Krajowa Rada Akredytacyjna Szkolnictwa Medycznego oraz tryb uzyskiwania akredytacji.
Dz.U.2001.83.904
Akt utracił mocROZPORZĄDZENIE
MINISTRA ZDROWIA
z dnia 31 lipca 2001 r.
w sprawie Krajowej Rady Akredytacyjnej Szkolnictwa Medycznego oraz trybu uzyskiwania akredytacji.
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
WNIOSEK O PRZEPROWADZENIE AKREDYTACJI
I. Nazwa uczelni
........................................................
II. Siedziba uczelni
........................................................
........................................................
III. Tel./fax ...............................................
e-mail .................................................
IV. Kierunki kształcenia/specjalności prowadzone przez
uczelnię, wraz z liczbą studentów:
Nazwa kierunku/ Liczba studentów na
specjalności: poszczególnych latach studiów:
I II III IV V VI
.................. ..... ..... ..... ..... ..... .....
.................. ..... ..... ..... ..... ..... .....
.................. ..... ..... ..... ..... ..... .....
.................. ..... ..... ..... ..... ..... .....
Ogólna liczba
studentów ..... ..... ..... ..... ..... .....
V. Zamiejscowe jednostki organizacyjne
........................................................
........................................................
VI. Poprzedni certyfikat wydano*: ..........................
........................
(miejscowość, dzień,
miesiąc, rok)
........................
(podpis rektora lub
osoby upoważnionej)
_____
* Wypełnia się w odniesieniu do uczelni, które po raz kolejny ubiegają się o przeprowadzenie akredytacji.
ZAŁĄCZNIK Nr 2
RODZAJ I ZAKRES INFORMACJI O UCZELNI
RODZAJ I ZAKRES INFORMACJI O UCZELNI
Opis bazy materialnej, w tym liczba i wielkość budynków, pomieszczeń i innych zasobów, opis stanu technicznego, dokumenty potwierdzające spełnienie określonych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, wyposażenie, w tym środki audiowizualne, filmy, inne środki techniczne (w przypadku pracowni nauki zawodu: modele/fantomy, materiały pomocnicze, kompletne zestawy do zabiegów, sprzęt medyczny), sprzęt informatyczny, programy komputerowe, dostęp do Internetu, obiekty sportowe z wyposażeniem, wielkość i dostępność zbiorów bibliotecznych, w tym na potrzeby kierunku lub specjalności pielęgniarstwo albo położnictwo.
Zakres danych:
1. Rodzaje pomieszczeń uczelni
.........................................................
2. Pracownie teoretycznej i praktycznej nauki zawodu
.........................................................
3. Pracownie informatyczne
.........................................................
4. Pracownie językowe
.........................................................
5. Pracownie wychowania fizycznego
.........................................................
6. Inne rodzaje pracowni
.........................................................
7. Wyposażenie techniczne pracowni
.........................................................
8. Biblioteka
.........................................................
9. Czytelnia
.........................................................
10. Inne
.........................................................
II. Informacje dotyczące kadry
Wykaz pracowników uczelni, w tym nauczycieli akademickich - informacje o ich dorobku naukowym, dydaktycznym, doświadczeniu zawodowym, wymiarze czasu pracy, w tym na potrzeby kierunku lub specjalności pielęgniarstwo albo położnictwo.
Zakres danych:
1. Pracownicy uczelni*:
1) pracownicy naukowo-dydaktyczni
ogółem .......................
w tym zatrudnieni na stanowiskach:
a) profesora zwyczajnego
....................................................
b) profesora nadzwyczajnego
....................................................
c) adiunkta
....................................................
d) asystenta
....................................................
2) pracownicy dydaktyczni
ogółem: ..............
w tym zatrudnieni na stanowiskach:
a) starszego wykładowcy
....................................................
b) wykładowcy
....................................................
c) lektora
....................................................
d) instruktora
....................................................
3) pracownicy naukowi zatrudnieni na stanowiskach
określonych w pkt 1
.......................................................
4) pracownicy naukowo-techniczni
.......................................................
5) pracownicy biblioteczni oraz dokumentacji i informacji
naukowej
.......................................................
6) pozostali pracownicy uczelni
.......................................................
2. Pracownicy uczelni zawodowej:
1) pracownicy dydaktyczni
ogółem ...............
w tym zatrudnieni na stanowiskach:
a) profesora
....................................................
b) wykładowcy
....................................................
c) asystenta
....................................................
2) pracownicy inżynieryjno-techniczni
.......................................................
3) pracownicy biblioteczni oraz dokumentacji i informacji
naukowo-technicznej
.......................................................
4) pozostali pracownicy
.......................................................
3. Nauczyciele przedmiotów kierunkowych i ich kwalifikacje
podyplomowe, w tym ukończone kursy i studia podyplomowe
..........................................................
4. Słuchacze na studiach doktoranckich
..........................................................
______
* Nie dotyczy uczelni zawodowej.
III. Informacje dotyczące procesu dydaktycznego dla kierunku lub specjalności pielęgniarstwo albo położnictwo
Zakres danych:
1. Plan studiów i program nauczania dla kierunku lub
specjalności
...........................................................
2. System rekrutacji kandydatów na studia
...........................................................
3. Organizacja procesu kształcenia, w tym kształcenia
praktycznego
...........................................................
4. Dokumentacja procesu kształcenia (rodzaje, sposób
przechowywania, kontrola obiegu dokumentów)
...........................................................
5. Metody oceny wyników kształcenia
...........................................................
6. Narzędzia ewaluacji procesu kształcenia
...........................................................
7. Stosowane metody oceny pracy uczelni
...........................................................
IV. Inne informacje
Zakres danych:
1. Wdrażane innowacje i inne osiągnięcia uczelni
...........................................................
2. Udział w międzynarodowych programach
...........................................................
3. Współpraca z innymi uczelniami, instytucjami naukowymi
i innymi podmiotami
...........................................................
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »