§ 7. - Obowiązki informacyjne funduszy emerytalnych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2005.70.627

Akt utracił moc
Wersja od: 1 lipca 2011 r.
§  7.  1
1. 
Wzór informacji, o której mowa w:
1)
art. 192 ust. 1 ustawy, określa w przypadku:
2)
otwartego funduszu - załącznik nr 3 do rozporządzenia,
3)
pracowniczego funduszu - załącznik nr 4 do rozporządzenia;
4)
art. 192 ust. 2 ustawy - określa załącznik nr 4a do rozporządzenia;
5)
art. 192 ust. 3 ustawy - określa w przypadku informacji przekazywanej do członka otwartego funduszu załącznik nr 4b do rozporządzenia.
2. 
Informacja jest przesyłana przesyłką listową, niebędącą przesyłką najszybszej kategorii, w terminie 14 dni od dnia:
1)
otrzymania pisemnego żądania członka funduszu w przypadku, o którym mowa w art. 192 ust. 1 ustawy;
2)
otrzymania zawiadomienia, o którym mowa w art. 14 ust. 1 albo art. 25 ust. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o emeryturach kapitałowych (Dz. U. Nr 228, poz. 1507), w przypadku, o którym mowa w art. 192 ust. 2 ustawy;
3)
wygaśnięcia prawa do okresowej emerytury kapitałowej, o którym mowa w art. 9 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o emeryturach kapitałowych, w przypadku, o którym mowa w art. 192 ust. 3 ustawy.
3. 
Informacja, o której mowa w art. 192 ust. 3 ustawy, jest przekazywana do Zakładu za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formacie danych zgodnym z formatem danych systemu teleinformatycznego Zakładu w terminie 14 dni od dnia wygaśnięcia prawa do okresowej emerytury kapitałowej, o którym mowa w art. 9 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o emeryturach kapitałowych.
1 § 7 zmieniony przez § 1 pkt 1 rozporządzenia z dnia 3 marca 2009 r. (Dz.U.09.44.354) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 3 kwietnia 2009 r.