§ 9. - Określenie szczegółowego sposobu funkcjonowania Krajowej Komisji do Spraw Oddziaływania na Środowisko oraz wojewódzkich komisji do spraw ocen oddziaływania na środowisko.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2002.134.1139

Akt utracił moc
Wersja od: 27 sierpnia 2002 r.
§  9. 
1. 
Sekretarz Krajowej Komisji:
1)
gromadzi dokumentację niezbędną do przeprowadzenia kompleksowej analizy i zaopiniowania określonej sprawy;
2)
przygotowuje teksty wniosków, stanowisk, uchwał i opinii Krajowej Komisji w sprawach rozpatrywanych na posiedzeniach plenarnych oraz teksty ustaleń, stanowisk i opinii z posiedzeń prezydium Krajowej Komisji;
3)
opracowuje protokoły posiedzeń plenarnych Krajowej Komisji oraz posiedzeń prezydium Krajowej Komisji;
4)
zawiadamia członków Krajowej Komisji, prezydium Krajowej Komisji, członków zespołów roboczych oraz zaproszonych przedstawicieli organów administracji rządowej, jednostek samorządu terytorialnego, samorządów mieszkańców oraz organizacji społecznych o posiedzeniach;
5)
negocjuje warunki umów z autorami opinii i ekspertyz, bierze udział w odbiorach tych opinii i ekspertyz oraz uzyskuje akceptację przewodniczącego Krajowej Komisji wynegocjowanych warunków umów;
6)
koordynuje obsługę organizacyjną, kancelaryjno-biurową oraz finansową Krajowej Komisji.
2. 
Przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio do sekretarza wojewódzkiej komisji.