§ 25. - Obowiązki informacyjne i publikacyjne emitentów papierów wartościowych wprowadzanych wyłącznie do wtórnego obrotu na regulowanym rynku pozagiełdowym, a także terminy ich przekazywania.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1998.163.1161

Akt utracił moc
Wersja od: 30 grudnia 1998 r.
§  25.
1.
W przypadku określonym w § 6 ust. 1 pkt 18 - złożenia wniosku o ogłoszenie upadłości, ogłoszenia upadłości, złożenia podania o otwarcie postępowania układowego, otwarcia postępowania likwidacyjnego, zawieszenia postępowania układowego lub jego umorzenia w odniesieniu do emitenta lub jednostki od niego zależnej, raport bieżący zawiera następujące informacje:
1)
wskazanie sądu, do którego został złożony wniosek o ogłoszenie upadłości, wraz ze wskazaniem daty złożenia wniosku,
2)
wskazanie sądu, który ogłosił upadłość, wraz ze wskazaniem daty wydania postanowienia i daty jego uprawomocnienia oraz syndyka masy upadłościowej,
3)
wskazanie sądu, do którego zostało złożone podanie o otwarcie postępowania układowego, wraz ze wskazaniem daty złożenia podania,
4)
wskazanie sądu, do którego został złożony wniosek o otwarcie postępowania likwidacyjnego, wraz ze wskazaniem daty złożenia wniosku oraz osoby likwidatora,
5)
wskazanie daty wydania postanowienia i sądu, który zawiesił postępowanie układowe, wraz ze wskazaniem, czy zawieszenie postępowania nastąpiło na wniosek emitenta, oraz informację o planowanych działaniach emitenta związanych z zawieszeniem postępowania,
6)
wskazanie daty wydania postanowienia i sądu, który umorzył postępowanie układowe, wraz ze wskazaniem, czy umorzenie postępowania nastąpiło na wniosek emitenta.
2.
W przypadku gdy postępowanie układowe łączy się z reorganizacją przedsiębiorstwa emitenta, należy wskazać dodatkowo główne elementy programu naprawczego.