmian zasobów udokumentowanych złóż ropy
naftowej i gazu ziemnego
OŚ-26 - zestawienie udokumentowanych zasobów wód podziemnych
i wyników prac hydrogeologicznych
OŚ-27 - sprawozdanie z przebiegu realizacji przepisów o ochronie
gruntów rolnych i leśnych w zakresie wyłączenia gruntów leśnych
OŚ-28 - zestawienie zmian zasobów udokumentowanych złóż wód
leczniczych i wód termalnych
OŚ-29/k - kwestionariusz o kosztach bieżących poniesionych na ochronę
środowiska
MSWiA-29 - sprawozdanie o zatrudnieniu personelu w zakładach opieki
zdrowotnej MSWiA
MSWiA-30 - sprawozdanie o zatrudnieniu wybranego personelu
medycznego w zakładach opieki zdrowotnej MSWiA
MSWiA-32 - sprawozdanie z działalności ambulatoryjnej opieki zdrowotnej
w zakładach opieki zdrowotnej MSWiA
MSWiA-33 - sprawozdanie z działalności diagnostycznej
MSWiA-34 - sprawozdanie o zarejestrowanych w poradni kardiologicznej
MSWiA-35 - sprawozdanie o leczonych w poradni skórno-wenerologicznej
MSWiA-36 - sprawozdanie z działalności poradni zdrowia psychicznego
MSWiA-37 - sprawozdanie dodatkowe, dane z działalności pracowni
ortodontycznej i protetyki stomatologicznej
MSWiA-38 - sprawozdanie z działalności działów usprawniania
leczniczego
MSWiA-41 - sprawozdanie z działalności profilaktycznej
MSWiA-42 - sprawozdanie z działalności ambulatoriów
MSWiA-43 - sprawozdanie z działalności szpitala, szpitala
specjalistycznego
MSWiA-44 - sprawozdanie z pobrań krwi w Centrum Krwiodawstwa
i Krwiolecznictwa MSWiA, poza Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa MSWiA oraz zużycie krwi i jej składników
MSWiA-45 - sprawozdanie z działalności leczniczej sanatorium
uzdrowiskowego
MSWiA-47a - sprawozdanie z działalności sanitarno-epidemiologicznej
MZ-03 - sprawozdanie o finansach samodzielnych publicznych
zakładów opieki zdrowotnej
MZ-06 - sprawozdanie z realizacji profilaktycznej opieki zdrowotnej
nad uczniami w szkołach
MZ-10A - sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu
lekarza, lekarza dentysty
MZ-10B - sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu
pielęgniarki i położnej
MZ-10C - sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu
farmaceuty
MZ-10D - sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu
diagnosty laboratoryjnego - dane zagregowane
MZ-11 - sprawozdanie o działalności i pracujących w podstawowej
ambulatoryjnej opiece zdrowotnej
MZ-12 - sprawozdanie o działalności i pracujących w ambulatoryjnej,
specjalistycznej opiece zdrowotnej
MZ-13 - roczne sprawozdanie o leczonych w poradni gruźlicy i chorób
płuc
MZ-14 - roczne sprawozdanie o leczonych w poradni
skórno-wenerologicznej
MZ-15 - sprawozdanie z działalności jednostki lecznictwa
ambulatoryjnego dla osób z zaburzeniami psychicznymi, osób uzależnionych od alkoholu oraz innych substancji psychoaktywnych
MZ-19 - sprawozdanie z działalności zespołu/oddziału leczenia
środowiskowego/domowego
MZ-24 - roczne sprawozdanie o przerwaniach ciąży wykonanych
w placówkach ambulatoryjnej opieki zdrowotnej
MZ-29 - sprawozdanie o działalności szpitala ogólnego
MZ-29A - sprawozdanie o działalności zakładu długoterminowej,
stacjonarnej opieki zdrowotnej
MZ-30 - sprawozdanie zakładu psychiatrycznej opieki stacjonarnej
MZ-35 - sprawozdanie z działalności wojewódzkiego ośrodka
medycyny pracy
MZ-35A - sprawozdanie lekarza przeprowadzającego badania
profilaktyczne pracujących
MZ-35B - sprawozdanie z działalności zakładu opieki zdrowotnej
realizującego świadczenia z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami
MZ-42 - sprawozdanie z działalności Regionalnego Centrum
Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
MZ-45 - sprawozdanie o działalności kontrolno-represyjnej oraz
w zakresie zapobiegawczego nadzoru sanitarnego
MZ-45A - sprawozdanie z zatrudnienia
MZ-46 - sprawozdanie z działalności w zakresie higieny komunalnej
MZ-48 - sprawozdanie z działalności w zakresie higieny żywności,
żywienia i przedmiotów użytku
MZ-49 - sprawozdanie z działalności oświatowo-zdrowotnej i promocji
zdrowia
MZ-50 - sprawozdanie z działalności w zakresie higieny pracy za rok ...
