§ 5. - Lokale mieszkalne dla funkcjonariuszy Biura Ochrony Rządu.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2002.99.899

Akt utracił moc
Wersja od: 5 sierpnia 2015 r.
§  5. 
1. 
Lokal mieszkalny przydziela się funkcjonariuszowi na jego wniosek.
2. 
Wniosek, o którym mowa w ust. 1, powinien w szczególności zawierać:
1)
imię i nazwisko, stopień, stanowisko służbowe, wskazanie komórki organizacyjnej Biura Ochrony Rządu, w której funkcjonariusz pełni służbę, datę przyjęcia lub zwolnienia ze służby funkcjonariusza oraz datę mianowania na funkcjonariusza służby stałej,
2)
oświadczenie funkcjonariusza o członkach rodziny, których uwzględnia się przy przydziale lokalu, oraz o przysługujących im lokalach mieszkalnych lub domach jednorodzinnych, a także otrzymanej przez nich pomocy finansowej na budownictwo mieszkaniowie,
3)
oświadczenie funkcjonariusza o ilości przysługujących mu norm zaludnienia,
4)
oświadczenie funkcjonariusza o dotychczas zajmowanym lokalu mieszkalnym, otrzymanej pomocy finansowej na budownictwo mieszkaniowe lub ekwiwalencie pieniężnym w zamian za rezygnację z kwatery,
5)
uzasadnienie wniosku,
6)
opinię szefa komórki organizacyjnej Biura Ochrony Rządu, w której funkcjonariusz pełni służbę,
7)
adnotacje komórki organizacyjnej Biura Ochrony Rządu właściwej w sprawach kadrowych o przebiegu służby funkcjonariusza.
3. 
Wnioski podlegają rejestracji w kolejności wpływu.
4. 
Na podstawie złożonych wniosków corocznie do dnia 31 października sporządza się lub uaktualnia listę oczekujących na przydział lokalu mieszkalnego. Listę zatwierdza Szef Biura Ochrony Rządu.