§ 4. - Numery telefoniczne, które mogą być obsługiwane w ramach systemu powiadamiania ratunkowego.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2014.1050
Akt obowiązujący
Wersja od: 6 sierpnia 2014 r.
§ 4.
1.
Wysokość kosztów utrzymania systemu i obsługi danego numeru telefonicznego określa się na podstawie przeprowadzanych analiz wielkości ruchu alarmowego i kosztów obsługi zgłoszeń alarmowych. Analizę przeprowadza corocznie administrator systemu teleinformatycznego.
2.
Wysokość kosztów, o których mowa w ust. 1, jest obliczana proporcjonalnie do liczby zgłoszeń alarmowych kierowanych do numeru telefonicznego podmiotu w stosunku do liczby wszystkich zgłoszeń alarmowych obsługiwanych przez system.
3.
Środki finansowe na pokrycie kosztów, o których mowa w ust. 1, są przekazywane przez podmiot administratorowi systemu teleinformatycznego w cyklu rocznym, w terminie do dnia 31 marca roku następującego po roku, w którym była realizowana obsługa danego numeru telefonicznego przez system.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .