§ 7. - Numery telefoniczne, które mogą być obsługiwane w ramach systemu powiadamiania ratunkowego.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2014.1050
Akt obowiązujący Wersja od: 6 sierpnia 2014 r.
§ 7.
Zakres informacji wymienianych między centrami i podmiotami obejmuje:1)
dane dotyczące zgłoszenia alarmowego:a)
unikatowy identyfikator zgłoszenia alarmowego,b)
data i godzina przyjęcia zgłoszenia alarmowego,c)
identyfikator operatora numerów alarmowych, który przyjął zgłoszenie alarmowe,d)
informacje dotyczące lokalizacji zakończenia sieci, z którego zostało wykonane połączenie do numeru alarmowego,e)
informacje dotyczące miejsca zdarzenia lub zagrożenia, w tym:–
adres zdarzenia lub zagrożenia,–
współrzędne geograficzne zdarzenia lub zagrożenia,–
nazwa obiektu, w którym ma miejsce zdarzenie lub zagrożenie,–
informacja o budynku, w którym ma miejsce zdarzenie lub zagrożenie, w tym informacja o wysokości lub liczbie kondygnacji tego budynku, oraz informacja o kondygnacji, na której ma miejsce zdarzenie lub zagrożenie,f)
informacje o rodzaju zdarzenia lub zagrożenia określonym według szczegółowego katalogu zdarzeń, o którym mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 9 ustawy z dnia 22 listopada 2013 r. o systemie powiadamiania ratunkowego,g)
informacje o podmiocie lub podmiotach, do których skierowano zgłoszenie alarmowe,h)
opis zdarzenia lub zagrożenia, w tym:–
informacje o liczbie osób poszkodowanych lub będących w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego,–
inne informacje istotne dla zgłoszenia alarmowego,i)
dane osoby zgłaszającej, w tym:–
imię i nazwisko,–
numer telefonu,–
lokalizacja osoby zgłaszającej,j)
potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia alarmowego przez dyspozytora podmiotu,k)
dane kontaktowe operatora numerów alarmowych i dyspozytora podmiotu,l)
informacje o statusie obsługi zgłoszenia alarmowego,m)
informacje o stanie połączenia telefonicznego z osobą zgłaszającą zgłoszenie alarmowe;2)
dane dotyczące treści zgłoszenia alarmowego:a)
identyfikator nagrania treści zgłoszenia alarmowego,b)
treść oryginalnego zgłoszenia alarmowego.