§ 6. - Kryteria i tryb dokonywania oceny pracy nauczycieli szkół artystycznych, tryb postępowania odwoławczego oraz skład i sposób powoływania zespołu oceniającego.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2017.709
Akt utracił moc
Wersja od: 25 stycznia 2018 r.
§ 6.
1.
Dyrektor szkoły sporządza kartę oceny pracy.
2.
Karta oceny pracy zawiera:
1)
imię (imiona) i nazwisko nauczyciela;
2)
datę i miejsce urodzenia;
3)
miejsce zatrudnienia i zajmowane stanowisko;
4)
staż pracy pedagogicznej;
5)
stopień awansu zawodowego;
6)
wykształcenie;
7)
datę rozpoczęcia pracy w szkole;
8)
formę nawiązania stosunku pracy;
9)
datę powierzenia stanowiska kierowniczego w szkole - w przypadku nauczyciela zajmującego takie stanowisko;
10)
datę dokonania ostatniej oceny pracy;
11)
stwierdzenie uogólniające, o którym mowa w art. 6a ust. 4 Karty Nauczyciela;
12)
uzasadnienie oceny pracy;
13)
datę dokonania oceny pracy;
14)
podpis osoby dokonującej oceny pracy;
15)
pouczenie o terminie i trybie wniesienia odwołania od oceny pracy.
3.
Dyrektor szkoły doręcza nauczycielowi oryginał karty oceny pracy. Odpis karty oceny pracy załącza się do akt osobowych nauczyciela.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .