§ 4. - Obowiązki organów prowadzących sprawy ewidencji ludności w zapewnieniu Państwowej Komisji Wyborczej wykonania zadań związanych z nadzorem nad prowadzeniem rejestru wyborców i sporządzaniem spisów wyborców w wyborach powszechnych na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych w 2020 r.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2020.1032

Akt utracił moc
Wersja od: 12 czerwca 2020 r.
§  4. 
1. 
Organ prowadzący ewidencję ludności przekazuje Państwowej Komisji Wyborczej, za pośrednictwem właściwej delegatury Krajowego Biura Wyborczego, informację o liczbie wyborców wpisanych do spisu oraz o liczbie mieszkańców w gminie w dniu następującym po dniu, w którym upływa termin sporządzenia spisu wyborców określony przez Marszałka Sejmu na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 2 czerwca 2020 r. o szczególnych zasadach organizacji wyborów powszechnych na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych w 2020 r. z możliwością głosowania korespondencyjnego.
2. 
Organ prowadzący ewidencję ludności, na wniosek Państwowej Komisji Wyborczej, przekazuje, za pośrednictwem właściwej delegatury Krajowego Biura Wyborczego, informację o liczbie wyborców wpisanych do rejestru wyborców w terminie trzech dni od dnia złożenia wniosku przez Państwową Komisję Wyborczą.