Art. 6a. - Łączność.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1995.117.564 t.j.

Akt utracił moc
Wersja od: 1 kwietnia 2002 r.
Art.  6a. 10

 

1.
Zezwolenie wydawane jest na pisemny wniosek wnioskodawcy, zawierający:
1)
oznaczenie przedsiębiorcy, jego siedzibę i adres,
2)
numer w rejestrze przedsiębiorców,
3)
określenie zakresu wykonywanej działalności pocztowej,
4)
określenie obszaru, na którym będzie wykonywana działalność pocztowa,
5)
datę rozpoczęcia działalności pocztowej.
2.
Do wniosku należy dołączyć:
1)
aktualny odpis z właściwego rejestru albo z ewidencji działalności gospodarczej,
2)
odpis zaświadczenia o nadaniu statystycznego numeru identyfikacyjnego REGON w Krajowym Rejestrze Urzędowym Podmiotów Gospodarki Narodowej,
3)
w przypadku spółek - poświadczony odpis umowy (statutu) spółki,
4)
informację o numerze PESEL nadanym w systemie ewidencji ludności oraz miejscu zamieszkania i adresie przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną,
5)
listę wspólników spółki osobowej lub członków zarządu spółki kapitałowej oraz prokurentów przedsiębiorcy wraz z numerami PESEL nadanymi tym osobom w systemie ewidencji ludności, a w przypadku gdy funkcje te sprawują cudzoziemcy - wraz z informacją o dacie i miejscu urodzenia, imionach rodziców, nazwisku rodowym matki, miejscu zamieszkania i ewentualnym miejscu zameldowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, numerze paszportu oraz numerze wizy albo karty pobytowej,
6)
zaświadczenie o niekaralności za przestępstwa przeciwko dokumentom i mieniu przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną, wspólników spółek osobowych oraz członków zarządów spółek kapitałowych,
7)
regulamin świadczenia usług pocztowych, których dotyczy wniosek o wydanie zezwolenia,
8)
plan techniczno-organizacyjny prowadzenia planowanej działalności objętej zezwoleniem.
10 Art. 6a dodany przez art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. (Dz.U.01.67.678) zmieniającej nin. ustawę z dniem 1 lipca 2001 r.