§ 7. - Obowiązek zakupu ciepła lub chłodu oraz ciepła odpadowego oraz sposób załatwiania reklamacji w zakresie przyłączania do sieci ciepłowniczej.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2024.1084
Akt obowiązujący
Wersja od: 22 lipca 2024 r.
§ 7.
1.
Reklamacja w zakresie przyłączania do sieci ciepłowniczej jest rozpatrywana przez dystrybutora ciepła w terminie 14 dni od dnia jej złożenia w formie pisemnej w postaci papierowej albo elektronicznej.
2.
Reklamację rozpatruje się w postaci papierowej, w przypadku gdy reklamacja została złożona w postaci papierowej, a w postaci elektronicznej, w przypadku gdy składający reklamację złożył oświadczenie, że wyraża zgodę na prowadzenie sprawy w postaci elektronicznej.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .