§ 2. - Numery telefoniczne, które mogą być obsługiwane w ramach systemu powiadamiania ratunkowego.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2014.1050
Akt obowiązujący
Wersja od: 6 sierpnia 2014 r.
§ 2.
1.
Po uzgodnieniu, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 22 listopada 2013 r. o systemie powiadamiania ratunkowego, podmiot składa wniosek do administratora systemu teleinformatycznego o włączenie numeru telefonicznego do systemu powiadamiania ratunkowego, którego wzór określa załącznik nr 1 do rozporządzenia.
2.
Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku podmiot zawiera z administratorem systemu teleinformatycznego umowę, w której są określone:
1)
wzajemne obowiązki;
2)
lokalizacja dyspozytorni podmiotu;
3)
data i godzina włączenia numeru telefonicznego do systemu.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .