§ 7. - Obowiązki informacyjne funduszy emerytalnych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1999.32.314

Akt utracił moc
Wersja od: 12 lutego 2003 r.
§  7.
1.
Informacja o pieniężnej wartości środków zgromadzonych na rachunku członka funduszu, o której mowa w art. 192 ustawy, powinna zawierać:
1)
numer rachunku członka,
2)
podstawowe dane osobowe członka, zawarte w rejestrze członków funduszu,
3)
ilość oraz wartość jednostek rozrachunkowych w dniu sporządzenia informacji,
4)
pouczenie o trybie postępowania w razie stwierdzenia przez członka, że otrzymana informacja zawiera błędne dane.
2. 9
Informacja, o której mowa w ust. 1, jest przesyłana członkowi listem zwykłym w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego żądania członka.
9 § 7 ust. 2 zmieniony przez § 1 pkt 3 rozporządzenia z dnia 11 lutego 2003 r. (Dz.U.03.23.190) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 12 lutego 2003 r.