§ 3. - Legitymacja służbowa funkcjonariusza Straży Marszałkowskiej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2018.1425

Akt obowiązujący
Wersja od: 24 lipca 2018 r.
§  3. 
1. 
W przypadku utraty legitymacji funkcjonariusz składa niezwłocznie, drogą służbową, meldunek Komendantowi Straży Marszałkowskiej. Komendant Straży Marszałkowskiej zarządza przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawie utraty legitymacji.
2. 
Legitymację utraconą przez funkcjonariusza unieważnia Szef Kancelarii Sejmu.
3. 
W przypadku odzyskania utraconej legitymacji funkcjonariusz składa niezwłocznie, drogą służbową, meldunek Komendantowi Straży Marszałkowskiej oraz zwraca odzyskaną legitymację Komendantowi Straży Marszałkowskiej, podając w meldunku datę i okoliczności jej odzyskania.