§ 3. - Legitymacje służbowe i znaki identyfikacyjne inspektorów kontroli skarbowej i pracowników jednostek organizacyjnych kontroli skarbowej.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2011.22.115
Akt utracił moc
Wersja od: 31 stycznia 2011 r.
§ 3.
1.
Legitymacje służbowe i znaki identyfikacyjne wydaje:
1)
Generalny Inspektor Kontroli Skarbowej - inspektorom i pracownikom zatrudnionym w komórkach organizacyjnych urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych, powoływanym na stanowiska dyrektorów i wicedyrektorów urzędów kontroli skarbowej, zatrudnionym w komórkach organizacyjnych, o których mowa w art. 11g ustawy z dnia 28 września 1991 r. o kontroli skarbowej, oraz pracownikom zatrudnionym w komórce organizacyjnej, o której mowa w art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o kontroli skarbowej;
2)
dyrektor urzędu kontroli skarbowej - innym niż wymienieni w pkt 1 inspektorom i pracownikom zatrudnionym w urzędzie kontroli skarbowej.
2.
Inspektor i pracownik potwierdzają własnoręcznym podpisem odbiór legitymacji służbowej i znaku identyfikacyjnego.
3.
Wydający legitymacje służbowe oraz znaki identyfikacyjne, o których mowa w ust. 1, zwani dalej "wydającymi", prowadzą rejestr wydanych legitymacji służbowych i znaków identyfikacyjnych. W rejestrze odnotowuje się zmiany dotyczące wydanych legitymacji służbowych i znaków identyfikacyjnych, w tym dotyczące złożenia do depozytu, zwrotu oraz wymiany legitymacji służbowej i znaku identyfikacyjnego, a także okoliczności dotyczące ich utraty.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .