§ 5. - Legitymacja pracowników ochrony.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2013.1630

Akt utracił moc
Wersja od: 23 grudnia 2013 r.
§  5.
1.
Przedsiębiorca prowadzi ewidencję wydanych, wymienionych i zwróconych legitymacji, zwaną dalej "ewidencją legitymacji".
2.
W ewidencji legitymacji, o której mowa w ust. 1, zamieszcza się informacje dotyczące:
1)
numeru legitymacji;
2)
rodzaju wydanej legitymacji;
3)
imienia i nazwiska pracownika ochrony;
4)
numeru i daty wpisu na listę, o której mowa w art. 26 ust. 1 lub art. 27 ust. 1 ustawy;
5)
numeru pozycji, pod którą wpisano dane pracownika ochrony w prowadzonym przez przedsiębiorcę wykazie zatrudnionych pracowników ochrony;
6)
daty wydania legitymacji;
7)
daty zwrotu legitymacji;
8)
utraty przez pracownika ochrony legitymacji ze wskazaniem okoliczności, w których utrata legitymacji nastąpiła, i czasu jej utraty.