§ 7. - Obowiązki informacyjne funduszy emerytalnych.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2004.95.950
Akt utracił moc
Wersja od: 30 kwietnia 2004 r.
§ 7.
1.
Niezbędna treść informacji, o której mowa w art. 192 ustawy, obejmuje:
1)
numer rachunku członka;
2)
podstawowe dane osobowe członka zawarte w rejestrze członków funduszu;
3)
liczbę oraz wartość jednostek rozrachunkowych w dniu sporządzenia informacji;
4)
pouczenie o trybie postępowania w razie stwierdzenia przez członka, że otrzymana informacja zawiera błędne dane.
2.
Informacja, o której mowa w ust. 1, jest przesyłana przesyłką listową niebędącą przesyłką najszybszej kategorii w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego żądania członka funduszu.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .