§ 6. - Legitymacje wydawane pracownikom wewnętrznej służby ochrony.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2017.1306

Akt obowiązujący
Wersja od: 30 czerwca 2017 r.
§  6. 
1. 
Kierownik jednostki, o którym mowa w art. 9a ustawy, prowadzi ewidencję wydanych, wymienionych oraz zwróconych legitymacji.
2. 
W ewidencji wydanych, wymienionych oraz zwróconych legitymacji zamieszcza się informacje dotyczące:
1)
numeru legitymacji;
2)
rodzaju wydanej legitymacji;
3)
imienia i nazwiska pracownika;
4)
numeru i daty wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej lub kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, o których mowa w art. 28 ustawy, ze wskazaniem organu, który dokonał wpisu;
5)
daty wystawienia legitymacji;
6)
daty wydania legitymacji;
7)
daty zwrotu legitymacji;
8)
utraty przez pracownika legitymacji ze wskazaniem czasu i okoliczności, w których nastąpiła utrata legitymacji;
9)
daty zniszczenia zwróconej legitymacji.
3. 
Zniszczenie zwróconych legitymacji kierownik jednostki dokumentuje w formie oddzielnego protokołu, który dołącza się do ewidencji.