§ 2. - Książki skarg i wniosków w placówkach handlowych, gastronomicznych i usługowych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1980.19.69

Akt utracił moc
Wersja od: 1 września 1980 r.
§  2.
1.
Stan zapisów w książce powinien być codziennie sprawdzany przez kierownika placówki lub zastępującego go pracownika, a wpisane skargi i wnioski - bieżąco załatwiane.
2.
Skargi i wnioski, co do których stanowisko kierownika placówki jest negatywne, skargi na kierownika placówki i jego zastępców oraz skargi i wnioski bez nazwiska i adresu osoby wpisującej, a także te, których załatwienie wykracza poza kompetencje lub możliwości kierownika placówki, kierownik placówki przekazuje dyrektorowi (kierownikowi) przedsiębiorstwa w terminie 3 dni od daty ich wpisania wraz z wyjaśnieniem przyczyn ich niezałatwienia.
3.
O załatwieniu skargi lub wniosku albo o przekazaniu ich do załatwienia dyrektorowi (kierownikowi) przedsiębiorstwa kierownik placówki zawiadamia w terminie 7 dni na piśmie osobę, króra dokonała wpisu. Zawiadomienie o przekazaniu skargi lub wniosku powinno zawierać adres przedsiębiorstwa.