Art. 16. - [Protokół z czynności kontrolnych] - Ochrona danych osobowych.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2016.922 t.j.
Akt utracił moc Wersja od: 13 lipca 2018 r.
Art. 16. [Protokół z czynności kontrolnych]
1.
Z czynności kontrolnych inspektor sporządza protokół, którego jeden egzemplarz doręcza kontrolowanemu administratorowi danych.1a.
Protokół kontroli powinien zawierać:1)
nazwę podmiotu kontrolowanego w pełnym brzmieniu i jego adres;2)
imię i nazwisko, stanowisko służbowe, numer legitymacji służbowej oraz numer upoważnienia inspektora;3)
imię i nazwisko osoby reprezentującej podmiot kontrolowany oraz nazwę organu reprezentującego ten podmiot;4)
datę rozpoczęcia i zakończenia czynności kontrolnych, z wymienieniem dni przerw w kontroli;5)
określenie przedmiotu i zakresu kontroli;6)
opis stanu faktycznego stwierdzonego w toku kontroli oraz inne informacje mające istotne znaczenie dla oceny zgodności przetwarzania danych z przepisami o ochronie danych osobowych;7)
wyszczególnienie załączników stanowiących składową część protokołu;8)
omówienie dokonanych w protokole poprawek, skreśleń i uzupełnień;9)
parafy inspektora i osoby reprezentującej podmiot kontrolowany na każdej stronie protokołu;10)
wzmiankę o doręczeniu egzemplarza protokołu osobie reprezentującej podmiot kontrolowany;11)
wzmiankę o wniesieniu lub niewniesieniu zastrzeżeń i uwag do protokołu;12)
datę i miejsce podpisania protokołu przez inspektora oraz przez osobę lub organ reprezentujący podmiot kontrolowany.2.
Protokół podpisują inspektor i kontrolowany administrator danych, który może wnieść do protokołu umotywowane zastrzeżenia i uwagi.3.
W razie odmowy podpisania protokołu przez kontrolowanego administratora danych, inspektor czyni o tym wzmiankę w protokole, a odmawiający podpisu może, w terminie 7 dni, przedstawić swoje stanowisko na piśmie Generalnemu Inspektorowi.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »
Procedury liczba obiektów na liście: (2)
Procedury liczba obiektów na liście: (2)
Orzeczenia i pisma urzędowe liczba obiektów na liście: (4)
Orzeczenia sądów liczba obiektów na liście: (4)
- I OSK 1509/15, Wyłączenie uprawnień GIODO do wydania decyzji administracyjnej nakazującej Kościołowi Katolickiemu aktualizacji danych osobowych. - Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego
- II SA/Wa 633/15 - Wyrok Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie
- II SA/Wa 1894/05 - Wyrok Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie