Nadanie statutu Głównemu Urzędowi Geodezji i Kartografii.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2017.2487

Akt utracił moc
Wersja od: 29 grudnia 2017 r.

ROZPORZĄDZENIE
PREZESA RADY MINISTRÓW
z dnia 28 grudnia 2017 r.
w sprawie nadania statutu Głównemu Urzędowi Geodezji i Kartografii

Na podstawie art. 6 ust. 4 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2017 r. poz. 2101) zarządza się, co następuje:
Głównemu Urzędowi Geodezji i Kartografii nadaje się statut, stanowiący załącznik do rozporządzenia.
Traci moc rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 25 stycznia 2005 r. w sprawie nadania statutu Głównemu Urzędowi Geodezji i Kartografii (Dz. U. poz. 134).
Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2018 r.

ZAŁĄCZNIK

STATUT GŁÓWNEGO URZĘDU GEODEZJI I KARTOGRAFII

§  1. 
Główny Urząd Geodezji i Kartografii, zwany dalej "Urzędem", jest urzędem administracji rządowej, obsługującym Głównego Geodetę Kraju, działającym pod jego bezpośrednim kierownictwem.
§  2. 
1. 
Główny Geodeta Kraju kieruje Urzędem przy pomocy zastępców, dyrektora generalnego oraz dyrektorów komórek organizacyjnych, o których mowa w § 3.
2. 
Główny Geodeta Kraju może tworzyć i znosić komisje, rady i zespoły jako organy pomocnicze lub opiniodawczo-doradcze o charakterze stałym lub doraźnym, określając cel powołania, zakres zadań, tryb pracy oraz zasady obsługi tych organów, nazwę i skład.
§  3. 
W skład Urzędu wchodzą następujące komórki organizacyjne:
1)
Departament Geodezji, Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej;
2)
Departament Informacji o Nieruchomościach;
3)
Departament Informatyzacji i Rozwoju Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego;
4)
Departament Nadzoru, Kontroli i Organizacji Służby Geodezyjnej i Kartograficznej;
5)
Departament Spraw Obronnych oraz Ochrony Informacji Niejawnych;
6)
Departament Strategii, Współpracy Zagranicznej oraz Informacji Publicznej;
7)
Biuro Dyrektora Generalnego;
8)
Stanowisko do Spraw Audytu Wewnętrznego.