§ 7. - Kwalifikacje i inne wymagania, których spełnienie uprawnia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, organizacja i tryb działania Komisji Egzaminacyjnej powołanej dla sprawdzenia tych kwalifikacji oraz wzór świadectwa stwierdzającego te kwalifikacje i wymagania.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1998.114.734

Akt utracił moc
Wersja od: 2 września 1998 r.
§  7.
1.
Pracami Komisji kieruje Prezydium składające się z przewodniczącego, jego zastępcy i sekretarza.
2.
Komisja jest organem kolegialnym. Decyzje podejmowane są w formie uchwał na posiedzeniach, zwykłą większością głosów obecnych członków Komisji. Uchwały Komisji podpisują wszyscy członkowie obecni na posiedzeniu. Członek Komisji ma prawo zgłosić głos odrębny, który podlega zaprotokołowaniu.
3.
Posiedzenie Komisji zwołuje przewodniczący, a w razie jego nieobecności - jego zastępca.
4.
Komisja ze swojego składu wyznacza osoby odpowiedzialne za realizację określonych zadań.