§ 2. - Określenie obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2023.1143 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 7 września 2023 r.
§  2. 
W skład infrastruktury zapewniającej dostęp do Portu Gdynia wchodzą:
1)
tory wodne wraz ze związanymi z ich funkcjonowaniem obiektami, urządzeniami i instalacjami:
a)
tor podejściowy do wejścia głównego:
odcinek od pławy GD do pary pław G1-G2, o długości 3,8 km,
odcinek od pary pław G1-G2 do linii łączącej główki wejścia głównego, o długości 2,8 km, szerokości w dnie 150,0 m i głębokości technicznej 14,5 m,
b)
podejście do wejścia południowego, o głębokości technicznej 9,1 m;
2)
falochrony zewnętrzne:
a)
falochron główny o długości 2018,8 m,
b)
głowica falochronu północnego wyspowego o długości 18,4 m;
3)
stałe znaki nawigacyjne:
a)
stawy nabieżników świetlnych - 2 szt.,
b)
znaki i światła nawigacyjne - 4 szt.;
4)
pływające oznakowanie nawigacyjne:
a)
pławy toru podejściowego do wejścia głównego - 3 szt.,
b)
pławy podejścia do wejścia południowego - 1 szt.;
5)
latarnie, o których mowa w § 1 pkt 5;
6)
kotwicowiska:
a)
kotwicowisko nr 1 o powierzchni 5,9 km2 i głębokości od 9,0 m do 16,0 m,
b)
kotwicowisko nr 2 o powierzchni 3,9 km2 i głębokości od 13,0 m do 25,0 m,
c)
kotwicowisko nr 3 o powierzchni 3,2 km2 i głębokości od 26,0 m do 31,0 m;
7)
systemy, o których mowa w § 1 pkt 7;
8)
infrastruktura, o której mowa w § 1 pkt 8;
9)
systemy monitorowania znaków nawigacyjnych;
10)
system zasilania energetycznego świateł nawigacyjnych wraz z liniami kablowymi;
11)
system hydrograficzny, o którym mowa w § 1 pkt 11;
12)
system identyfikacji statków (AIS), o którym mowa w § 1 pkt 12.