§ 2. - Określenie sum ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w umowach ubezpieczenia zawieranych na rachunek funkcjonariuszy Biura Ochrony Rządu.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2014.1586
Akt utracił moc
Wersja od: 14 listopada 2014 r.
§ 2.
1.
Suma ubezpieczenia na wypadek śmierci funkcjonariusza stanowi pięciokrotność dwunastomiesięcznego przeciętnego uposażenia funkcjonariuszy Biura Ochrony Rządu za rok ubiegły, o którym mowa w art. 90 ust. 3 ustawy z dnia 16 marca 2001 r. o Biurze Ochrony Rządu.
2.
Suma ubezpieczenia z tytułu uszkodzenia ciała, rozstroju zdrowia funkcjonariusza stanowi 1/100 kwoty, o której mowa w ust. 1, za każdy procent uszczerbku na zdrowiu.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .