§ 6. - Numery telefoniczne, które mogą być obsługiwane w ramach systemu powiadamiania ratunkowego.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2014.1050
Akt obowiązujący
Wersja od: 6 sierpnia 2014 r.
§ 6.
1.
Numer telefoniczny podmiotu jest obsługiwany w trybie wymiany informacji między systemem teleinformatycznym podmiotu i systemem teleinformatycznym systemu powiadamiania ratunkowego.
2.
Dla umożliwienia współpracy systemów, o których mowa w ust. 1, oraz wymiany informacji między centrami i podmiotem podmiot zapewnia:
1)
odbiór informacji przekazywanych przez system teleinformatyczny systemu powiadamiania ratunkowego, potwierdzenie odbioru tych informacji oraz przekazywanie informacji o aktualnym statusie zgłoszenia alarmowego;
2)
odbiór połączenia telefonicznego w przypadku konieczności skierowania takiego połączenia do tych podmiotów.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .