§ 3. - Legitymacje służbowe i znaki identyfikacyjne inspektorów kontroli skarbowej i pracowników jednostek organizacyjnych kontroli skarbowej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2011.22.115

Akt utracił moc
Wersja od: 31 stycznia 2011 r.
§  3.
1.
Legitymacje służbowe i znaki identyfikacyjne wydaje:
1)
Generalny Inspektor Kontroli Skarbowej - inspektorom i pracownikom zatrudnionym w komórkach organizacyjnych urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych, powoływanym na stanowiska dyrektorów i wicedyrektorów urzędów kontroli skarbowej, zatrudnionym w komórkach organizacyjnych, o których mowa w art. 11g ustawy z dnia 28 września 1991 r. o kontroli skarbowej, oraz pracownikom zatrudnionym w komórce organizacyjnej, o której mowa w art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o kontroli skarbowej;
2)
dyrektor urzędu kontroli skarbowej - innym niż wymienieni w pkt 1 inspektorom i pracownikom zatrudnionym w urzędzie kontroli skarbowej.
2.
Inspektor i pracownik potwierdzają własnoręcznym podpisem odbiór legitymacji służbowej i znaku identyfikacyjnego.
3.
Wydający legitymacje służbowe oraz znaki identyfikacyjne, o których mowa w ust. 1, zwani dalej "wydającymi", prowadzą rejestr wydanych legitymacji służbowych i znaków identyfikacyjnych. W rejestrze odnotowuje się zmiany dotyczące wydanych legitymacji służbowych i znaków identyfikacyjnych, w tym dotyczące złożenia do depozytu, zwrotu oraz wymiany legitymacji służbowej i znaku identyfikacyjnego, a także okoliczności dotyczące ich utraty.