Art. 15. - Łagodzenie skutków kryzysu ekonomicznego dla pracowników i przedsiębiorców.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2009.125.1035

Akt utracił moc
Wersja od: 8 grudnia 2010 r.
Art.  15.
1.
Wniosek, o którym mowa w art. 14 ust. 1, wraz z wymaganymi dokumentami stanowiącymi podstawę do uzyskania świadczeń wskazanych w art. 14 ust. 1 przedsiębiorca w przejściowych trudnościach finansowych składa kierownikowi Biura Terenowego Funduszu właściwego ze względu na siedzibę tego przedsiębiorcy. Złożenie wniosku jest równoznaczne z wystąpieniem o wydanie zaświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-6.
2.
Do wniosku dołącza się:
1)
dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4 i 6;
2)
program naprawczy, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5;
3)
oświadczenie, o którym mowa w art. 5 ust. 2;
4)
zgodę pracownika, o której mowa w art. 4.
3.
Kierownik Biura Terenowego Funduszu przekazuje wniosek niezwłocznie:
1)
ministrowi właściwemu do spraw Skarbu Państwa - w odniesieniu do przedsiębiorstwa państwowego albo spółki z udziałem Skarbu Państwa, z zastrzeżeniem pkt 2;
2)
marszałkowi województwa - w odniesieniu do mikroprzedsiębiorcy, małego albo średniego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 104-106 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;
3)
ministrowi właściwemu do spraw gospodarki - w odniesieniu do pozostałych przedsiębiorców.