§ 9. - Nadawanie uprawnień inspektora ochrony radiologicznej sprawującego wewnętrzny nadzór nad przestrzeganiem wymagań ochrony radiologicznej w jednostkach ochrony zdrowia.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2021.1908

Akt obowiązujący
Wersja od: 21 października 2021 r.
§  9. 
1. 
Wniosek zawiera:
1)
imię i nazwisko oraz numer PESEL, a w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL - serię, numer i nazwę dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby ubiegającej się o nadanie uprawnień inspektora ochrony radiologicznej, o których mowa w art. 7 ust. 5 ustawy;
2)
wskazanie typu uprawnień inspektora ochrony radiologicznej, którego dotyczy wniosek;
3)
adres do korespondencji.
2. 
Do wniosku dołącza się dokumenty dotyczące osoby ubiegającej się o nadanie uprawnień inspektora ochrony radiologicznej, o których mowa w art. 7 ust. 5 ustawy:
1)
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
2)
odpisy lub kopie dyplomów lub świadectw potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia lub zawodu;
3)
dokument potwierdzający zdanie egzaminu, o którym mowa w § 6 ust. 6;
4)
orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy w warunkach narażenia, wydane w trybie określonym w przepisach wydanych na podstawie art. 229 § 8 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 oraz z 2021 r. poz. 1162);
5)
dokument poświadczający posiadanie wymaganego stażu pracy w warunkach narażenia, o którym mowa w załączniku nr 1 do rozporządzenia.