Nadanie statutu Urzędowi do Spraw Repatriacji i Cudzoziemców.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2001.67.686

Akt utracił moc
Wersja od: 29 czerwca 2001 r.

ROZPORZĄDZENIE
RADY MINISTRÓW
z dnia 29 czerwca 2001 r.
w sprawie nadania statutu Urzędowi do Spraw Repatriacji i Cudzoziemców.

Na podstawie art. 68b ust. 5 ustawy z dnia 25 czerwca 1997 r. o cudzoziemcach (Dz. U. Nr 114, poz. 739, z 1998 r. Nr 106, poz. 668 i Nr 162, poz. 1126, z 2000 r. Nr 106, poz. 1118 oraz z 2001 r. Nr 42, poz. 475) zarządza się, co następuje:
Urzędowi do Spraw Repatriacji i Cudzoziemców nadaje się statut stanowiący załącznik do rozporządzenia.
Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 1 lipca 2001 r.

ZAŁĄCZNIK

STATUT URZĘDU DO SPRAW REPATRIACJI I CUDZOZIEMCÓW

§  1.
Urząd do Spraw Repatriacji i Cudzoziemców, zwany dalej "Urzędem", jest urzędem administracji rządowej obsługującym Prezesa Urzędu do Spraw Repatriacji i Cudzoziemców, zwanego dalej "Prezesem Urzędu", działającym pod jego bezpośrednim kierownictwem.
§  2.
Urzędem kieruje Prezes Urzędu przy pomocy zastępców Prezesa Urzędu, dyrektora generalnego i dyrektorów komórek organizacyjnych wymienionych w § 3 pkt 1-9.
§  3.
W skład Urzędu wchodzą następujące komórki organizacyjne:
1)
Departament Repatriacji i Obywatelstwa,
2)
Departament Integracji Europejskiej i Współpracy Międzynarodowej,
3)
Departament Postępowań Uchodźczych i Azylowych,
4)
Departament Legalizacji Pobytu i Wykazu Cudzoziemców,
5)
Biuro Organizacji Ośrodków dla Cudzoziemców Ubiegających się o Nadanie Statusu Uchodźcy lub Azylu,
6)
Biuro Prawne,
7)
Biuro Informatyki, Ewidencji i Statystyki,
8)
Biuro Obsługi Finansowej Urzędu,
9)
Biuro Dyrektora Generalnego,
10)
Zespół Ochrony Informacji Niejawnych,
11)
Zespół Kontroli.