§ 5. - Określenie sposobu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego podczas trwania imprez na drogach, warunków ich odbywania oraz trybu postępowania w tych sprawach.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1999.59.631

Akt utracił moc
Wersja od: 1 lipca 1999 r.
§  5.
1.
Organizator imprezy składa pisemny wniosek o wydanie zezwolenia na odbycie imprezy co najmniej na:
1)
60 dni przed planowanym rozpoczęciem imprezy, gdy ma się ona odbyć na drodze krajowej lub wojewódzkiej,
2)
30 dni przed planowanym rozpoczęciem imprezy, gdy ma się ona odbyć na drodze powiatowej lub gminnej.
2.
Organizator imprezy powinien przesłać w terminach określonych w ust. 1 kopię wniosku wraz z wymaganymi dokumentami do:
1)
Komendanta Głównego Policji, jeżeli impreza ma odbyć się na drodze krajowej lub jeżeli impreza odbywa się na obszarze większym niż jedno województwo,
2)
właściwego ze względu na miejsce rozpoczęcia imprezy komendanta wojewódzkiego Policji - w pozostałych przypadkach.