MZ-52 - sprawozdanie z zakresu higieny radiacyjnej
MZ-53 - sprawozdanie z działalności w zakresie higieny dzieci
i młodzieży
MZ-54 - roczne sprawozdanie ze szczepień ochronnych
MZ-55 - meldunek o zachorowaniach na grypę
MZ-56 - dwutygodniowe, kwartalne, roczne sprawozdanie o
zachorowaniach na choroby zakaźne, zakażeniach i zatruciach
MZ-57 - roczne sprawozdanie o zachorowaniach na wybrane choroby
zakaźne według płci, wieku, miejsca zamieszkania oraz ich sezonowości
MZ-58 - roczne sprawozdanie o zachorowaniach na wybrane choroby
zakaźne według stanu zaszczepienia, płci, wieku oraz miejsca zamieszkania
MZ-88 - sprawozdanie o pracujących w zakładach opieki zdrowotnej
oraz praktykach indywidualnych i grupowych
MZ-88A - sprawozdanie o zatrudnieniu wybranej kadry medycznej
w administracji i szkołach wyższych
MZ-89 - sprawozdanie o specjalistach pracujących w zakładach opieki
zdrowotnej oraz praktykach indywidualnych
MZ/N-1a - karta zgłoszenia nowotworu złośliwego
MZ/Szp-11 - karta statystyczna szpitalna ogólna
MZ/Szp-11B - karta statystyczna psychiatryczna
PARPA-G1 - sprawozdanie z działalności samorządów gminnych w zakresie
profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych
KNF-02 - sprawozdanie statystyczne o działalności ubezpieczeniowej
zakładów ubezpieczeń
KNF-03 - sprawozdanie statystyczne powszechnych towarzystw
emerytalnych
UKE-1 - sprawozdanie o cenach sprzętu i urządzeń
telekomunikacyjnych
Z-14 - sprawozdanie o zatrudnieniu i wynagrodzeniach
w administracji publicznej i innych jednostkach
PG-DB 4 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń
w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury
PG-P1CA - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek
organizacyjnych prokuratury w sprawach cywilnych i administracyjnych
PG-P1K - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek
organizacyjnych prokuratury w sprawach karnych
PG-P1K wojsk. - sprawozdanie z działalności wojskowych jednostek
organizacyjnych prokuratury w sprawach karnych
PG-P1N - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek
organizacyjnych prokuratury w zakresie zwierzchniego nadzoru służbowego sprawowanego przez prokuratora nadrzędnego w sprawach karnych, cywilnych i administracyjnych
Stp1 - zgłoszenie o wszczęciu postępowania
Stp2 - zgłoszenie o zakończeniu postępowania
Stp3 - zgłoszenie o przestępstwie stwierdzonym w zakończonym postępowaniu przygotowawczym, podejrzanych i pokrzywdzonych
Stp5 - zgłoszenie o podjęciu, wznowieniu, przekazaniu, połączeniu do wspólnego prowadzenia, zwrocie akt do uzupełnienia
Załącznik Nr 3a 11
Załącznik Nr 4
K-02- sprawozdanie z działalności muzeum i instytucji
K-02- sprawozdanie z działalności muzeum i instytucji
K-03 - sprawozdanie biblioteki, zmodyfikowane na potrzeby zbadania
bibliotek przykościelnych - zbiorcze zestawienie tabelaryczne
LOT-1 - zestawienie tabelaryczne z danymi o transporcie lotniczym
ŁP-1 - zestawienie tabelaryczne z danymi o środkach technicznych
w zakresie poczty i o usługach pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
ŁP-2 - zestawienie tabelaryczne z danymi o usługach pocztowych i
o liczbie placówek pocztowych
ŁP-3 - zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie abonentów radia
i telewizji
ŁP-4 - zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie operatorów
pocztowych, usługach pocztowych i placówkach operatorów poza Pocztą Polską - dane zagregowane
ŁT-1 - zestawienie tabelaryczne z danymi o usługach
telekomunikacyjnych
ŁT-1kkp - zestawienie tabelaryczne z danymi o abonentach ruchomej
publicznej sieci telefonicznej i o telefonii stacjonarnej
ŁT-2 - zestawienie tabelaryczne z danymi o łączach głównych
i abonentach
ŁT-5 - zestawienie tabelaryczne z danymi o środkach technicznych
w zakresie radiodyfuzji
ŁT-6 - zestawienie tabelaryczne z danymi o stacjonarnej publicznej
sieci telefonicznej oraz o usługach dostępu do sieci Internet - dane zagregowane
ŁT-7 - zestawienie tabelaryczne z danymi o środkach technicznych
w zakresie radiodyfuzji oraz o abonentach telewizji kablowej - dane zagregowane
ŁT-10 - zestawienie tabelaryczne z danymi o ruchomej publicznej sieci
telefonicznej
MT-1 - zestawienie tabelaryczne z danymi o działalności metra
PERN-1 - zestawienie tabelaryczne z danymi o długości rurociągów
i przetłaczaniu ropy i produktów naftowych
PL-1 - zestawienie tabelaryczne z danymi o ruchu samolotów,
pasażerów i ładunków w porcie lotniczym
TK-1 - zestawienie tabelaryczne z danymi o działalności
eksploatacyjnej transportu kolejowego
TK-2 - zestawienie tabelaryczne z danymi o przewozach ładunków
transportem kolejowym
TK-2a - zestawienie tabelaryczne z danymi o przewozach ładunków
w komunikacji międzynarodowej transportem kolejowym
TK-3 - zestawienie tabelaryczne z danymi o przewozach pasażerów
transportem kolejowym
TK-3a - zestawienie tabelaryczne z danymi o przewozach pasażerów
w komunikacji międzynarodowej transportem kolejowym
TK-4 - zestawienie tabelaryczne z danymi o pracy taboru kolejowego
TK-5 - zestawienie tabelaryczne z danymi o sieci kolejowej
TK-6 - zestawienie tabelaryczne z danymi o taborze kolejowym
TK-7 - zestawienie tabelaryczne z danymi o wypadkach kolejowych
TL-1 - zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie zarejestrowanej
floty lotniczej w ULC - dane zagregowane
Z.2.GIJHARS - dane zbiorcze o powierzchni i zbiorach chmielu, odmianach,
liczbie plantacji i plantatorów - dane zagregowane według województw
Z.3.ARR - dane zbiorcze o powierzchni i zbiorach buraków cukrowych
przeznaczonych do produkcji cukru - dane zagregowane
ZOŚ-1 - zestawienie tabelaryczne w zakresie sztucznych zbiorników
wodnych - dane zagregowane
ZOŚ-2 - zestawienie tabelaryczne w zakresie wyższych szczytów
w pasmach górskich i największych głębokości na morskich wodach wewnętrznych - dane zagregowane
ZOŚ-3 - zestawienie tabelaryczne w zakresie najgłębszych
i najdłuższych jaskiń - dane zagregowane
ZOŚ-4 - zestawienie tabelaryczne monitoring zasobów
eksploatacyjnych wód podziemnych, zasobów wód leczniczych i termalnych
ZOŚ-5 - zestawienie tabelaryczne o zasobach wód powierzchniowych
ZOŚ-6 - zestawienia tabelaryczne w zakresie jakości osadów dennych
rzek i jezior, w tym zawartość metali ciężkich i związków organicznych
ZOŚ-7 - zestawienie tabelaryczne "Rodzinne ogrody działkowe"
ZOŚ-8 - zestawienie tabelaryczne "Stan pszczelarstwa w Polsce"
TWA - wykaz armatorów, którzy posiadają tabor żeglugi śródlądowej
Wykaz inwestorów (innych niż indywidualni - realizujący budynki mieszkalne na własne potrzeby - oraz kościoły i związki wyznaniowe), którzy oddali do użytkowania nowe budynki mieszkalne
Załącznik Nr 4a 12
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »