§ 2. - Określenie obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2014.1017 t.j.

Akt utracił moc
Wersja od: 31 lipca 2014 r.
§  2.
W skład infrastruktury zapewniającej dostęp do Portu Gdynia wchodzą:
1)
następujące tory wodne wraz ze związanymi z ich funkcjonowaniem obiektami, urządzeniami i instalacjami:
a)
tor podejściowy od pławy GD do pary pław G1-G2, o długości 4,4 km,
b)
tor wodny od pary pław G1-G2 do linii łączącej główki wejścia głównego, o długości 2,75 km, szerokości w dnie 150,0 m i głębokości technicznej 14,5 m,
c)
podejście do wejścia południowego, o głębokości technicznej 9,1 m,
d)
(uchylona);
2)
falochrony zewnętrzne:
a)
falochron główny o długości 2018,8 m,
b)
głowica falochronu północnego wyspowego o długości 18,4 m;
3)
stałe znaki nawigacyjne:
a)
stawy na lądzie (nabieżnik świetlny) - 2 szt.,
b)
znaki i światła nawigacyjne - 17 szt.;
4)
pływające oznakowanie nawigacyjne:
a)
pławy świetlne - 4 szt.,
b)
(uchylona),
c)
pławy świetlne zimowe - 3 szt.;
5)
latarnie, o których mowa w § 1 pkt 5;
6)
kotwicowiska:
a)
kotwicowisko nr 1 o powierzchni 5,9 km2 i głębokości od 9,0 m do 16,0 m,
b)
kotwicowisko nr 2 o powierzchni 3,9 km2 i głębokości od 14,0 m do 25,0 m,
c)
kotwicowisko nr 3 o powierzchni 3,2 km2 i głębokości od 26,5 m do 31,0 m;
7)
"DGPS-RTK";
8)
infrastruktura systemu nadzoru i kontroli ruchu statków "VTS Zatoka Gdańska", o której mowa w § 1 pkt 9;
9)
(uchylony);
10)
systemy monitorowania znaków nawigacyjnych;
11)
system zasilania energetycznego świateł nawigacyjnych wraz z liniami kablowymi;
12)
(uchylony);
13)
stacje nadbrzeżne automatycznego systemu identyfikacji statków, o którym mowa w § 1 pkt 14.