§ 2. - Określenie obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2014.1017 t.j.
Akt utracił moc Wersja od: 31 lipca 2014 r.
§ 2.
W skład infrastruktury zapewniającej dostęp do Portu Gdynia wchodzą:1)
następujące tory wodne wraz ze związanymi z ich funkcjonowaniem obiektami, urządzeniami i instalacjami:a)
tor podejściowy od pławy GD do pary pław G1-G2, o długości 4,4 km,b)
tor wodny od pary pław G1-G2 do linii łączącej główki wejścia głównego, o długości 2,75 km, szerokości w dnie 150,0 m i głębokości technicznej 14,5 m,c)
podejście do wejścia południowego, o głębokości technicznej 9,1 m,d)
(uchylona);2)
falochrony zewnętrzne:a)
falochron główny o długości 2018,8 m,b)
głowica falochronu północnego wyspowego o długości 18,4 m;3)
stałe znaki nawigacyjne:a)
stawy na lądzie (nabieżnik świetlny) - 2 szt.,b)
znaki i światła nawigacyjne - 17 szt.;4)
pływające oznakowanie nawigacyjne:a)
pławy świetlne - 4 szt.,b)
(uchylona),c)
pławy świetlne zimowe - 3 szt.;5)
latarnie, o których mowa w § 1 pkt 5;6)
kotwicowiska:a)
kotwicowisko nr 1 o powierzchni 5,9 km2 i głębokości od 9,0 m do 16,0 m,b)
kotwicowisko nr 2 o powierzchni 3,9 km2 i głębokości od 14,0 m do 25,0 m,c)
kotwicowisko nr 3 o powierzchni 3,2 km2 i głębokości od 26,5 m do 31,0 m;7)
"DGPS-RTK";8)
infrastruktura systemu nadzoru i kontroli ruchu statków "VTS Zatoka Gdańska", o której mowa w § 1 pkt 9;9)
(uchylony);10)
systemy monitorowania znaków nawigacyjnych;11)
system zasilania energetycznego świateł nawigacyjnych wraz z liniami kablowymi;12)
(uchylony);13)
stacje nadbrzeżne automatycznego systemu identyfikacji statków, o którym mowa w § 1 pkt 14.