§ 4. - Kwalifikowanie kandydatów na niektóre stanowiska w zakładach społecznych służby zdrowia.
Dziennik Ustaw
Dz.U.1977.23.100
Akt utracił moc
Wersja od: 19 lipca 1977 r.
§ 4.
1.
Ogłoszenie o konkursie powinno określać:
1)
nazwę i adres zakładu służby zdrowia,
2)
stanowisko będące przedmiotem postępowania konkursowego,
3)
wymagane kwalifikacje zawodowe kandydatów, z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowej pracy i szkolenia podyplomowego,
4)
termin zgłoszenia wniosku i wymaganych dokumentów, nie krótszy niż 30 dni od ukazania się ogłoszenia,
5)
przewidywany termin rozpatrzenia zgłoszonych wniosków oraz
zawierać podstawowe informacje o warunkach socjalnych, które zapewnia zakład pracy, w szczególności dotyczące możliwości uzyskania mieszkania.
2.
Ogłoszenie o konkursie powinno być zamieszczone w tygodniku "Służba Zdrowia".
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .