§ 6. - Kryteria i tryb dokonywania oceny pracy nauczycieli szkół artystycznych, tryb postępowania odwoławczego oraz skład i sposób powoływania zespołu oceniającego.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2017.709

Akt utracił moc
Wersja od: 25 stycznia 2018 r.
§  6. 
1. 
Dyrektor szkoły sporządza kartę oceny pracy.
2. 
Karta oceny pracy zawiera:
1)
imię (imiona) i nazwisko nauczyciela;
2)
datę i miejsce urodzenia;
3)
miejsce zatrudnienia i zajmowane stanowisko;
4)
staż pracy pedagogicznej;
5)
stopień awansu zawodowego;
6)
wykształcenie;
7)
datę rozpoczęcia pracy w szkole;
8)
formę nawiązania stosunku pracy;
9)
datę powierzenia stanowiska kierowniczego w szkole - w przypadku nauczyciela zajmującego takie stanowisko;
10)
datę dokonania ostatniej oceny pracy;
11)
stwierdzenie uogólniające, o którym mowa w art. 6a ust. 4 Karty Nauczyciela;
12)
uzasadnienie oceny pracy;
13)
datę dokonania oceny pracy;
14)
podpis osoby dokonującej oceny pracy;
15)
pouczenie o terminie i trybie wniesienia odwołania od oceny pracy.
3. 
Dyrektor szkoły doręcza nauczycielowi oryginał karty oceny pracy. Odpis karty oceny pracy załącza się do akt osobowych nauczyciela.