§ 2. - Określenie stanowisk urzędniczych oraz zasad nawiązywania z urzędnikami państwowymi stosunku pracy na podstawie mianowania.
Dziennik Ustaw
Dz.U.1982.39.257
Akt obowiązujący Wersja od: 27 stycznia 1995 r.
§ 2.
Stosunek pracy na podstawie mianowania nawiązuje się z urzędnikami państwowymi zatrudnionymi na następujących stanowiskach w urzędach naczelnych i centralnych organów administracji państwowej:1)
kierownika oraz zastępcy kierownika urzędu podległego naczelnemu lub centralnemu organowi administracji państwowej,2)
dyrektora departamentu (biura, gabinetu, zespołu, działu),3)
doradcy Prezesa Rady Ministrów, doradcy wiceprezesa Rady Ministrów,4)
wicedyrektora departamentu (biura, gabinetu, zespołu, działu),5)
doradcy ministra (kierownika urzędu),6)
radcy prawnego i starszego radcy prawnego,7)
głównego specjalisty,8)
naczelnika wydziału,9)
głównego księgowego,10)
przewodniczącego oraz zastępcy przewodniczącego odwoławczej komisji do spraw szkód górniczych w Wyższym Urzędzie Górniczym,11)
specjalisty i starszego specjalisty,12)
kierownika hali maszyn, kierownika kancelarii i kierownika archiwum,13)
radcy (inspektora) i starszego radcy (starszego inspektora),14)
sekretarzy osób zajmujących kierownicze stanowiska w administracji państwowej,15)
księgowego i starszego księgowego,16)
kasjera,17)
referenta i starszego referenta,18)
maszynistki i starszej maszynistki.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »