§ 5. - Legitymacje służbowe funkcjonariuszy Biura Ochrony Rządu.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2002.79.720

Akt utracił moc
Wersja od: 1 stycznia 2005 r.
§  5. 
1. 
W razie utraty legitymacji służbowej funkcjonariusza, funkcjonariusz jest obowiązany niezwłocznie złożyć, drogą służbową, meldunek Szefowi Biura Ochrony Rządu, który zarządza przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawie utraty legitymacji.
2. 
W razie odnalezienia legitymacji służbowej funkcjonariusza, funkcjonariusz jest obowiązany zwrócić ją do komórki organizacyjnej Biura Ochrony Rządu właściwej w sprawach kadrowych, podając w meldunku okoliczności odnalezienia legitymacji.
3.  3
 Utraconą przez funkcjonariusza legitymację służbową unieważnia Szef Biura Ochrony Rządu.
3 § 5 ust. 3 dodany przez § 1 pkt 3 rozporządzenia z dnia 21 maja 2004 r. (Dz.U.04.136.1456) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 stycznia 2005 r.