§ 6. - Legitymacje wydawane pracownikom wewnętrznej służby ochrony.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2017.1306
Akt obowiązujący Wersja od: 30 czerwca 2017 r.
§ 6.
1.
Kierownik jednostki, o którym mowa w art. 9a ustawy, prowadzi ewidencję wydanych, wymienionych oraz zwróconych legitymacji.2.
W ewidencji wydanych, wymienionych oraz zwróconych legitymacji zamieszcza się informacje dotyczące:1)
numeru legitymacji;2)
rodzaju wydanej legitymacji;3)
imienia i nazwiska pracownika;4)
numeru i daty wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej lub kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, o których mowa w art. 28 ustawy, ze wskazaniem organu, który dokonał wpisu;5)
daty wystawienia legitymacji;6)
daty wydania legitymacji;7)
daty zwrotu legitymacji;8)
utraty przez pracownika legitymacji ze wskazaniem czasu i okoliczności, w których nastąpiła utrata legitymacji;9)
daty zniszczenia zwróconej legitymacji.3.
Zniszczenie zwróconych legitymacji kierownik jednostki dokumentuje w formie oddzielnego protokołu, który dołącza się do ewidencji.