§ 5. - Miesięczne dofinansowanie do wynagrodzeń pracowników niepełnosprawnych.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2021.1
Akt obowiązujący Wersja od: 1 stycznia 2021 r.
§ 5.
1.
Pracodawca zamierzający składać w formie elektronicznej wniosek lub informację otrzymuje od Funduszu identyfikator oraz hasło dostępu do programu informatycznego udostępnionego przez Fundusz w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku w formie dokumentu pisemnego.2.
Pracodawca przekazujący odpowiednio wnioski lub informacje w formie elektronicznej opatruje te dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, o którym mowa w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającym dyrektywę 1999/93/WE (Dz. Urz. UE L 257 z 28.08.2014, str. 73), albo uwierzytelnia je certyfikatem dostarczonym przez Fundusz.3.
Urzędowe poświadczenie odbioru dokumentu w formie elektronicznej przesłanego za pomocą teletransmisji danych następuje zgodnie z przepisami dotyczącymi sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych.4.
Pracodawca, o którym mowa w ust. 2:1)
rejestruje w programie informatycznym certyfikat, o którym mowa w ust. 2;2)
niezwłocznie informuje Fundusz o:a)
rezygnacji ze składania dokumentów w formie elektronicznej,b)
utracie lub podejrzeniu ujawnienia danych służących do składania podpisu elektronicznego.