§ 13. - Numer identyfikacyjny materiału wybuchowego przeznaczonego do użytku cywilnego oraz rejestr materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2004.262.2616

Akt obowiązujący
Wersja od: 10 grudnia 2004 r.
§  13.
1.
Wykreślenie materiału wybuchowego z rejestru jest dokonywane w:
1)
rejestrze książkowym - przez przekreślenie, opatrzone datą i podpisane przez osobę prowadzącą rejestr, oraz wyłączenie z rejestru dotychczasowej karty rejestrowej;
2)
rejestrze informatycznym - przez wydruk dotychczasowego dokumentu elektronicznego i przeniesienie tego dokumentu z katalogu rejestrowego do katalogu archiwalnych dokumentów elektronicznych.
2.
Wykreślenie materiału wybuchowego z rejestru następuje w rejestrze książkowym i rejestrze informatycznym w tym samym dniu.
3.
Osoba prowadząca rejestr zawiadamia pisemnie o dokonaniu wykreślenia materiału wybuchowego z rejestru podmiot, który wystąpił z wnioskiem o to wykreślenie.
4.
Dotychczasowe karty rejestrowe oraz wydruki dotychczasowych dokumentów elektronicznych są przechowywane w aktach poszczególnych spraw.