Art. 15. - Łagodzenie skutków kryzysu ekonomicznego dla pracowników i przedsiębiorców.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2009.125.1035
Akt utracił moc Wersja od: 8 grudnia 2010 r.
Art. 15.
1.
Wniosek, o którym mowa w art. 14 ust. 1, wraz z wymaganymi dokumentami stanowiącymi podstawę do uzyskania świadczeń wskazanych w art. 14 ust. 1 przedsiębiorca w przejściowych trudnościach finansowych składa kierownikowi Biura Terenowego Funduszu właściwego ze względu na siedzibę tego przedsiębiorcy. Złożenie wniosku jest równoznaczne z wystąpieniem o wydanie zaświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-6.2.
Do wniosku dołącza się:1)
dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4 i 6;2)
program naprawczy, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5;3)
oświadczenie, o którym mowa w art. 5 ust. 2;4)
zgodę pracownika, o której mowa w art. 4.3.
Kierownik Biura Terenowego Funduszu przekazuje wniosek niezwłocznie:1)
ministrowi właściwemu do spraw Skarbu Państwa - w odniesieniu do przedsiębiorstwa państwowego albo spółki z udziałem Skarbu Państwa, z zastrzeżeniem pkt 2;2)
marszałkowi województwa - w odniesieniu do mikroprzedsiębiorcy, małego albo średniego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 104-106 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;3)
ministrowi właściwemu do spraw gospodarki - w odniesieniu do pozostałych przedsiębiorców.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »