Kryteria i tryb przyznawania oraz rozliczania środków finansowych na naukę przeznaczonych na finansowanie projektów celowych.
Dz.U.2007.221.1640
Akt utracił mocROZPORZĄDZENIE
MINISTRA NAUKI I SZKOLNICTWA WYŻSZEGO 1
z dnia 14 listopada 2007 r.
w sprawie kryteriów i trybu przyznawania oraz rozliczania środków finansowych na naukę przeznaczonych na finansowanie projektów celowych
- jeżeli posiada zdolność do bezpośredniego zastosowania w praktyce wyników projektu i ma siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- do wniosku dołącza się kopię zgody właściwej komisji bioetycznej lub właściwej lokalnej komisji do spraw doświadczeń na zwierzętach lub kopię zgody wymaganej na podstawie przepisów o ochronie przyrody lub o organizmach genetycznie zmodyfikowanych.
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
WZÓR
WNIOSEK
WZÓR
WNIOSEK
Tytuł projektu celowego:
Kod NABS1) ......
A.
DANE WNIOSKODAWCY I WYKONAWCY
DANE WNIOSKODAWCY I WYKONAWCY
1. Wnioskodawca projektu: | |
(nazwa i adres, nr identyfikatora terytorialnego2), województwo, status prawny przedsiębiorcy3), NIP, REGON, numer telefonu, numer faksu, adres e-mail, wielkość przedsiębiorcy4), podstawowa klasa PKD5)) | Numer rejestracyjny wniosku: |
Osoba do kontaktu: | .................... |
(imię, nazwisko, numer telefonu, numer faksu, adres e-mail) | |
2. Wykonawca zadań badawczych badań przemysłowych (stosowanych), prac rozwojowych: | Data złożenia: .................... |
(nazwa i adres, województwo, NIP, REGON, numer telefonu, numer faksu, adres e-mail) | (wypełnia urząd obsługujący ministra właściwego do spraw nauki) |
Osoba do kontaktu: | |
(imię, nazwisko, numer telefonu, numer faksu, adres e-mail) |
2) Nr Identyfikatora i nazwa miejscowości według rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 grudnia 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia, stosowania i udostępniania krajowego rejestru urzędowego podziału terytorialnego kraju oraz związanych z tym obowiązków organów administracji rządowej i jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. Nr 157, poz. 1031, z 2000 r. Nr 13, poz. 161, z 2001 r. Nr 12, poz. 100 i Nr 157, poz. 1840, z 2002 r. Nr 177, poz. 1459, z 2003 r. Nr 208, poz. 2022, z 2004 r. Nr 254, poz. 2535, z 2005 r. Nr 206, poz. 1706, z 2006 r. Nr 36, poz. 246 i Nr 214, poz. 1577 oraz z 2007 r. Nr 192, poz. 1386.
3) Odpowiedni kod według instrukcji sporządzania sprawozdania kol. 7, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 lipca 2007 r. w sprawie sprawozdań o udzielonej pomocy publicznej oraz sprawozdań o zaległych należnościach przedsiębiorców z tytułu świadczeń na rzecz sektora finansów publicznych (Dz. U. Nr 133, poz. 923).
4) Przedsiębiorca w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095 i Nr 180, poz. 1280); wielkość w rozumieniu rozporządzenia Komisji (WE) nr 364/2004 z dnia 25 lutego 2004 r. zmieniającego rozporządzenie Komisji (WE) nr 70/2001 i rozszerzającego jego zakres w celu włączenia pomocy dla badań i rozwoju (Dz. Urz. UE L 63 z 28.02.2004).
5) Klasyfikacja jednostki określona na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 20 stycznia 2004 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) (Dz. U. Nr 33, poz. 289 i Nr 165, poz. 1727).
B.
INFORMACJE OGÓLNE
INFORMACJE OGÓLNE
Lp. | Rodzaj zadań | Nakłady | ||
ogółem | w tym ze środków finansowych na naukę | |||
(zł) | (zł) | % | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 | Badania przemysłowe (stosowane) | 6) | ||
2 | Prace rozwojowe | 6) | ||
3 | Razem (1 + 2) | |||
4 | Prace wdożeniowo-inwestycyjne | |||
5 | Razem koszty projektu (3+4) |
6) W przypadku gdy wnioskodawca występuje o zwiększenie poziomu dofinansowania badań przemysłowych (stosowanych) ponad 50 % i prac rozwojowych ponad 25 %, należy wypełnić pkt 1a.
1a. Podstawa zwiększenia poziomu dofinansowania badań przemysłowych (stosowanych) ponad 50 % i prac rozwojowych ponad 25 % wraz z uzasadnieniem.
2. Planowane terminy:
1) rozpoczęcia projektu - .........;
2) zakończenia zadań badawczych (badań przemysłowych - stosowanych i prac rozwojowych) - .........;
3) zakończenia projektu - .........
3. Słowa kluczowe.
4. Streszczenie projektu.
(maks. 250 słów)
C.
OPIS PROJEKTU
OPIS PROJEKTU
2. Odniesienie przedmiotu wdrożenia do norm międzynarodowych oraz do najlepszych w skali świata lub państw Unii Europejskiej rozwiązań, wyrobów lub technologii.
3. Opis instalacji doświadczalnej, prototypu doświadczalnego, nowo zaprojektowanego wyrobu lub wykaz aparatury naukowo-badawczej przewidzianej do wykonania lub zakupu w celu realizacji zadań badawczych.
4. Opis zadań badawczych:
(badań przemysłowych - stosowanych i prac rozwojowych)
1) określenie przewidywanego zakresu zadań badawczych z uwzględnieniem stanu wiedzy w dziedzinie objętej tematyką projektu;
2) informacja o wykonanych w Polsce pracach związanych z tematyką przedsięwzięcia.
5. Opis prac wdrożeniowo-inwestycyjnych:
1) opis zadań wdrożeniowo-inwestycyjnych przedstawionych w harmonogramie projektu;
2) uzasadnienie możliwości i realności wykonania tych zadań wraz z określeniem źródeł ich finansowania;
3) opis zaplecza materialno-technicznego wnioskodawcy.
6. Wykaz podmiotów, które mogą być zainteresowane wynikami projektu celowego. Wpływ wyniku projektu na rozwiązanie określonych problemów w skali przedsiębiorstwa lub przedsiębiorstw.
7. Znaczenie projektu dla rozwoju regionalnego.
8. Wpływ wyniku projektu na tworzenie nowych miejsc pracy - z uzasadnieniem.
9. Sposób upowszechniania wyników, w tym sposób dostępu do praw własności intelektualnej będących wynikiem projektu.
D.
INFORMACJE O WNIOSKODAWCY PROJEKTU
INFORMACJE O WNIOSKODAWCY PROJEKTU
1. Podstawowe informacje o prowadzonej przez wnioskodawcę działalności gospodarczej, inwestycjach, środkach trwałych i zatrudnieniu:
1) opis działalności gospodarczej;
(maks. 250 słów)
2) wartość brutto środków trwałych (zł) na dzień ......... r.;
(wykazana w księdze ewidencyjnej, służącej do ustalania odpisów amortyzacyjnych)
ogółem: ........,
w tym:
a) maszyny: .........,
b) urządzenia: ........,
c) inne środki trwałe: ........;
(wymienić)
3) wysokość poniesionych nakładów na inwestycje w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających rok złożenia wniosku (zł) ogółem: ........,
w tym:
a) roboty budowlano-montażowe: .........,
b) zakupy maszyn, urządzeń, narzędzi: .........,
c) inne: ........;
(wymienić)
4) liczba pracowników zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy, w roku poprzedzającym rok złożenia wniosku ogółem: ........,
w tym z wykształceniem wyższym: ......... .
2. Do wniosku należy dołączyć dokumenty określone w § 7 i 9 rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 14 listopada 2007 r. w sprawie kryteriów i trybu przyznawania oraz rozliczania środków finansowych na naukę przeznaczonych na finansowanie projektów celowych (Dz. U. Nr 221, poz. 1640).
E.
INFORMACJE O WYKONAWCY BADAŃ PRZEMYSŁOWYCH (STOSOWANYCH) i PRAC ROZWOJOWYCH
INFORMACJE O WYKONAWCY BADAŃ PRZEMYSŁOWYCH (STOSOWANYCH) i PRAC ROZWOJOWYCH
1. Informacja o najważniejszych przedsięwzięciach obejmujących badania przemysłowe (stosowane) i prace rozwojowe oraz źródłach finansowania tych przedsięwzięć.
2. Informacja o najważniejszych osiągnięciach praktycznych (pracach wdrożonych).
3. Informacja o uzyskanych patentach, sprzedaży licencji, know-how itp.
4. Informacja o aktualnie złożonych innych wnioskach o finansowanie projektów celowych lub innych finansowanych z budżetu państwa lub funduszy UE.
F.
WYKONALNOŚĆ I EFEKTYWNOŚĆ PROJEKTU
WYKONALNOŚĆ I EFEKTYWNOŚĆ PROJEKTU
2. Oczekiwane efekty ekonomiczne i społeczne wdrożenia wyników projektu w okresie nie dłuższym niż 5 lat od realizacji projektu:
1) przewidywane efekty wymierne, wyrażone w zł;
2) przewidywany okres zwrotu nakładów planowanych do poniesienia na realizację projektu;
3) efekty niewymierne (np. ekologiczne);
4) efekty społeczne, wpływ na rynek pracy.
G.
WDROŻENIE, ZASTOSOWANIE WYNIKÓW PROJEKTU CELOWEGO
WDROŻENIE, ZASTOSOWANIE WYNIKÓW PROJEKTU CELOWEGO
1) przedmiot wdrożenia - klasyfikacja wg Europejskiej Klasyfikacji Działalności;
2) zakres wdrożenia (zastosowania).
2. Uzasadniona ekonomicznie wielkość produkcji:
1) wielkość produkcji: .........;
2) planowany rok jej uzyskania: ........ .
3. Podstawowe parametry charakteryzujące przedmiot wdrożenia.
Nazwa parametru | Wartość parametrów produktu analogicznego lub zbliżonego do przedmiotu wdrożenia, dostępnego na rynku w okresie składania wniosku | Wartość parametrów planowanych do uzyskania w wyniku wdrożenia |
1. | ||
2. | ||
3. |
4. Liczba przewidywanych nowych miejsc pracy: ......... .
5. Informacja o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
H.
KOSZTORYS-HARMONOGRAM WYKONANIA PROJEKTU CELOWEGO
KOSZTORYS-HARMONOGRAM WYKONANIA PROJEKTU CELOWEGO
Nr zadania7) | Tytuł zadania8) | Nazwa jednostki realizującej zadanie9) | Data | Całkowity koszt zadania (7+19) (w zł) | Rodzaje kosztów kwalifikujących się do dofinansowania bezpośrednio związane z realizacją zadania 10) | Dofinansowanie ze środków budżetowych na naukę (w zł) | % dofinansowania | Wartość kosztów niekwalifikujących się do dofinansowania (w zł) | ||||||||||
rozpoczęcia11) | zakończenia12) | ogółem (w zł) (8+9...+16) | wynagrodzenia | amortyzacji aparatury | nieruchomości zabudowanej | gruntów | ekspertyz i opinii | wartości niematerialnych i prawnych | usług badawczych | koszty ogólne | koszty operacyjne | |||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
Grupa zadań: badanie przemysłowe (stosowane) | ||||||||||||||||||
1 | ||||||||||||||||||
Razem badania przemysłowe (stosowane) | ||||||||||||||||||
Grupa zadań: prace rozwojowe | ||||||||||||||||||
Razem prace rozwojowe | ||||||||||||||||||
OGÓŁEM (b.przem.-stos.+pr.rozwoj.) | ||||||||||||||||||
Grupa zadań: prace wdrożeniowo-inwestycyjne | ||||||||||||||||||
... | ||||||||||||||||||
Razem prace wdrożeniowo-inwestycyjne | ||||||||||||||||||
OGÓŁEM (projekt) |
Kosztorys-harmonogram sporządzany jest w wartościach netto przez Wnioskodawcę.
Podatek VAT jest tylko wtedy kosztem, kiedy odbiorcą końcowym przedmiotu umowy jest Wnioskodawca.
7) Zadania powinny być numerowane w sposób ciągły, niezależnie od rodzaju badań lub prac wdrożeniowych.
8) Całość prac może być podzielona na nie więcej niż 10 zadań.
9) Jedynie strona umowy.
10) Rodzaje kosztów kwalifikowanych zgodne z rozporządzeniem Komisji (WE) nr 364/2004 z dnia 25 lutego 2004 r. zmieniające rozporządzenie Komisji (WE) nr 70/2001 i rozszerzające jego zakres w celu włączenia pomocy dla badań i rozwoju, art. 5a, ust. 5.
11) Data rozpoczęcia pierwszego zadania jest to data podpisania umowy.
12) Data zakończenia ostatniego zadania badawczego w roku budżetowym objętego dofinansowaniem dla podmiotów gospodarczych nie może przekroczyć dnia 15 listopada danego roku.
I.
PLAN ZADANIOWO-FINANSOWY WYKONANIA PROJEKTU CELOWEGO
PLAN ZADANIOWO-FINANSOWY WYKONANIA PROJEKTU CELOWEGO
Nr zadania | rok 200... | rok 200... | rok 200... | rok 200... | Łącznie zadanie | ||||||||||
ogółem: | środki własne wnioskodawcy | dofinansowanie wnioskodawcy ze środków budżetowych na naukę | ogółem: | środki własne wnioskodawcy | dofinansowanie wnioskodawcy ze środków budżetowych na naukę | ogółem: | środki własne wnioskodawcy | dofinansowanie wnioskodawcy ze środków budżetowych na naukę | ogółem: | środki własne wnioskodawcy | dofinansowanie wnioskodawcy ze środków budżetowych na naukę | ogółem: | środki własne wnioskodawcy | dofinansowanie wnioskodawcy ze środków budżetowych na naukę | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
Grupa zadań: badania przemysłowe (stosowane) | |||||||||||||||
1 | |||||||||||||||
2 | |||||||||||||||
... | |||||||||||||||
Razem: | |||||||||||||||
Grupa zadań: prace rozwojowe | |||||||||||||||
... | |||||||||||||||
Razem | |||||||||||||||
OGÓŁEM przemysłowe (stosowane) + rozwojowe |
J.
OŚWIADCZENIE WNIOSKODAWCY
OŚWIADCZENIE WNIOSKODAWCY
Pieczęć firmowa Kierownik: Główny księgowy:
Data (podpis i pieczęć) (podpis i pieczęć)
K.
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY ZADAŃ BADAWCZYCH
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY ZADAŃ BADAWCZYCH
Pieczęć firmowa Kierownik jednostki Główny
Rektor/Dyrektor: księgowy/Kwestor:
Data (podpis i pieczęć) (podpis i pieczęć)
ZAŁĄCZNIK Nr 2
WZÓR
RAPORT ROCZNY
WZÓR
RAPORT ROCZNY
A.
DANE WNIOSKODAWCY I WYKONAWCY
DANE WNIOSKODAWCY I WYKONAWCY
1. | Wnioskodawca projektu: (nazwa i adres, NIP, REGON, numer telefonu, numer faksu, e-mail) |
2. | Wykonawca zadań badawczych: (nazwa i adres, NIP, REGON, numer telefonu, numer faksu, e-mail) |
B.
INFORMACJE O PROJEKCIE
INFORMACJE O PROJEKCIE
Numer projektu celowego: | |
Numer umowy: | |
Tytuł projektu: | |
Termin rozpoczęcia realizacji projektu celowego: | |
Termin zakończenia zadań badawczych: | |
Termin zakończenia realizacji projektu celowego: |
C.
SYNTETYCZNY OPIS WYKONANYCH ZADAŃ BADAWCZYCH - BADAŃ PRZEMYSŁOWYCH (STOSOWANYCH) I PRAC ROZWOJOWYCH ZGODNIE Z PLANEM FINANSOWYM I HARMONOGRAMEM
SYNTETYCZNY OPIS WYKONANYCH ZADAŃ BADAWCZYCH - BADAŃ PRZEMYSŁOWYCH (STOSOWANYCH) I PRAC ROZWOJOWYCH ZGODNIE Z PLANEM FINANSOWYM I HARMONOGRAMEM
D.
INFORMACJA O STANIE PRZYGOTOWAŃ DO WDROŻENIA WYNIKÓW PROJEKTU WRAZ Z PODANIEM WYSOKOŚCI WŁASNYCH ŚRODKÓW FINANSOWYCH PRZEZNACZONYCH NA WYKONANIE ZADAŃ INWESTYCYJNYCH
INFORMACJA O STANIE PRZYGOTOWAŃ DO WDROŻENIA WYNIKÓW PROJEKTU WRAZ Z PODANIEM WYSOKOŚCI WŁASNYCH ŚRODKÓW FINANSOWYCH PRZEZNACZONYCH NA WYKONANIE ZADAŃ INWESTYCYJNYCH
E.
INFORMACJA O WYKONANIU LUB ZAKUPIE PROTOTYPU DOŚWIADCZALNEGO, INSTALACJI DOŚWIADCZALNEJ, APARATURY NAUKOWO-BADAWCZEJ, W TYM O WYSOKOŚCI DOFINANSOWANIA ZE ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA NAUKĘ
INFORMACJA O WYKONANIU LUB ZAKUPIE PROTOTYPU DOŚWIADCZALNEGO, INSTALACJI DOŚWIADCZALNEJ, APARATURY NAUKOWO-BADAWCZEJ, W TYM O WYSOKOŚCI DOFINANSOWANIA ZE ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA NAUKĘ
F.
ROZLICZENIE WYKONANYCH ZADAŃ
ROZLICZENIE WYKONANYCH ZADAŃ
Nr zadania 1) | Tytuł zadania | Terminy planowane | Terminy faktyczne | Koszty planowane (zł) | Koszty poniesione (zł) | Stopień wykonania zadań (%) | ||||
rozpoczęcia | zakończenia | rozpoczęcia | zakończenia | środki własne wnioskodawcy | dofinansowanie ze środków finansowych na naukę | środki własne wnioskodawcy | dofinansowanie ze środków finansowych na naukę | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Grupa zadań: badania przemysłowe (stosowane) | ||||||||||
Grupa zadań: prace rozwojowe | ||||||||||
Razem: | ||||||||||
Grupa zadań: prace wdrożeniowo-inwestycyjne | ||||||||||
Razem: |
G.
ZESTAWIENIE PONIESIONYCH KOSZTÓW KWALIFIKUJĄCYCH SIĘ DO OBJĘCIA POMOCĄ PUBLICZNĄ
ZESTAWIENIE PONIESIONYCH KOSZTÓW KWALIFIKUJĄCYCH SIĘ DO OBJĘCIA POMOCĄ PUBLICZNĄ
Lp. | Rodzaj kosztów | Poniesione koszty (zł) |
1 | 2 | 3 |
BADANIA PRZEMYSŁOWE (STOSOWANE) | ||
1 | Wynagrodzenia z pochodnymi | |
2 | Amortyzacja aparatury naukowo-badawczej i innych urządzeń | |
3 | Usługi | |
4 | Koszty ogólne | |
5 | Inne rodzaje kosztów | |
6 | RAZEM | |
PRACE ROZWOJOWE | ||
7 | Wynagrodzenia z pochodnymi | |
8 | Amortyzacja aparatury naukowo-badawczej i innych urządzeń | |
9 | Usługi | |
10 | Koszty ogólne | |
11 | Inne rodzaje kosztów | |
12 | RAZEM | |
13 | KOSZTY OGÓŁEM (6+12) |
H.
WYKAZ NOT OBCIĄŻENIOWYCH DOTYCZĄCYCH PRAC WYKONANYCH W OKRESIE OBJĘTYM RAPORTEM
WYKAZ NOT OBCIĄŻENIOWYCH DOTYCZĄCYCH PRAC WYKONANYCH W OKRESIE OBJĘTYM RAPORTEM
Lp. | Numer noty obciążeniowej | Kwota (zł) |
I.
INFORMACJE O OSOBIE ODPOWIEDZIALNEJ ZA SPORZĄDZENIE RAPORTU
INFORMACJE O OSOBIE ODPOWIEDZIALNEJ ZA SPORZĄDZENIE RAPORTU
(imię i nazwisko, numer telefonu, numer faksu, adres e-mail)
WNIOSKODAWCA
Pieczęć firmowa Kierownik: Główny księgowy:
Data (podpis i pieczęć) (podpis i pieczęć)
WYKONAWCA
Pieczęć firmowa Kierownik jednostki Główny
Rektor/Dyrektor: księgowy/Kwestor:
Data (podpis i pieczęć) (podpis i pieczęć)
Data złożenia raportu: .......................................
(wypełnia urząd obsługujący ministra
właściwego do spraw nauki)
ZAŁĄCZNIK Nr 3
WZÓR
RAPORT KOŃCOWY
WZÓR
RAPORT KOŃCOWY
A.
DANE WNIOSKODAWCY I WYKONAWCY
DANE WNIOSKODAWCY I WYKONAWCY
1. | Wnioskodawca projektu: (nazwa i adres, NIP, REGON, numer telefonu, numer faksu, adres e-mail) |
2. | Wykonawca zadań badawczych: (nazwa i adres, NIP, REGON, numer telefonu, numer faksu, adres e-mail) |
B.
INFORMACJE O PROJEKCIE
INFORMACJE O PROJEKCIE
Numer projektu celowego | ||
Numer umowy | ||
Tytuł projektu | ||
Wg umowy | Wg wykonania | |
Termin rozpoczęcia realizacji projektu celowego | ||
Termin zakończenia zadań badawczych | ||
Termin zakończenia realizacji projektu celowego |
C.
KOSZTY PONIESIONE NA WYKONANIE PROJEKTU CELOWEGO
KOSZTY PONIESIONE NA WYKONANIE PROJEKTU CELOWEGO
2) koszty poniesione na realizację zadań badawczych ogółem: ........,
w tym koszty:
a) badań przemysłowych (stosowanych): ........,
b) prac rozwojowych: ........;
3) koszty prac wdrożeniowo-inwestycyjnych: ........ .
D.
SPRAWOZDANIE MERYTORYCZNE Z REALIZACJI WYKONANYCH ZADAŃ BADAWCZYCH
SPRAWOZDANIE MERYTORYCZNE Z REALIZACJI WYKONANYCH ZADAŃ BADAWCZYCH
E.
SYNTETYCZNY OPIS OSIĄGNIĘĆ PRAKTYCZNYCH, PRZEZNACZONYCH DO EWENTUALNEGO UPOWSZECHNIANIA PRZEZ URZĄD OBSŁUGUJĄCY MINISTRA WŁAŚCIWEGO DO SPRAW NAUKI
SYNTETYCZNY OPIS OSIĄGNIĘĆ PRAKTYCZNYCH, PRZEZNACZONYCH DO EWENTUALNEGO UPOWSZECHNIANIA PRZEZ URZĄD OBSŁUGUJĄCY MINISTRA WŁAŚCIWEGO DO SPRAW NAUKI
F.
SPRAWOZDANIE Z WDROŻENIA LUB WYKORZYSTANIA WYNIKÓW ZADAŃ BADAWCZYCH PRZEZ WNIOSKODAWCĘ LUB INNE ZAINTERESOWANE PODMIOTY
SPRAWOZDANIE Z WDROŻENIA LUB WYKORZYSTANIA WYNIKÓW ZADAŃ BADAWCZYCH PRZEZ WNIOSKODAWCĘ LUB INNE ZAINTERESOWANE PODMIOTY
G.
ROZLICZENIE WYKONANYCH ZADAŃ BADAWCZYCH
ROZLICZENIE WYKONANYCH ZADAŃ BADAWCZYCH
Lp. | Nr i tytuł zadania1) | Termin zakończenia zadania | Planowane nakłady wg umowy | Koszty realizacji umowy wg dokumentacji księgowej | ||||||||
wg umowy | faktyczny | ogółem | środki własne wnioskodawcy | koszty kwalifikujące się do objęcia pomocą publiczną | dofinansowanie ze środków finansowych na naukę | ogółem | środki własne wnioskodawcy | koszty kwalifikujące się do objęcia pomocą publiczną | dofinansowanie ze środków finansowych na naukę | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | |
BADANIA PRZEMYSŁOWE (STOSOWANE) | ||||||||||||
Razem | ||||||||||||
PRACE ROZWOJOWE | ||||||||||||
Razem | ||||||||||||
OGÓŁEM (1+2) |
H.
ZESTAWIENIE PONIESIONYCH KOSZTÓW KWALIFIKUJĄCYCH SIĘ DO OBJĘCIA POMOCĄ PUBLICZNĄ
ZESTAWIENIE PONIESIONYCH KOSZTÓW KWALIFIKUJĄCYCH SIĘ DO OBJĘCIA POMOCĄ PUBLICZNĄ
Lp. | Rodzaj kosztów | Planowane koszty (zł) | Poniesione koszty (zł) |
1 | 2 | 3 | 4 |
BADANIA PRZEMYSŁOWE (STOSOWANE) | |||
1 | Wynagrodzenia z pochodnymi | ||
2 | Amortyzacja aparatury naukowo-badawczej i innych urządzeń | ||
3 | Usługi | ||
4 | Koszty ogólne | ||
5 | Inne rodzaje kosztów | ||
6 | RAZEM | ||
PRACE ROZWOJOWE | |||
7 | Wynagrodzenia z pochodnymi | ||
8 | Amortyzacja aparatury naukowo-badawczej i innych urządzeń | ||
9 | Usługi | ||
10 | Koszty ogólne | ||
11 | Inne rodzaje kosztów | ||
12 | RAZEM | ||
13 | KOSZTY OGÓŁEM (6+12) |
I.
WYKAZ APARATURY NAUKOWO-BADAWCZEJ
WYKAZ APARATURY NAUKOWO-BADAWCZEJ
Nr zadania | Nazwa aparatury naukowo-badawczej | Sposób zagospodarowania aparatury naukowo-badawczej |
1 | 2 | 3 |
J.
OMÓWIENIE ZAKRESU, PRZYCZYN I SKUTKÓW EWENTUALNEGO NIEPEŁNEGO I NIETERMINOWEGO WYKONANIA ZADAŃ BADAWCZYCH
OMÓWIENIE ZAKRESU, PRZYCZYN I SKUTKÓW EWENTUALNEGO NIEPEŁNEGO I NIETERMINOWEGO WYKONANIA ZADAŃ BADAWCZYCH
K.
OPIS PRAC WDROŻENIOWO-INWESTYCYJNYCH
OPIS PRAC WDROŻENIOWO-INWESTYCYJNYCH
2) porównanie wykonania z zadaniami określonymi we wniosku i w umowie;
3) osiągnięta zdolność produkcyjna;
4) uzyskana wielkość i wartość produkcji;
5) uzyskane zamówienia, kontrakty eksportowe;
6) wyróżnienia, nagrody, medale, certyfikaty, świadectwa kwalifikacyjne.
L.
UZYSKANE WARTOŚCI PODSTAWOWYCH PARAMETRÓW PRZEDMIOTU WDROŻENIA
UZYSKANE WARTOŚCI PODSTAWOWYCH PARAMETRÓW PRZEDMIOTU WDROŻENIA
Lp. | Nazwa parametru | Wartość planowana | Wartość uzyskana |
1 | 2 | 3 | 4 |
M.
OMÓWIENIE ZAKRESU, PRZYCZYN I SKUTKÓW EWENTUALNEGO NIEOSIĄGNIĘCIA PLANOWANYCH WARTOŚCI PODSTAWOWYCH PARAMETRÓW PRZEDMIOTU (PRZEDMIOTÓW) WDROŻENIA
OMÓWIENIE ZAKRESU, PRZYCZYN I SKUTKÓW EWENTUALNEGO NIEOSIĄGNIĘCIA PLANOWANYCH WARTOŚCI PODSTAWOWYCH PARAMETRÓW PRZEDMIOTU (PRZEDMIOTÓW) WDROŻENIA
N.
INFORMACJA O REALIZACJI ZADAŃ WDROŻENIOWO-INWESTYCYJNYCH
INFORMACJA O REALIZACJI ZADAŃ WDROŻENIOWO-INWESTYCYJNYCH
Nr zadania2) | Nazwa zadania | Termin | Koszty (zł) | ||
zakończenia zadania wg umowy | zakończenia zadania wg wykonania | nakłady planowane | poniesione koszty | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
O.
OMÓWIENIE ZAKRESU, PRZYCZYN I SKUTKÓW EWENTUALNEGO NIEPEŁNEGO LUB NIETERMINOWEGO WYKONANIA ZADAŃ WDROŻENIOWO-INWESTYCYJNYCH
OMÓWIENIE ZAKRESU, PRZYCZYN I SKUTKÓW EWENTUALNEGO NIEPEŁNEGO LUB NIETERMINOWEGO WYKONANIA ZADAŃ WDROŻENIOWO-INWESTYCYJNYCH
P.
OPIS EFEKTÓW EKONOMICZNYCH LUB SPOŁECZNYCH UZYSKANYCH W WYNIKU WDROŻENIA
OPIS EFEKTÓW EKONOMICZNYCH LUB SPOŁECZNYCH UZYSKANYCH W WYNIKU WDROŻENIA
R.
WYKAZ DOŁĄCZONYCH DO RAPORTU KOPII DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH WYKONANIE ZADAŃ
WYKAZ DOŁĄCZONYCH DO RAPORTU KOPII DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH WYKONANIE ZADAŃ
S.
