§ 6. - Niezbędny zakres informacji objętych obowiązkiem zbierania i przetwarzania oraz sposób prowadzenia centralnej i wojewódzkiej bazy danych dotyczącej wytwarzania i gospodarowania odpadami.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2011.257.1547

Akt utracił moc
Wersja od: 29 listopada 2011 r.
§  6. 
1. 
Centralna baza danych i wojewódzka baza danych są prowadzone w następujący sposób, który umożliwia:
1)
przetwarzanie danych przez wybór jednego lub wielu z kryteriów przetwarzania danych stanowiących informacje zamieszczane w zbiorczym zestawieniu danych i sprawozdaniach, o których mowa w przepisach o odpadach;
2)
generowanie w ramach struktury centralnej bazy danych i wojewódzkiej bazy danych, zgodnie z wybranymi kryteriami, raportów zawierających sumy odpowiadające wybranym kryteriom;
3)
eksportowanie wygenerowanych raportów do plików w następujących formatach: doc, xls oraz pdf.
2. 
Kryteria, o których mowa w ust. 1 pkt 1, są określone w załączniku do rozporządzenia.
3. 
Informacje, które podlegają udostępnieniu zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227, z późn. zm.3)), są generowane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.