§ 5. - Lokale mieszkalne dla funkcjonariuszy Biura Ochrony Rządu.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2002.99.899
Akt utracił moc Wersja od: 5 sierpnia 2015 r.
§ 5.
1.
Lokal mieszkalny przydziela się funkcjonariuszowi na jego wniosek.2.
Wniosek, o którym mowa w ust. 1, powinien w szczególności zawierać:1)
imię i nazwisko, stopień, stanowisko służbowe, wskazanie komórki organizacyjnej Biura Ochrony Rządu, w której funkcjonariusz pełni służbę, datę przyjęcia lub zwolnienia ze służby funkcjonariusza oraz datę mianowania na funkcjonariusza służby stałej,2)
oświadczenie funkcjonariusza o członkach rodziny, których uwzględnia się przy przydziale lokalu, oraz o przysługujących im lokalach mieszkalnych lub domach jednorodzinnych, a także otrzymanej przez nich pomocy finansowej na budownictwo mieszkaniowie,3)
oświadczenie funkcjonariusza o ilości przysługujących mu norm zaludnienia,4)
oświadczenie funkcjonariusza o dotychczas zajmowanym lokalu mieszkalnym, otrzymanej pomocy finansowej na budownictwo mieszkaniowe lub ekwiwalencie pieniężnym w zamian za rezygnację z kwatery,5)
uzasadnienie wniosku,6)
opinię szefa komórki organizacyjnej Biura Ochrony Rządu, w której funkcjonariusz pełni służbę,7)
adnotacje komórki organizacyjnej Biura Ochrony Rządu właściwej w sprawach kadrowych o przebiegu służby funkcjonariusza.3.
Wnioski podlegają rejestracji w kolejności wpływu.4.
Na podstawie złożonych wniosków corocznie do dnia 31 października sporządza się lub uaktualnia listę oczekujących na przydział lokalu mieszkalnego. Listę zatwierdza Szef Biura Ochrony Rządu.