INFORMACJE O OSOBIE ODPOWIEDZIALNEJ ZA SPORZĄDZENIE RAPORTU
INFORMACJE O OSOBIE ODPOWIEDZIALNEJ ZA SPORZĄDZENIE RAPORTU
(imię i nazwisko, numer telefonu, numer faksu, adres e-mail)
WNIOSKODAWCA
Pieczęć firmowa Kierownik: Główny księgowy:
Data (podpis i pieczęć) (podpis i pieczęć)
WYKONAWCA
Pieczęć firmowa Kierownik jednostki Główny
Rektor/Dyrektor: księgowy/Kwestor:
Data (podpis i pieczęć) (podpis i pieczęć)
Data złożenia raportu: .......................................
(wypełnia urząd obsługujący ministra
właściwego do spraw nauki)
ZAŁĄCZNIK Nr 4
WZÓR
INFORMACJA
WZÓR
INFORMACJA
A.
DANE WNIOSKODAWCY I WYKONAWCY
DANE WNIOSKODAWCY I WYKONAWCY
1. | Wnioskodawca projektu: (nazwa i adres, NIP, REGON, numer telefonu, numer faksu, e-mail) |
2. | Wykonawca zadań badawczych: (nazwa i adres, NIP, REGON, numer telefonu, numer faksu, e-mail) |
B.
INFORMACJE O PROJEKCIE
INFORMACJE O PROJEKCIE
Numer projektu celowego | |
Numer umowy | |
Tytuł projektu | |
Data pisma informującego o rozliczeniu umowy | |
Data przekazania informacji o wykorzystaniu wyników projektu celowego (wypełnia urząd obsługujący ministra właściwego do spraw nauki) |
C.
WYSOKOŚĆ NAKŁADÓW OGÓŁEM NA REALIZACJĘ PROJEKTU WRAZ Z PONIESIONYMI PO ZŁOŻENIU RAPORTU KOŃCOWEGO: ........
WYSOKOŚĆ NAKŁADÓW OGÓŁEM NA REALIZACJĘ PROJEKTU WRAZ Z PONIESIONYMI PO ZŁOŻENIU RAPORTU KOŃCOWEGO: ........
D.
WDROŻENIE PROJEKTU W ZAKRESIE PRZEWIDZIANYM UMOWĄ
WDROŻENIE PROJEKTU W ZAKRESIE PRZEWIDZIANYM UMOWĄ
E.
INFORMACJE O TYM, CZY EFEKT PROJEKTU JEST NADAL STOSOWANY
INFORMACJE O TYM, CZY EFEKT PROJEKTU JEST NADAL STOSOWANY
F.
WARTOŚĆ SPRZEDAŻY WYROBU POWSTAŁEGO W EFEKCIE REALIZACJI PROJEKTU
WARTOŚĆ SPRZEDAŻY WYROBU POWSTAŁEGO W EFEKCIE REALIZACJI PROJEKTU
G.
SPODZIEWANA WARTOŚĆ SPRZEDAŻY WYROBU POWSTAŁEGO W EFEKCIE REALIZACJI PROJEKTU
SPODZIEWANA WARTOŚĆ SPRZEDAŻY WYROBU POWSTAŁEGO W EFEKCIE REALIZACJI PROJEKTU
H.
OSZCZĘDNOŚĆ ENERGII, MATERIAŁÓW, ROBOCIZNY ITP.
OSZCZĘDNOŚĆ ENERGII, MATERIAŁÓW, ROBOCIZNY ITP.
I.
SPODZIEWANE OSZCZĘDNOŚCI ENERGII, MATERIAŁÓW, ROBOCIZNY ITP.
SPODZIEWANE OSZCZĘDNOŚCI ENERGII, MATERIAŁÓW, ROBOCIZNY ITP.
J.
INNE EFEKTY SPOŁECZNE I GOSPODARCZE
INNE EFEKTY SPOŁECZNE I GOSPODARCZE
K.
LICZBA UZYSKANYCH PATENTÓW
LICZBA UZYSKANYCH PATENTÓW
L.
UZYSKANE NAGRODY I WYRÓŻNIENIA
UZYSKANE NAGRODY I WYRÓŻNIENIA
M.
INFORMACJE O OSOBIE ODPOWIEDZIALNEJ ZA SPORZĄDZENIE RAPORTU
INFORMACJE O OSOBIE ODPOWIEDZIALNEJ ZA SPORZĄDZENIE RAPORTU
(imię i nazwisko, numer telefonu, numer faksu, adres e-mail)
Data: ...................... Podpis i pieczęć dyrektora:
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »