§ 3. - Określenie przypadków, w których jest konieczne sporządzenie innej dokumentacji geologicznej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2001.152.1741

Akt utracił moc
Wersja od: 28 grudnia 2001 r.
§  3.
1.
Dokumentacja geologiczna, o której mowa w § 2 pkt 1, obejmuje część tekstową i graficzną.
2.
Część tekstowa składa się z:
1)
podpisanej, przez osobę sporządzającą dokumentację, karty tytułowej, która zawiera:
a)
nazwę i adres podmiotu, który sfinansował wykonanie dokumentacji,
b)
nazwę i adres wykonującego prace geologiczne,
c)
tytuł dokumentacji,
d)
imię i nazwisko oraz podpis autora dokumentacji oraz kategorię kwalifikacji prac geologicznych i numer świadectwa uprawnień geologicznych,
e)
imię i nazwisko oraz podpis kierownika jednostki wykonującej,
f)
datę sporządzenia dokumentacji,
2)
tekstu zawierającego:
a)
charakterystykę geograficzną dokumentowanego obszaru,
b)
opis stanu zagospodarowania powierzchni terenu,
c)
szczegółowe omówienie wykonanych prac geologicznych i ich wyników,
d)
tabelaryczne zestawienie wyników badań laboratoryjnych oraz innych wyników uzyskanych w trakcie wykonywania prac,
e)
wnioski wynikające ze zrealizowanych prac,
3)
wykazu wykorzystanej literatury,
4)
odpisu decyzji zatwierdzającej projekt prac geologicznych lub koncesji.
3.
Część graficzna składa się z:
1)
mapy sytuacyjno-wysokościowej badanego obszaru z naniesioną na niej granicą obszaru badań, lokalizacją: stanowisk pomiarowych, prac geofizycznych, otworów wiertniczych, wyrobisk górniczych, prac geochemicznych oraz miejsca pobrania próbek,
2)
mapy geologicznej lub geologiczno-gospodarczej, hydrogeologicznej lub geologiczno-inżynierskiej badanego obszaru w skali od 1 : 50.000 do 1 : 10.000,
3)
profili geologicznych wykonanych otworów wiertniczych, łącznie z wynikami badań geofizyki wiertniczej, wykonanych, w zależności od głębokości otworu, w skali nie mniejszej niż 1 : 2.000,
4)
profili geologicznych wyrobisk górniczych wraz z miejscami pobrania próbek, wykonanych w skali dostosowanej do wielkości wyrobiska i sytuacji geologicznej,
5)
map specjalnych sporządzonych w zależności od rodzaju wykonanych badań.
4.
Dokumentację sporządza się w 3 egzemplarzach.