Art. 34. - Międzynarodowa umowa w sprawie kawy. Londyn.2000.09.28.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2007.118.815

Akt obowiązujący
Wersja od: 15 września 2006 r.
Artykuł  34

Działania promocyjne

(1)
Członkowie uznają potrzebę promowania, wspierania i zwiększania konsumpcji kawy i będą dążyli do wspierania działań podejmowanych w tym zakresie.
(2)
Komisja ds. Promocji, składająca się z wszystkich członków Organizacji, będzie promowała konsumpcję kawy poprzez właściwe działania, w tym kampanie informacyjne oraz prace naukowe i badawcze związane z konsumpcją kawy.
(3)
Takie działania promocyjne finansowane będą ze środków zadeklarowanych przez członków, nie-członków, inne organizacje oraz sektor prywatny na posiedzeniach Komitetu ds. Promocji.
(4)
Konkretne projekty promocyjne mogą być także finansowane z dobrowolnych wkładów członków, nie-członków, innych organizacji i sektora prywatnego.
(5)
Rada może tworzyć odrębne księgi rachunkowe dla potrzeb ust. 3 i 4 niniejszego artykułu.
(6)
Komisja ds. Promocji ustala swój własny regulamin postępowania, a także odnośne rozporządzenia dotyczące uczestnictwa nie-członków, innych organizacji i sektora prywatnego, zgodne z postanowieniami niniejszej umowy. Komisja składa Radzie regularne sprawozdania.