§ 5. - Książki skarg i wniosków w placówkach handlowych, gastronomicznych i usługowych.
Dziennik Ustaw
Dz.U.1980.19.69
Akt utracił moc
Wersja od: 1 września 1980 r.
§ 5.
1.
Nadzór i kontrolę nad przyjmowaniem i załatwianiem skarg i wniosków wpisanych do książek w placówkach państwowych sprawują dyrektorzy przedsiębiorstw, w placówkach spółdzielczych - zarządy spółdzielni (lub jej oddziały), a w placówkach organizacji społecznych - statutowe organy nadzorcze tych organizacji.
2.
Jednostka organizacyjna bezpośrednio nadrzędna nad przedsiębiorstwem (zjednoczenie, centrala, zarząd spółdzielni i inne) obowiązana jest przeprowadzać systematycznie kontrole prawidłowego i terminowego przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków przez placówki i dyrektorów przedsiębiorstw.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .